Gå til innhold

Hadde jeg det moro eller bare kastet bort tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid lett å finne kjærligheten vett. Det har jeg erfart, særlig i en alder av 35. Ting har vært ille og det jeg ser etter i dating apper er nær ikke eksisterende for meg. Alt dom tilbys er ville sex netter, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Tanken har slått meg at jeg som 30 åring burde ha brukt tiden på søk etter noe langvarig istedenfor å date 26 åringer etc.

Kan vel si at jeg i noen tilfeller klandrer meg selv, burde jeg? hva hjelper det nå uansett.

Anonymkode: ee093...5e0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å være brutal ærlig og det er jo derfor dere spør, for å få det rene om hva vi mener. Altså alder har mye å si i dating ja og det er ingen vei ut av det. Gjelder begge kjønn og særlig kvinner. Jo eldre du er jo svakere står du og de som tar kontakt er nok de med uærlige hensikter. pga din høye alder blir du sett på ei som kun tilbyr vagina og intet mer, men det betyr ikke at dating er kjørt for deg som 35 åring. Du burde date mer diske og helst utenfor de appene da får du en bedre innsikt på hvor du og vedkommende står hen.

Anonymkode: 2c8c0...3ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke klandre deg selv for noe. Gjort er gjort og det er mye man kunne gjort anderledes i livet men ikke noe å gruble over nå.

Anonymkode: 9da7f...a89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan godt bruke apper for noe seriøst, kvinner og menn gjør det. Men ikke gå etter menn på 26, nei. Din egen alder og oppover etter smak, og evt minus et par år.

Anonymkode: ee0c4...89e

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du hadde det moro så er ingenting bortkastet 😊

Anonymkode: 9da7f...a89

• Liker 2
Skrevet

Det går an å gjøre begge deler. Både date i jakten på "den rette", men også ha det gøy underveis. 

Skrevet

Haugesund :D 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ikke alltid lett å finne kjærligheten vett. Det har jeg erfart, særlig i en alder av 35. Ting har vært ille og det jeg ser etter i dating apper er nær ikke eksisterende for meg. Alt dom tilbys er ville sex netter, noe jeg overhodet ikke er interessert i. Tanken har slått meg at jeg som 30 åring burde ha brukt tiden på søk etter noe langvarig istedenfor å date 26 åringer etc.

Kan vel si at jeg i noen tilfeller klandrer meg selv, burde jeg? hva hjelper det nå uansett.

Ja, hadde du det moro, ts? Det vet jo bare du.

Om hva tenker du er målet - selve verdien - i å møte et annet menneske over tid (om denne tiden nå er dager, uker, måneder eller år)? Tenker du den er «trives i livet»? Eller tenker du trivelig tid bare har verdi om den er lang? Eller at tid kun har verdi om du formerer/gifter/forlover deg? I fall det siste - må forholdet være godt i det hele? For trivelig er jo uten verdi - så da kan du like godt velge et dårlig forhold? 

Og der svarer de fleste nei, og konfronteres med at vi vil trives. Så da er vi tilbake til at all tid av kvalitet - uavhengig av lengde - har verdi. 

Så har du kastet bort tid? Kun om du ikke har kost deg der og da. For livet har ingen andre poeng enn «nyte det mens det varer». 

Anonymkode: 19050...485

AnonymBruker
Skrevet

Det TS egentlig lurer på om du kastet bort er ikke selve moroa der og da, men at hun ikke fikk noe ut av det den dag idag. Og det med at hun nevner disse 26 åringer er med en grunn at de ikke ønsket noe mer enn kortvarig nytelse og hun visste det. Hun føler at hun har behov idag som den moroa ikke var en åre for.

Skjønner hva du mener, men det er jo opp til hvert enkelt. DU tok valget og du var ganske voksen, du hadde en anelse hvor dette ville før hen og du visste hva du drev med. Deter noen som utnytter alderen sin for mulighet med høy kvalitet menn også er det de som hun utnytter alderen sin for opplevelser. Valget er ditt, Synes du ikke skal klandre deg selv over hva som føltes riktig da.

Anonymkode: 13071...e83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan godt bruke apper for noe seriøst, kvinner og menn gjør det. Men ikke gå etter menn på 26, nei. Din egen alder og oppover etter smak, og evt minus et par år.

Men menn kan gå ned 10+ år i alder, eller?

Anonymkode: d9671...c60

Skrevet

Tida er en elv. Det som har vært har vært. Hva vil du nå, og hvordan skal du få det og sette pris på det når du får det? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha et serøst og langvarig forhold, sjekk fyrens historikk. Har han 100 kortvarige forhold med snåle damer, evt har ligget rundt med stort og smått, ville jeg styrt unna. Ikke gå opp I alder, det er aldri bra. To år yngre eller eldre er greit/ønskelig.

Anonymkode: 4cbcb...b22

AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Men menn kan gå ned 10+ år i alder, eller?

Anonymkode: d9671...c60

Det kan de. Kvinner også, men det funker ikke for TS. Hun har prøvd.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg liker å være brutal ærlig og det er jo derfor dere spør, for å få det rene om hva vi mener. Altså alder har mye å si i dating ja og det er ingen vei ut av det. Gjelder begge kjønn og særlig kvinner. Jo eldre du er jo svakere står du og de som tar kontakt er nok de med uærlige hensikter. pga din høye alder blir du sett på ei som kun tilbyr vagina og intet mer, men det betyr ikke at dating er kjørt for deg som 35 åring. Du burde date mer diske og helst utenfor de appene da får du en bedre innsikt på hvor du og vedkommende står hen.

Anonymkode: 2c8c0...3ea

Jeg må bare svare deg først. Er slett ikke enig. Jeg har erfart motsatt. Jo eldre man er, jo sterkere står man, og de som tar kontakt har ærlige hensikter. De vil ha en moden dame eller mann som de vil dele gode opplevelser med og slå seg til ro med livet ut.

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke klandre deg selv. Du har kanskje ikke vært klar før? Kanskje dette var noe du har lært av og som er godt for deg å ha gått igjennom før du har vært moden til noe mer seriøst?

Løpet er slett ikke kjørt, vil heller si omvendt. Nå har du mye positivt fremfor deg, og nå vet du bedre :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha barn bør du finn en mann som er litt eldre enn deg og som har barn fra før, og vil ha flere. Da vet du at han faktisk kan få barn, så slipper du å få det som enda et problem. 

Anonymkode: 527d5...daa

Skrevet

Håpet er ikke ute. Utfordringen er at de fleste på den rette alderen er opptatt. Men de finnes:)

AnonymBruker
Skrevet

Tja si det. Jeg etablerte meg tidlig. Jeg angret som bare det. Var sjalu på dem som var ut og reiste og levde livet. Dem var sjalu på meg som var etablert. Nå er mine barn it av redet og jeg kan gjøre akkurat som jeg vil når jeg vil. Og jeg har penger til det. Mens mine venner har små barn. Så jeg vet ikke hva som er best jeg. Leve livet først eller ta det litt senere i livet. 

Anonymkode: 01032...639

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...