AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Hei Beklager at jeg er litt fjern om dagen. Jeg skal skjerpe meg. Jeg er dårlig til å håndtere alt det som foregår om dagen. Ville bare skrive at du er alt for meg. Setter stor pris på at du er en del av livet mitt. Når vi reiser på ferie skal vi kose oss. Jeg har booket et bord på ”Dorsia”. Anonymkode: 3d3b6...4ef 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Høres ut som noe du bør si ansikt til ansikt i stedet. Har man vært en dårlig kjæreste så ta ansvar og vær mann nok til å ta en ordentlig prat om det. Anonymkode: 3a313...7fb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Selvsagt kan du det, hun setter sikkert pris på det. Men nå er det en risk for at hun allerede har sett deg poste det her først Anonymkode: 127a5...c77 1
Macro Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Vi kjenner verken situasjonen eller dama. Om det hjelper å love at du skal skjerpe deg kommer an på hvor mange ganger du har lovet det før. 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #5 Skrevet 13. juli 2023 Så ut som en fin melding 💕 Så lenge du gjennomfører det du skriver 😊 Anonymkode: 8fa87...e8f
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #6 Skrevet 13. juli 2023 On 7/12/2023 at 5:24 PM, AnonymBruker said: Hei Beklager at jeg er litt fjern om dagen. Jeg skal skjerpe meg. Jeg er dårlig til å håndtere alt det som foregår om dagen. Ville bare skrive at du er alt for meg. Setter stor pris på at du er en del av livet mitt. Når vi reiser på ferie skal vi kose oss. Jeg har booket et bord på ”Dorsia”. Anonymkode: 3d3b6...4ef Dagen dagen = dårlig språk bytt til for tiden den siste dagen Anonymkode: 9b272...a7c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #8 Skrevet 13. juli 2023 Syns det var fint jeg. Jeg hadde blitt glad for en slik mld 😊for det første-en mann som erkjenner at han har vært dårlig på noe og sier unnskyld, sier at dama er alt for han og at det skal bli fint på ferie.. Smelt! 😍 Anonymkode: e65b1...9a2
Flintis Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 17.24): Hei Beklager at jeg er litt fjern om dagen. Jeg skal skjerpe meg. Jeg er dårlig til å håndtere alt det som foregår om dagen. Ville bare skrive at du er alt for meg. Setter stor pris på at du er en del av livet mitt. Når vi reiser på ferie skal vi kose oss. Jeg har booket et bord på ”Dorsia”. Anonymkode: 3d3b6...4ef Det kommer an på hva som foregår og hvorfor det foregår. Er det noe du har kontroll over, er det noe du må gjøre. Er det din skyld egentlig? Hvorfor forhåndsannonsere denne overraskelsen? Er denne overraskelsen en bot? Skriv heller noe som dette om dere er kjærester: Hei kjæresten min😊 Ville bare skrive at du er alt for meg. Det er mye å håndtere for meg nå og jeg setter stor pris på at du er endel av livet mitt. Takk🌹 Gleder meg til vi skal på ferie. Din ....4ef.😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå