Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bestilte en pakke med hjemlevering som skulle komme i dag, men gikk inn på appen nå og ser at den har blitt forsøkt utlevert, men «mottaker var ikke tilstede». Viste seg at ringeklokka ikke funker.. Men hvor havner pakken min nå? Og hva er deres erfaring, når får jeg den/kan hente den?

Anonymkode: 52321...6d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bestilte en pakke med hjemlevering som skulle komme i dag, men gikk inn på appen nå og ser at den har blitt forsøkt utlevert, men «mottaker var ikke tilstede». Viste seg at ringeklokka ikke funker.. Men hvor havner pakken min nå? Og hva er deres erfaring, når får jeg den/kan hente den?

Den må sikkert hentes på nærmeste butikk, hos oss Rema 1000. De pleier å henge i pose på døra hos meg. 

Anonymkode: 428ce...ae4

AnonymBruker
Skrevet

Du ser i appen hvor den blir av. 

Anonymkode: 428ce...ae4

Skrevet

Du kan nok se hvor den er i appen. Mulig de prøver å levere den en gang til. Hvis ikke, havner den der du pleier å hente pakker som ikke blir hjemlevert, men det kan drøye til neste dag før den kan hentes.

Skrevet

De later gjerne som at de har forsøkt å levere pakken en gang til om ett par dager, så vil pakken gå til nærmeste post i butikk også får du hentekode og kan hente den der 

AnonymBruker
Skrevet

TS: Takk for svar dere. Veldig frustrerende når jeg hadde betalt ekstra for å få den på døra til bursdagsbarnet som fylte år i dag… Budet kunne jo prøvd å banke på døra liksom. 😩 Kan ikke se noen oppdatering i appen om hvor den er nå, men håper jeg får den i morgen da. 

AnonymBruker
Skrevet

Opplever det der veldig ofte dessverre-  Selv om både ringeklokke funker og jeg er hjemme. 

Anonymkode: 896b4...91d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

TS: Takk for svar dere. Veldig frustrerende når jeg hadde betalt ekstra for å få den på døra til bursdagsbarnet som fylte år i dag… Budet kunne jo prøvd å banke på døra liksom. 😩 Kan ikke se noen oppdatering i appen om hvor den er nå, men håper jeg får den i morgen da. 

Hvis du klikker på pakken og scroller nedover, så kommer alltid historikken opp og da ser du hvor den befinner seg nå.

Anonymkode: 0730a...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Den havner på postkontoret, mest sannsynlig dagen etter. De gidder sjelden å prøve å levere de, det bare står det. Har ofte vært hjemme hele dagen uten at noen har prøvd å ringe på. 

Anonymkode: 59bdb...c6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ring kundesenteret og forklar situasjonen, så kan det hende at de hjelper deg med å få den på døra en gang til. 

Anonymkode: 746e0...77e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan ikke alle pakker fra Posten leveres i pakkeboks utenfor butikken? Det er jo enklest.

Anonymkode: c709c...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Du får sannsynligvis en hentemelding når budet er ferdig med runden sin og har levert pakken til nærmeste utleveringssted (Post i butikk). Her pleier den å komme i 14-tida, men det kommer an på hvor lang tid budet bruker på ruta.

Anonymkode: 5c10c...5ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kan ikke alle pakker fra Posten leveres i pakkeboks utenfor butikken? Det er jo enklest.

Anonymkode: c709c...6c0

Er ikke pakkebokser overalt 

Anonymkode: 78e8d...a57

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er ikke pakkebokser overalt 

Det er heller ikke alle som har smarttelefoner. 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger haver den på nærmeste post i butikk, eller en annen post i butikk, eller returneres til sorteringen på Lørenskog, eller tilbake til avsender. Litt etter hva postbudet og de andre i posten føler for akkurat den dagen….

Anonymkode: 05b17...14a

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er heller ikke alle som har smarttelefoner. 

Og så?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...