AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Utførte en hjemmeabort for 14 dager siden. Kom ut klumper og virket som alt gikk slik det skulle. Det var sterke blødninger med klumper i 4 dager før jeg fikk feber og ble lagt inn på sykehus en natt og gitt enda en runde med piller fordi dem så det var rester igjen. Etter den andre runden med piller så kom det bare små rester ut. En uke etterpå (nå cirka) så er det som en kran åpnes og jeg blør ut flere bind på kort tid, store klumper og etterpå så bare stopper det… nå småblør jeg med bittesmå rester. Føler meg svak og sliten i kroppen, nesten som om jeg begynner å bli småsyk igjen. Til info; har snakket med sykehus hele veien, de mente dette er normalt og skulle bare ringe dersom jeg fikk en feber som ikke går ned av seg selv. Skriver her bare for å høre om dere har vært borti noe lignende etter abort og hvordan det gikk! Anonymkode: c0880...1fd
xxhmj Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Start på jerntabletter om du føler deg slapp/sliten. Og det eneste du kan gjøre er å bare vente å se. Hos meg tok blødninger seg opp igjen. Men måtte til utskrapning til slutt. Men har du feber nå?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Skal på ferie i 3 uker snart så er litt bekymra at jeg skal bli syk i ferien … håpet på at jeg slapp utskraping! Hvor lenge var du på vei? Har ikke feber Anonymkode: c0880...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå