Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #61 Skrevet 15. januar 2006 Kanskje yngelet har litt godt av å være her på kvinneguiden og få litt sånn østrogenoverdoser fra tid til annen... ← Det kan gjøre underverker for en stakkars mann
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #62 Skrevet 15. januar 2006 (endret) Har ikke sagt noe imot at den som tier samtykker. ← :kys_2: (Den blir søtere og søtere den gutten jo..) Endret 15. januar 2006 av mysan
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #63 Skrevet 15. januar 2006 :kys_2: (Den blir søtere og søtere den gutten jo..) ← Pass deg. Jeg er bare guttungen og lett å manipulere.
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #64 Skrevet 15. januar 2006 Sier du det? Nå kommer vel grønska og banker dritten ut av meg snart...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #65 Skrevet 16. januar 2006 Jo, men som heterofil mann tenkte jeg ikke over at K. Cobain tydligvis var en pen fyr. ← også en hetrofil mann kan si at en annen mann er vakker eller barsk, uten at man er homofil Du mener han er pen.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #66 Skrevet 16. januar 2006 Sier du det? Nå kommer vel grønska og banker dritten ut av meg snart... ← Pøh! Hun er jo utro som bare det, dessuten er hun jo her nesten aldri mer. Det er vel unnskyldning nok også en hetrofil mann kan si at en annen mann er vakker eller barsk, uten at man er homofil Du mener han er pen. ← Takk for opplysningen.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #67 Skrevet 16. januar 2006 Pøh! Hun er jo utro som bare det, dessuten er hun jo her nesten aldri mer. Det er vel unnskyldning nok ← Mange synes ikke det er grunn uansett - ta en titt på Seksualitet så ser du Men sånn er'kke jeg Kanskje du skal få være min lille "lekegutt"...
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #68 Skrevet 16. januar 2006 Pøh! Hun er jo utro som bare det, dessuten er hun jo her nesten aldri mer. Det er vel unnskyldning nok ← det er fordi hun er utro og ikke har tid til å være her
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #69 Skrevet 16. januar 2006 Mange synes ikke det er grunn uansett - ta en titt på Seksualitet så ser du Men sånn er'kke jeg Kanskje du skal få være min lille "lekegutt"... ← Så lenge det ikke det er størrelse du sikter til, er det greit for meg. det er fordi hun er utro og ikke har tid til å være her ← Jeg vet... *snufs*
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #70 Skrevet 16. januar 2006 Så lenge det ikke det er størrelse du sikter til, er det greit for meg. ← Come to mama!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #71 Skrevet 16. januar 2006 Come to mama! ← Jeg er den du veit, sier aldri nei. Du vet jeg kommer løpende til deg.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #72 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er den du veit, sier aldri nei. Du vet jeg kommer løpende til deg. ← Som både denne og signaturen din viser, har du et stykke å gå når det gjelder korrekte sitater av gammel, norsk musikk.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #73 Skrevet 16. januar 2006 For jeg er den du veit, sier aldri nei. Jeg kommer alltid løpende til deg. Fornøyd?
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #74 Skrevet 16. januar 2006 For jeg er den du veit, sier aldri nei. Jeg kommer alltid løpende til deg. Fornøyd? ← Ja, så lenge du ikke legger mer i det enn et rent sitat.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 16. januar 2006 #75 Skrevet 16. januar 2006 Ja, så lenge du ikke legger mer i det enn et rent sitat. ← Jeg gjør ikke det i dette tilfellet, men mulig moderatoren tolker det annerledes.
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #76 Skrevet 16. januar 2006 Som både denne og signaturen din viser, har du et stykke å gå når det gjelder korrekte sitater av gammel, norsk musikk. ← Nå skal ikke du være så hard mot "guttungen" - han kan bli lei seg, og du veit hva som skjer da? Da kommer Trille!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 16. januar 2006 #77 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Nå skal ikke du være så hard mot "guttungen" - han kan bli lei seg, og du veit hva som skjer da? Da kommer Trille!← Du verden, tenner hun såpass på at andre er lei seg?? Jaja, hver sin lyst, vi har alle våre legninger. Endret 16. januar 2006 av barne- og familiemedister
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #78 Skrevet 16. januar 2006 Hmmm... se min nye tråd om diskusjonsmosere. Det aner meg at du kanskje kvalifiserer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå