Gå til innhold

Er det sant at kvinner skygger banen hvis menn viser følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 615e5...62a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle gangene jeg har vist svakhet eller sårbarhet så har kvinnene jeg har åpnet meg for trukket seg unna

De som mener at menn burde vise følelser eller sårbarhet ovenfor kvinner veit ikke hva de snakker om

Anonymkode: 05dcb...681

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting er mer turn on enn menn som viser følelser.

Bilde av en mann som er sexy fordi han viser følelser.

170803-men-crying-less-women-feature.jpg

Anonymkode: 288fc...4b8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke sant. 

Anonymkode: ac3bd...50f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Motsatt. Menn som ikke håndterer egne og andres følelser er no go!

Anonymkode: 5fc25...122

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn blir umiddelbart beskyldt for sutring om de har negative følelser for noe som angår dem selv.

Det er tillatt å gråte hvis dattera skader seg eller kona er syk feks, men ikke på egne vegne

Anonymkode: 9310b...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingenting er mer turn on enn menn som viser følelser.

Bilde av en mann som er sexy fordi han viser følelser.

170803-men-crying-less-women-feature.jpg

Anonymkode: 288fc...4b8

image.thumb.jpeg.2923fc3718d872a01bafa4d26d17517c.jpeg

Anonymkode: 615e5...62a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke etter min erfaring. Menn som ikke kan snakke om følelsene sine, ikke viser hva de føler og ikke vil snakke om andres følelser er uaktuelle partnere. Å kunne kommunisere om følelser og være emosjonelt bevisst er viktig. Hvis han oppfører seg som om han ikke har følelser er det hvertfall et rødt flagg for meg. 

Anonymkode: d61b5...73b

• Nyttig 1
Skrevet

N E I

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tar feil. Min mann kan bli ekstremt hissig og sinna. Ikke skygget banen ennå. 

Anonymkode: 73a62...284

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som håndterer sine egne følelser og andres, samt gir uttrykk for hva de føler fremfor å legge lokk på det er noe av det mest sexy som finnes. Og ja, det inkluderer også å vise sinne når man er sinna, gråte når man er lei seg og vise stor glede når de er oppstemte. Mennene jeg har vært i forhold med, har vært slik, og det er veldig fint. 

Anonymkode: 37f96...a1d

Skrevet

Ikke for meg hvert fall. Jeg føler da kan jeg vise at jeg er sterk for deg når du viser følelser. Endelig kan jeg vise at jo. Knekker du sammen så står jeg her rakrygget og tar imot. Ikke bare den andre veien. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sant. Men kommer vel an på hvilken setting. Om det er en som begynner å utbrodere om alle sine følelser helt i starten ville jeg synes det var for upassende.  

Anonymkode: 1d900...342

Skrevet

Har erfart begge deler, damer som synes det er fint med en mann som er flink til å sette ord på følelser, og som ikke er redd for å være sårbar, men også opplevd de som ser på dette som sutring og lite mandig, så dette varierer nok veldig.

For meg er det ihvertfall helt uaktuelt å være med en dame som ser på det å vise og snakke om følelser som sutring, og at det er turn-off, for meg er det ett tegn på en empatiløs dame totalt blottet for omsorg, og som mest sannsynlig har en del issues 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja mister følelser ovenfor mannen om han er sensetiv og viser følelser, sinne er litt attraktiv men gråting er trun off. 

Anonymkode: c0bb8...2db

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg har heller gitt opp menn som ikke kan si noe om hva som foregår på innsiden.

Men setter og pris på en mann som kan holde sinne og aggresjon under kontroll. 

Anonymkode: 68e75...01c

Skrevet

Det handler kanskje mest om hvilke følelser og formen de antar. Om det er følelser kvinnen ønsker eller er komfortabel med at han har, og de uttrykkes på måten hun ønsker går det nok stort sett helt fint. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på personen du viser det til og hvordan set vises. Mange kvinner har en veldig firkantet oppfattelse av hvordan menn skal vise følelser. Og ja, mange kvinner mener fortsatt at menn ikke skal gråte eller prate om ting.

Så oppdrar vi bare en ny generasjon med store gutter som ikke gråter, men kjører seg i hjel med vilje i stede tilslutt. 

Anonymkode: 5d243...f78

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når menn undertrykker følelser, så kommer det ofte frem som sinne. Det er jeg ikke interessert i.

Det er en stor forskjell mellom å kommunisere følelsene sine, og å pøse de over på partneren og andre i miljøet i en svær flom. 

En voksen, moden mann har kontroll på følelsene sine, men kan kommunisere de til partneren på en produktiv måte. Sårbarhet er sexy. Å ha et fullt følelsesliv er sexy. Et flott eksempel på en sårbar, maskulin mann er Aragorn. Han støttet seg på sine venner og var ikke redd for å vise kjærligheten han følte for de, gråt åpenlyst, brydde seg om andre og hadde en myk fremtoning i kropp og stemme.

Anonymkode: debd6...312

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 17.34):

Ja mister følelser ovenfor mannen om han er sensetiv og viser følelser, sinne er litt attraktiv men gråting er trun off. 

Anonymkode: c0bb8...2db

Hvorfor det? Når ble det turn off å vise menneskelige egenskaper? Du virker kald. Det samme med andre damer som ikke takler at menn viser følelser. Hva er det med dere?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...