AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Jeg er en kvinne på 22år og jeg har vert sammen med drømme mannen min i 6 år nå å vi kommuniserer fantastisk når det kommer til problemer. Men det er et problem som vi sliter med som kommer opp igjen og igjen. Jeg letter etter jobb. Og han har en skade som gjør at han ikke kan jobbe. Så han skriver bøker. Probleme er at han skriver på natten å leger seg når jeg står opp. Det varigjerer til tider. Vi har begynt å snakke om å stifte egen familie sammen men ved at han er hjemme med små barn som trenger rutiner og alt som kommer med det. Menst jeg jobber vekke fra hjeme. Og er også snak om hjemme undervisning. Er det noen som har en lignende situasjon og hvordan får derre det eventuelt til å funke? Setter pris på alle råd. Anonymkode: 6ddd7...1ee
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Det prosjektet har jeg prøvd. Han satt oppe hele natta og sov langt utover dagen. Jeg sto opp med unger og hadde hatt en hel arbeidsdag før han dro seg ut av køya. Det gikk som det måtte gå: vi er skilt i dag. Har så klart ikke bare med døgnrytme å gjøre. Spørsmålet du må stille deg, er; er du innstilt på en tilværelse som 90% alenemor? Å ha en dag der du er alene med barna mye av tida, kanskje venter på at han skal stå opp for at dere skal gjøre noe? Anonymkode: 970b0...840 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Du mener at barna deres ikke skal gå i vanlig skole, men at mannen din skal undervise dem hjemme? Forskjellig døgnrytme? Han får snu døgnet, da. Det er ikke umulig! Anonymkode: 23abb...0c7 3 1
PM75 Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Han må opp om morgenen hvis dere får barn. Men kan jo sove på dagen når barn er i bhg/skole, hvis han trenger det grunnet helse. 2
Virrevirrevapp Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 Hvis han skal drive med hjemmeundervisning - og hjemmeværende med små barn- må han sove om natta. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå