Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 17.31):

Jeg hadde ikke stolt på det. Snap bruker samme GPS som Google maps på telefonen så den skal være nøyaktig 

Anonymkode: 15316...1e1

Stemmer ikke her iallefall! Vi er ofte milevis unna det rette stedet på snapmappen. Og har det veldig gøy med det! Vi farter rundt på de merkeligste steder på mappen. Mamma havner ofte i båt på sjøen, når hun legger seg for å hvile middag på sofaen.

Men det med å slå av varsel, at han nekter for å ha vært aktiv, har en forhistorie med utroskao, hadde nok fått noen bjeller til å ringe hos meg.

Anonymkode: c860a...543

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker TS at enten må du bestemme deg for at du stoler på han eller så må dere ta ett oppgjør, og det kan du ikke basere på Snapchat alene.

For ja, snapchat KAN vise feil posisjon. Det har jeg selv opplevd. 

Og ja, snapchat KAN vise feil på "sist aktiv" inne på snapkartet. Det har jeg selv opplevd. 

Jeg personlig logger ut av snapchat fra en tid til annen, og da forsvinner man også fra snapkartet. 

Så enten må du la tvilen komme han til gode, eller så må dere ta en prat. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres underlig infantilt ut av en voksen mann å være så avhengig av en tjeneste som snap.

Anonymkode: 398f8...252

AnonymBruker
Skrevet

Voksen mann som slår av kartet når han er hos deg, men ikke hjemme hos seg selv? Hmmm🧐 hvorfor skjuler han at han er hos deg?

Anonymkode: 8265e...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...