Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt grønn når det gjelder Snapchat .. har en voksen kjæreste som slår av varsler når han er med meg. Lagt merke til at han står aktiv på Snap kartet de kveldene han er hjemme og da ofte i tolv ett tiden om natten. Når jeg spør sier han at det ikke stemmer. At den må vise feil. At han ikke har vært innpå på en time og liksom fremdeles står aktiv .. også at den viser feil lokasjon noen ganger. Kan jeg stole på dette? Vil ikke legge for mye i sosiale medier men gidder ikke å bli løyet til heller .. noen dom vet?

Anonymkode: 6e715...7b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det med at den viser feil lokasjon noen ganger er i alle fall sant. 

Anonymkode: 04505...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følge med på det kartet er overvåkning. Hører ikke mwd i et forhold.

Anonymkode: b7934...96e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Be ham slå av posisjonsdeling, hvis du blir stresset av det. Snapchat er dessverre konstruert for å mate folks usikkerhet, og passer utrolig dårlig sammen med dating hos enkelte. For andre er det gull å kunne snappe litt tull og utfordrende bilder i.l.a dagen.

Anonymkode: 88c5c...34c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan stå som aktiv lenge etterpå og når appen kjører i bakgrunnen.

Anonymkode: 85bc1...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den viser feil posisjon støtt og stadig her. Står at man er aktiv når man ikke er det også, lukk appen helt ( i bakgrunnen også) etter å ha gått ut aav den, så kan du kanskje unngå det

Anonymkode: d7937...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke stolt på det. Snap bruker samme GPS som Google maps på telefonen så den skal være nøyaktig 

Anonymkode: 15316...1e1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Følge med på det kartet er overvåkning. Hører ikke mwd i et forhold.

Hvorfor tror du folk skrur det på? Fordi de IKKE vil bli overvåka? 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt grønn når det gjelder Snapchat .. har en voksen kjæreste som slår av varsler når han er med meg. Lagt merke til at han står aktiv på Snap kartet de kveldene han er hjemme og da ofte i tolv ett tiden om natten. Når jeg spør sier han at det ikke stemmer. At den må vise feil. At han ikke har vært innpå på en time og liksom fremdeles står aktiv .. også at den viser feil lokasjon noen ganger. Kan jeg stole på dette? Vil ikke legge for mye i sosiale medier men gidder ikke å bli løyet til heller .. noen dom vet?

Du stoler ikke på han å må derfor overvåkef. Dette forholdet høres ikke liv laga ut.

Anonymkode: 0d90c...65d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror daten min av og til titter på kartet og ser hvor jeg er, det føles heldigvis ikke som overvåking enda. Hadde han stilt meg spørsmål eller konfrontert meg om noe som hadde med kartet å gjøre eller hvor jeg har vært iløpet av dagen, eller når jeg sist var aktiv, så hadde jeg avsluttet relasjonen vår tvert. 

Jeg er et selvstendig individ som kan dra dit jeg vil når jeg vil  jeg kan også bruke de appene jeg vil når jeg vil. 

Så er det HAN som må velge om han vil være sammen med meg med de vanene og annet jeg har. 

Anonymkode: 00e1c...363

Skrevet

Jeg tror daten min av og til titter på kartet og ser hvor jeg er, det føles heldigvis ikke som overvåking enda. Hadde han stilt meg spørsmål eller konfrontert meg om noe som hadde med kartet å gjøre eller hvor jeg har vært iløpet av dagen, eller når jeg sist var aktiv, så hadde jeg avsluttet relasjonen vår tvert. 

Jeg er et selvstendig individ som kan dra dit jeg vil når jeg vil  jeg kan også bruke de appene jeg vil når jeg vil. 

Så er det HAN som må velge om han vil være sammen med meg med de vanene og annet jeg har. 

Hvorfor har du kartet på om du ikke vil bli overvåka? 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? 

Blir jeg overvåka da?

AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (4 minutter siden):

Man regner med normale folk ikke overvåker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke? 

Blir jeg overvåka da?

Jeg kan ikke se andre grunner til å ha på kartet.. at man ikke har noe imot at andre ser hvor du er til enhver tid. Det er isåfall frivillig overvåkning😆

Altså det er jo det kartet er for, enig?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man regner med, ja. Men hvis du velger å eksponere deg på den måten, så burde man jo vite at alle ikke tenker likt.

Du kan like gjerne sette en gps tag på deg selv og broadcaste det på internett også be folk om å ikke se på🤦🏻‍♀️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og dessuten; hva legger du i å overvåke?

AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (3 minutter siden):

Og dessuten; hva legger du i å overvåke?

Det TS gjør. Sjekke ut hvor daten er.  Følge bevegelsene til noen man ikke skal møte. Og stille spørsmål man ikke helt tror på når man får svaret. Hele situasjonen ts beskriver er overvåkning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det TS gjør. Sjekke ut hvor daten er.  Følge bevegelsene til noen man ikke skal møte. Og stille spørsmål man ikke helt tror på når man får svaret. Hele situasjonen ts beskriver er overvåkning.

Nok en gang sporer vi vekk fra det man egentlig spør om. Om man stole på Snap og lokasjon og tidspunkt for aktivitet. Noen få ganger åpner jeg for å se om han har kommet seg hjem. Og grunnen til at jeg stusset er fordi det står aktiv midt på natten og han har blitt beskyldt for utroskap av eksen .. da blir jeg usikker innimellom 

AnonymBruker
Skrevet

IKKE SE PÅ KARTET. Det ødelegger forholdet. Man SKAL ikke vite alt. 

Anonymkode: a4739...325

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 14.10):

Snapchat er en digital tjeneste som tjener penger på å gjøre oss avhengige av å bruke produktet for sosial bekreftelse. Som mange andre sosiale medier. Det at meldinger "forsvinner" gjør at tjenesten gjør terskelen ekstra lav til å drive med grenseoverskridende adferd.

Sånn det var kort innføring i Snap.

Høres ut som din kjæreste har blitt det som snapchat ønsker, avhengig av sosial bekreftelse med bruk av snap. Høres også ut som han selv syns noen av sin aktivitet der er flau/ugrei i forhold til deg og deres relasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...