Gå til innhold

Etter jeg ble dumpet tar han kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han tar kontakt spør om hvordan det går, hva jeg gjør og om jeg skal ute. Avsluttet det som venner. Han småflørter sier slikt: skummelt å være pen jente i byen, byen blir utrygg hehe😍😆. Jeg fortalte også at jeg drømte om han.... og da sa han:🥳😎 fortell gjerne.  Han har ikke hatt forhold før, han svarer også raskt på meldingene mine, etter 10-15 min.  

Han sa han likte meg før sex men etter sex brått kald. Og helt ok sex for å ha hatt sex med en ny person, vi var ikke edru noen av oss. Han har også tatt og betalt alltid for ting og slikt, betalt for dyr mat og vin, han holdt hender på offentlig plass, kysset meg lenge etter sex da vi sa hadet til hverandre, og da var det på trikkestoppet, masse folk rundt. Men klarer ikke lese ham helt? Følelsen sier han liker meg men har forpliktelseangst.  Han er slutten av 30-åra og jeg er midten av 20 årene.  Virker som han mere vil vise til folk at han liker å vise til folk at han har ei ung dame  eller noe. Vet jeg høres kjempe naiv ut, likte han veldig mye.

Anonymkode: 61245...d36

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er selvsagt nysgjerrig på deg, men om det vil utvikle seg seriøst vil tiden vise.

Slutt å analysere han og om han liker deg. Se hvordan dette går og om det er noen utvikling i det hele. Og det viktigste er hvordan du kjenner det.

Anonymkode: a7055...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...