Gå til innhold

Kvinneguidens rengjøring

Anbefalte innlegg

Skrevet
Moderatorene er plutselig er enig med meg. Tror jeg skal bytte avatar...

Det er fælt hvordan en kjekkas kan ødelegge imagen din :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Moderatorene er plutselig er enig med meg. Tror jeg skal bytte avatar...

Ikke si at du ikke var klar over fenomenet "trynetillegg" DS? :ler:

Endret av mysan
Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Ikke si at du ikke var klar over fenomenet "trynetillegg" DS?  :ler:

Jo, men som heterofil mann tenkte jeg ikke over at K. Cobain tydligvis var en pen fyr.

Skrevet
Jo, men som heterofil mann tenkte jeg ikke over at K. Cobain tydligvis var en pen fyr.

Ikke alltid .. men akkurat dette : :wow:

Skrevet

Ja så feil kan man altså ta... Kurt var ikke bare pen... han var...

og jeg liker ikke Courtney Love!!! :sur:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
og jeg liker ikke Courtney Love!!!  :sur:

Hvem gjør det? Ikke rart mannen tok livet sitt.

Skrevet

:tristbla: *snufs* :grine:

:snyter seg høyt og støyende og lusker skamfull ut... liker ikke å miste kontrollen sånn:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
:tristbla:  *snufs*  :grine:

:snyter seg høyt og støyende og lusker skamfull ut... liker ikke å miste kontrollen sånn:

:klem::klem::klem:

*Trøste*

Regner med at kose- og mosemedister tar seg videre av dette.

Skrevet

Kurt Kubein har da aldri vært vakker.... eller er det virkelig noen som syns at det å være narkovrak er en tiltrekkende egenskap?? :klø:

Gjest christineemily
Skrevet

Psst: Når det gjelder det tråden her handler om: Jeg er en racer på å rydde :hoppe::hoppe::hoppe: !!!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Kurt Kubein har da aldri vært vakker.... eller er det virkelig noen som syns at det å være narkovrak er en tiltrekkende egenskap?? :klø:

Kanskje ikke alle som er så trangsynte at de ser på en narkomisbruker som et narkovrak og kun et narkovrak ;).

Skrevet (endret)
*Sender klemz og koz til mysan likevel*

Tusen takk Trille!

:overrasket:

Kanskje ikke alle som er så trangsynte at de ser på en narkomisbruker som et narkovrak og kun et narkovrak ;).

You said it for me....

Faktisk ser jeg på Kurt Cobain som en kreativ og innmari dyktig person som det gikk galt for.

Veldig veldig galt.... jeg er sikker på at det bodde mange gode tekster hos ham som vi aldri får høre.

Endret av mysan
Gjest Catwoman
Skrevet
FAEN som jeg hater sånne dustete paroditråder!

:ler:

Stakkar....*kosemosermassepå*

Vi skullehatt en skikkelig kosemose smiley her....

Psst: Når det gjelder det tråden her handler om: Jeg er en racer på å rydde    !!!

:hoppe:

I en annen tid så kunne vi kanskje leid inn Kurt Cobain til å hjelpe oss... :sjenert:

Skrevet

Einstein var et geni, men han var da vitterlig ikke vakker. Å ha så dopede øyne og ansiktsuttrykk som gode Kurt, vil i mine øyne aldri bli vakkert.

Skrevet

Jeg ser egentlig ikke dop i det bildet som DS har som avatar, jeg ser bare tristhet.

Og når jeg ser videoopptaket av Unpluggedkonserten deres ser jeg en Kurt som er ganske sjenert. Han ser ikke på publikum, og ser ut som om han gjerne skulle vært et annet sted.

Jeg ser et følsomt menneske... desverre begynte han med dop, og det ødela livet hans.

Som person var han sikkert helt ok. Og kanskje altfor følsom - de er ofte det de som ender opp på den måten.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Så dokumentar om han en gang. Mitt inntrykk var at han var altfor snill, og at han var lett å utnytte. Det er vel gjerne de som skaffer seg damer/menn som courtney love.

Skrevet

Ja, i de fleste forhold er det vel én som er den dominerende, og er man ikke den typen selv, finner man en partner som er det - og omvendt. Det er min teori ihvert fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...