Gå til innhold

For tjukk for Liseberg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart en tur på Liseberg og er bekymra om jeg får plass i år. Har gått ned 45 kilo på 9 måneder nå, men veier fortsatt 105 kilo og er 180 cm høy. Mesteparten av vekta er plassert på underkropp som gjør at setene kan bli trange. 

Var der i fjor også og prøvde et sånt prøvesete de har satt fram for en Berg og dalbane og der hadde jeg ikke noen sjanse. Tenker å prøve denne i år også før jeg eventuelt stiller meg i kø. Mitt verste mareritt er å sette meg i en karusell med masse folk rundt og ikke få plass så jeg må gå mens alle ser.. 

Anonymkode: ac709...80a

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv e-post til Liseberg og spør dem. :) 

Anonymkode: bc1f5...705

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje har de målene på prøvesetet på hjemmesiden sin slik at du kan ta en vurdering ut fra det? 

Ellers vil jeg bare si fantastisk bra jobba til deg for vektnedgangen 😘😘👏👏

Anonymkode: 3e51d...d91

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Liseberg om noen uker. Jeg veier 89 kg nå etter å ha gått ned fra 105 kg. At du er høy er i utgangspunktet positivt, man blir litt mindre "rund" med en del ekstra vekt når man er høy. 

Jeg tipper du får plass. Er bekymret selv for å ikke få plass. Jeg er 171 cm høy. Er ikke kjempe tjukk, men har for mye vekt ja. 

Anonymkode: 17e00...8de

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med vektnedgang forresten, godt jobba. 

Anonymkode: 17e00...8de

AnonymBruker
Skrevet

du er jo høy TS, dette går vel bra? Du bruker vel str 42 eller noe i bukser nå eller? Det er i så fall helt normalt?

Anonymkode: 347ff...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg passet greit i alt på Tusenfryd, Liseberg og tivoli i København når jeg var 125kg - 180cm høy. Vekten hos meg var og er fordelt jevnt utover med litt større pupper enn gjennomsnitt.. Mannen er 130kg og 185cm og kunne ta alt tidligere i vår :) 

Jeg vil tro det går helt fint!! Og skikkelig kudos for vektnedgangen😄

Anonymkode: 5163b...81e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

45 kilo på 9 måneder er imponerende.

Hvordan gjorde du det?

Anonymkode: 8425b...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170 og veier 98, hadde ikke vært bekymret for om jeg fikk plass, og tror du er smalere enn meg som er høyere enn meg. Dette går nok helt fint! Var i tusenfryd når jeg veide 120 kg, og det gikk helt fint. Veldig veldig bra jobba med vektnedgangen!!

Anonymkode: a43d1...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere ting der uten sånne seter men med mere "benker" istedet som du kan ta :)

Anonymkode: a9cde...581

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 171 cm og 98 kg, og pæreformet. Jeg besøkte Liseberg i fjor og det var ingen seter som var trange for meg. Jeg tror dette kommer til å gå helt fint! Og gratulerer med vektnedgangen! 

Anonymkode: 5abf4...1a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...