Gå til innhold

Var på byen og en ung mann tok bilde som han bruker til å runke til.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå angrer jeg på at jeg lot han ta et bilde av oss sammen. Vi bare festet sammen og han bad om et bilde av oss sammen. Nå har han funnet meg på fb og skriver at han ofte bruker bilde når han runker og fantaserer om meg hele tiden. Hallo, jeg er 50 og han er 22 år liksom! Jeg spurte om han ikke kunne slette det, men han sa at jeg sa jo det var greit at han tok det ute og nå driver han å bruke det for å runke etter! Det liker jeg dårlig, kan jeg kreve at han sletter det?

Anonymkode: 6fcaf...8f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke på deg.

Anonymkode: 8a988...085

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå skal jeg bruke denne tråden for å runke til 🧻

Anonymkode: 71a13...54f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt sant, jeg er bilde og det er ofte han runker til meg

Hilsen bilde av 50 år gammel dame og 22 år gammel mann

Anonymkode: 838bb...368

AnonymBruker
Skrevet

En gang så jeg en mann ta bilde av rumpa til en dame som sto i kø uten at hun visste det. Han fyren din spurte i det minste.

Anonymkode: 54b98...417

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store problemer med å tro på dette. Hva er egentlig hensikten med en så sær trolletråd?

En totalt hjelpeløs 50-åring spør om hun kan «kreve» at en 22-åring sletter et bilde. Joda, krev i vei, men hvordan skal du sjekke at han faktisk har gjort det?

Anonymkode: e92cb...508

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan kreve at han sletter det ja. Hvis ikke hadde jeg satt opp et møte og tatt telefonen hans med makt og fortalt han og familien hans hva slags kvalm pervo han var 

Anonymkode: 8b875...f25

Skrevet

mhm må være noe rart i hodet hans :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er helt sant, jeg er bilde og det er ofte han runker til meg

Hilsen bilde av 50 år gammel dame og 22 år gammel mann

Anonymkode: 838bb...368

Du er bilde.

Anonymkode: ed622...2e9

AnonymBruker
Skrevet

Neste gang si nei til bilde.

Anonymkode: 677e2...4b6

AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Nå angrer jeg på at jeg lot han ta et bilde av oss sammen. Vi bare festet sammen og han bad om et bilde av oss sammen. Nå har han funnet meg på fb og skriver at han ofte bruker bilde når han runker og fantaserer om meg hele tiden. Hallo, jeg er 50 og han er 22 år liksom! Jeg spurte om han ikke kunne slette det, men han sa at jeg sa jo det var greit at han tok det ute og nå driver han å bruke det for å runke etter! Det liker jeg dårlig, kan jeg kreve at han sletter det?

Anonymkode: 6fcaf...8f8

🤣😂🤣

Du kan ikke seriøst mene at dette er et problem? 😂

La han nå runke og så ignorerer du han fullstendig.

18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har store problemer med å tro på dette. Hva er egentlig hensikten med en så sær trolletråd?

En totalt hjelpeløs 50-åring spør om hun kan «kreve» at en 22-åring sletter et bilde. Joda, krev i vei, men hvordan skal du sjekke at han faktisk har gjort det?

Anonymkode: e92cb...508

TS: Jeg tror nesten du  må be om videobevis 🤣.

Anonymkode: 84194...8b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...