Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar det lengere tid å komme over en eks når man ser på hans profiler i sosiale media? 

Ufrivillig brudd som gjør vondt men er så dum å snike innimellom. 

Anonymkode: 5ee3c...bfe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tar lenger tid. Slutt å følg han, fjern han som venn og blokker han. Det er for ditt eget beste. Gå no contact.

I beste mening; hilsen noen det tok to år å kutte båndet helt.

Anonymkode: c796c...461

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere å glemme følelsene for han når du ikke stadig vekk blir påminnet om han i sosiale medier. Og der ser du i tillegg er glansbilde av han. Få han på avstand. Også på sosiale medier, så går følelsene over til slutt. Kan gå noen uker eller måneder. Bare ha tålmodighet!

Anonymkode: a11be...1d2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har etter alle mine brudd hatt avtale med meg selv at jeg bare kan sjekke dem først 1 gang i uka, deretter først etter 2 uker, så etter 1 mnd osv. Sånn holder jeg på helt til jeg svært sjeldent sjekker dem. Og så slutter jeg å ha regler på det når jeg slutter å bry meg om hva de driver med.

Anonymkode: e63e5...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ute av syne, og ute av minne.

Slik har alltid funket for meg. Jeg unngikk å gå de plassene jeg visste den og den personen kanskje ville gå. Tilslutt gikk det over og hvis jeg treffer på noen i dag, så er all følelser borte 

Anonymkode: a1439...ee4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det så lett å gjøre det? Sjekket hvor han er på snapkartet og ser han er reist bort. Da kommer masse tanker på om han har reist alene, møtt noen, reis med venner eller lignende. 

Fatter ikke at man er så dum. Blir så lei meg. Vil følelsene skal forsvinne. Vi var sammen i flere år og brudd for et halvt år siden. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å slett ham fra alle sosiale media, så det ikke er så lett å oppsøke profilene hans.

Anonymkode: 4efba...674

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Prøv å slett ham fra alle sosiale media, så det ikke er så lett å oppsøke profilene hans.

Anonymkode: 4efba...674

Må vurdere det. Det er bare så kjipt etter flere år sammen. Han er jo en del av min historie. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Du må selv rive av plasteret for å bli bedre for å bruke en metafor. Vet det er vondt 💔 du vil ikke være tilskuer til at han går videre uten deg, det er vondere enn å gå null kontakt. Selvfølgelig har man mange minner sammen etter flere år, du sletter han ikke ut av hodet ditt men det å bli påminnet hele tiden hva han gjør uten deg forlenger kjærlighetssorgen. Jeg har selv gjort det, kjenner meg selv rett at jeg kan fort dyrke ting om jeg får muligheten.

Anonymkode: 45542...857

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Du må selv rive av plasteret for å bli bedre for å bruke en metafor. Vet det er vondt 💔 du vil ikke være tilskuer til at han går videre uten deg, det er vondere enn å gå null kontakt. Selvfølgelig har man mange minner sammen etter flere år, du sletter han ikke ut av hodet ditt men det å bli påminnet hele tiden hva han gjør uten deg forlenger kjærlighetssorgen. Jeg har selv gjort det, kjenner meg selv rett at jeg kan fort dyrke ting om jeg får muligheten.

Når tenker du at grensen går for å dyrke sorgen? Vet ikke om jeg er der, men jeg ser hvor han er på snapkartet og får veldig vondt, jeg ser på bilder og får veldig vondt. 

ts

Skrevet

Ja å følge med på sosiale medier er det dummeste du kan gjøre. Da innbiller du hjernen din om at han fortsatt er en del av livet ditt og kommer deg aldri videre 

AnonymBruker
Skrevet
Silkedyne skrev (44 minutter siden):

Ja å følge med på sosiale medier er det dummeste du kan gjøre. Da innbiller du hjernen din om at han fortsatt er en del av livet ditt og kommer deg aldri videre 

Takk for svaret. Kanskje det er akkurat det jeg gjør. For jeg klarer virkelig ikke å gi slipp. Skal bestemme meg for å slutte helt med det. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når tenker du at grensen går for å dyrke sorgen? Vet ikke om jeg er der, men jeg ser hvor han er på snapkartet og får veldig vondt, jeg ser på bilder og får veldig vondt. 

ts

Du må selv kjenne etter hvor mye du vil utsette deg for mer smerte. Er ingen fasit, men det høres ut som du trenger en pause om du drypper litt og litt i såret hver gang du ser på bilder eller snap kartet. Jeg har full sympati, jeg vet det er vanskelig å gi slipp 💔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du må selv kjenne etter hvor mye du vil utsette deg for mer smerte. Er ingen fasit, men det høres ut som du trenger en pause om du drypper litt og litt i såret hver gang du ser på bilder eller snap kartet. Jeg har full sympati, jeg vet det er vanskelig å gi slipp 💔

Der er vanskelig å gi slipp, føles nesten som en avhengighet av han. Derfor jeg oppsøker sosiale media. Men det gjør jo bare vondt. 

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...