AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Syns du de er stygge? Min er så liten at jeg har dobbelthake selvom jeg er undervektig. Vurderer hakeimplantat Anonymkode: 17361...acf
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Fint det vel.. Stort hakeparti er vel mer mandig.. Anonymkode: 28b57...40f 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Du kan bli en bodybuilder da får du en større hake. Anonymkode: 7100d...fe5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du de er stygge? Min er så liten at jeg har dobbelthake selvom jeg er undervektig. Vurderer hakeimplantat Anonymkode: 17361...acf Jeg har satt inn hakeimplantat. Satte ikke in noe store greier, men en som gjorde at jeg faktisk fikk hake, og det er jeg fornøyd med. Det jeg ikke er fornøyd med er at haken min ble litt usymmetrisk. Mulig implantatet fremhevet noe som man før ikke så. Derfor ba jeg kirurgen om å fikse denne usymmetrien, og han måtte på nytt skjære i huden rett under haken. Dette har aldri grodd helt fint, og jeg må nå bare godta at jeg har et mindre pent arr rett under implantatet. Det er fortsatt usymmetri i hakepartiet, så jeg kommer snart til å sette bittelitt fillers på den ene siden for å få det til å se mer symmetrisk ut. Så mye styr og så mye penger for en hake... Men jeg ville fortsatt hatt denne haken enn å IKKE ha hake. Anonymkode: 28040...aa2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har satt inn hakeimplantat. Satte ikke in noe store greier, men en som gjorde at jeg faktisk fikk hake, og det er jeg fornøyd med. Det jeg ikke er fornøyd med er at haken min ble litt usymmetrisk. Mulig implantatet fremhevet noe som man før ikke så. Derfor ba jeg kirurgen om å fikse denne usymmetrien, og han måtte på nytt skjære i huden rett under haken. Dette har aldri grodd helt fint, og jeg må nå bare godta at jeg har et mindre pent arr rett under implantatet. Det er fortsatt usymmetri i hakepartiet, så jeg kommer snart til å sette bittelitt fillers på den ene siden for å få det til å se mer symmetrisk ut. Så mye styr og så mye penger for en hake... Men jeg ville fortsatt hatt denne haken enn å IKKE ha hake. Anonymkode: 28040...aa2 Fikk du gratis 2.operasjon for å rette opp i det? Og gjorde du det under lokalbedøvelse eller narkose? Anonymkode: 17361...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå