Tirill Skrevet 14. januar 2006 #1 Skrevet 14. januar 2006 Er det noen som har erfaring med slankeshake? Jeg har prøvd en type tidligere med stort hell. Gikk ned 4 kilo. Og ble der.... til barn nummer to kom. Nå har jeg blitt "gammel" og fått litt ekstra på kroppen igjen. Og skal ned 10 kilo. Så jeg kjøpte en annen type proteinshake, vitaminer og fibertabletter. Etter fem dager med dette til frokost og kvelds ble jeg så ekstremt kvalm. Den femte kvelden spydde jeg opp alt jeg hadde. Og siden har jeg ikke fått i meg noe mer. (delikat ) Etter tre dager uten noe nå, skulle jeg ta igjen i morrest. Men nok en gang kjenner jeg kvalmen. (Det er nå 4 timer siden jeg drakk en, og er ennå usikker på om det kommer opp igjen eller ikke.) Jeg har også vært konstant sulten, trøtt og uvel... Kan dette skyldes shaken eller er det andre sykdomsbilder? Noen som har vært borti dette?
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har selv gått på shake over lang tid og det er bare ikke verdt det! Jeg selv ble kvalm, svimmel, uvel i magen og kastet opp innimellom. Og ja,det er nok mest sannsynlig shaken som har gjort at du ikke føler deg så bra. Nå tar jeg en shake til frokost pga jeg sliter med å få i meg noe om morningene. Ellers spiser jeg fire små måltider for dagen. Jeg blir alltid mett og dette er den riktige måten å gå ned i vekt over tid. Er nok kjedelig å høre, men slik er nå det. Selv da jeg gikk på ren shake diett i 5 mnd, gikk jeg faktisk ikke ned noe særlig. Det var pga kaloriinntaket var alt for lite i forhold til mitt behov og kroppen min gikk i sparebluss og tvihold på alt...
Tirill Skrevet 15. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2006 Takker! Det var egentlig akkurat det jeg misstenkte...
Gjest Mito24 Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Disse 'slankeshakene' er et meningsløst konsept. Det er strengt tatt bare kalorier i flytende form.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå