AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Hva må til i profilen for at han skal få din like? Anonymkode: 40b8b...df0
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Det må være noe tekst om hvem han er, og minst et bilde der han smiler. Og dessverre høyde, jeg er ei høy dame (178), og jeg orker ikke flere samtaler med menn der jeg finner ut at de er for eksempel 173 og under. Noen cm under og samme høyde går fint, men det går dessverre ei grense for meg der jeg føler meg veldig maskulin. Hvis jeg ser at vi har noe til felles, eller han bare virker veldig okei, så sveiper jeg høyre 😊 Anonymkode: a4500...1a8 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det må være noe tekst om hvem han er, og minst et bilde der han smiler. Og dessverre høyde, jeg er ei høy dame (178), og jeg orker ikke flere samtaler med menn der jeg finner ut at de er for eksempel 173 og under. Noen cm under og samme høyde går fint, men det går dessverre ei grense for meg der jeg føler meg veldig maskulin. Hvis jeg ser at vi har noe til felles, eller han bare virker veldig okei, så sveiper jeg høyre 😊 Anonymkode: a4500...1a8 Spørsmål her, hvorfor er det greit at kvinner skriver høydekrav men når jeg skriver at du må veie mindre enn meg så får jeg mye hat? Anonymkode: aebcc...37a 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Spørsmål her, hvorfor er det greit at kvinner skriver høydekrav men når jeg skriver at du må veie mindre enn meg så får jeg mye hat? Anonymkode: aebcc...37a Fordi kvinner er de som kan stille krav til utseende, ikke menn Anonymkode: 49a64...6ba 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi kvinner er de som kan stille krav til utseende, ikke menn Anonymkode: 49a64...6ba interessant, vil du utdype? Anonymkode: aebcc...37a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: interessant, vil du utdype? Anonymkode: aebcc...37a Kvinner som stiller høyde- / utseendekrav får uansett tusener av likes og kan velge og vrake. Menn som stiller utseendekrav får ingen likes. Det er vel ikke mer hokuspokus enn som så? Anonymkode: bcf4e...795 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 Tenkte mer på hvorfor jeg får så mye hat for å stille "vekt krav" Anonymkode: aebcc...37a 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spørsmål her, hvorfor er det greit at kvinner skriver høydekrav men når jeg skriver at du må veie mindre enn meg så får jeg mye hat? Anonymkode: aebcc...37a Jaggu, den eskalerte fort. Sa vedkommende noe om at hun skrev høydekrav? Krav i profilen er usjarmerende uansett hvem som har dem. Hvordan får du forresten «mye hat»? Anonymkode: 6563c...b46 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jaggu, den eskalerte fort. Sa vedkommende noe om at hun skrev høydekrav? Krav i profilen er usjarmerende uansett hvem som har dem. Hvordan får du forresten «mye hat»? Anonymkode: 6563c...b46 Jeg får likes tilbake av ulike kvinner som skriver rett og slett stygge ting til meg fordi jeg skriver at jeg ønsker ei som er veier mindre enn meg. Anonymkode: aebcc...37a 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Spørsmål her, hvorfor er det greit at kvinner skriver høydekrav men når jeg skriver at du må veie mindre enn meg så får jeg mye hat? Anonymkode: aebcc...37a Du må da for all del få lov til å ha den preferansen for min del, så det er ikke jeg som gir deg hat for å ha det kravet. Jeg har ikke lyst til å veie mer enn en eventuell kjæreste jeg heller, så 🤷♀️ Anonymkode: a4500...1a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 Som regel får jeg en like og får melding med engang, der det står. Herregud så overfladisk du er som bryr deg om vekten til en kvinne, du må ha liten pikk etc Anonymkode: aebcc...37a
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får likes tilbake av ulike kvinner som skriver rett og slett stygge ting til meg fordi jeg skriver at jeg ønsker ei som er veier mindre enn meg. Anonymkode: aebcc...37a Jaha? Og har de samme kvinnene høydekrav i profilen sin, eller gir du rett og slett dem som har det skylden for hva disse skriver? Uansett ville jeg droppet krav i profilen. Jeg hadde ingen krav formulert. Jeg skrev høyden min, som er 1,79, og min erfaring er at da skygger alle menn som er lavere unna. I hodet mitt har jeg selvsagt noen krav som gjorde at jeg sveipet venstre: Røykere De som bor mer enn 50-60 km unna meg De som skriver «livets harde skole» under utdanning De som har bilder tatt på en bar i sydligere strøk, der de er iført singlet og sytten gullkjeder og hever ølglasset til en skål De som er ute etter noe tilfeldig De som mangler profiltekst Hvis de hadde bilder med motorsykkelen sin måtte det være noe annet som var veldig bra for å kompensere Anonymkode: 6563c...b46 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 Det må fremgå av profilen at de søker noe varig og seriøst (nå kan man krysse av for det - veldig greit!), ellers må det være fine bilder som viser hvordan vedkommende ser ut, de kan ikke bo for langt unna meg og jeg må ha inntrykk av at vedkommende er høyere enn meg. Jeg vil heller ikke ha noen som gir inntrykk av at de er superaktive, det blir litt i overkant for meg. Jeg synes ikke profiltekst er så viktig, det er bare å krysse av litt interesser gjennom tinder, så holder det. Ser mange kleine profiltekster, og da er det bedre å la være. Utover det har jeg preferanser til utseende og klær, samt jobb/utdanning, så jeg må jo generelt like det jeg ser. Anonymkode: 31f17...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 Jeg liker menn fra Midtøsten, så liksene går til dem. Anonymkode: ce18f...b10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 Pene, rene trekk, pent hår og slank. Så må han se snill og ordentlig ut, speilselfie nei takk. Høyde, jobb osv bryr jeg meg ikke om Anonymkode: a8381...176 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Pene, rene trekk, pent hår og slank. Så må han se snill og ordentlig ut, speilselfie nei takk. Høyde, jobb osv bryr jeg meg ikke om Anonymkode: a8381...176 Glemte at han må være fra tilnærmet samme kultur, men må ikke være norsk. I motsetning til hun over går ingen MENA-menn til høyre hos meg 😅 Anonymkode: a8381...176
Rosakatt Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Som regel får jeg en like og får melding med engang, der det står. Herregud så overfladisk du er som bryr deg om vekten til en kvinne, du må ha liten pikk etc Anonymkode: aebcc...37a Da kan du svare: Hva er dumt med liten pikk? Det høres jo misstenkelig ut som at du er overfladisk på et område du også. Attraksjon er grufullt til tider, jeg syns ikke om trakkasering på noens utsende. Greit med krav, men å aktivt gå etter å såre noen fordi de ikke er ens egen preferanse det er å gå for langt. Så lenge du ikke gjør det til en hel greie hvor du går rundt i livet å forteller kvinner som er for tunge for deg at de er det, går det nok greit. Folk med høydekrav får jo kritikk for å være overfladiske de også 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 Et godt smil og blikk er alt som gjør at jeg trykker likes. Trenger ikke stå noe om hva de søker heller. Jeg går vel etter de jeg synes ser sjarmerende ut og som smiler. Det spiller ingen rolle hva de søker i utgangspunktet, for liker vi hverandre og det er kjemi, vil vi uansett tilbringe tid sammen Har møtt flere veldig hyggelige menn og alle har nesten blitt for fort seriøse. Jeg liker å utforske litt i begynnelsen og ha det gøy, før man blir seriøs. Men bedre at de er seriøse enn bare playere. Det vet man uansett ikke før man møter dem, uavhengig hva de skriver i bioen.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Forskjellig type menn, alt fra bondetamper til advokater. Det viktigste er at han har en fin og seriøs profiltekst og bilder av god kvalitet hvor han smiler og som viser at han har glimt i øyet. Anonymkode: 19fc6...a89 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kvinner som stiller høyde- / utseendekrav får uansett tusener av likes og kan velge og vrake. Menn som stiller utseendekrav får ingen likes. Det er vel ikke mer hokuspokus enn som så? Anonymkode: bcf4e...795 DUMMESTE jeg har lest. De fleste kjekke menn kan sette krav til hva de vil. De vil få likes uansett. Det er ikke akkurat sånn at kvinner samler seg alle sammen mot de som setter krav og avviser dem. De får jammen tåle at vi menn setter krav, kjekke eller ei. Vi MÅ ikke ha en dame, vi MÅ ikke ha sex. Setter en kvinne høydekrav på tinder så liker menn under dette kravet deg uansett. Så du får jo tusenvis av likes du ikke vil ha. Det er jo kjempegøy. At kvinner kan velge og vrake gjør dem jo ikke akkurat lykkelige. Er vel kvinner som går mest til psykolog og er "psyke" her i landet. Flest sykedager pr år osv. Nei, alt i alt er det best å være mann! Anonymkode: 5f55e...472 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå