Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ut på fly med barna mine, vi har aldri reist til utlandet før. Vi fikk beskjed i dag om at flyet var forsinket, vi flyr med wizz air. På flyplassen sin nettside kan man se alle avganger for dagen, og der ser vi at to fly i dag allerede er kansellert fra wizz air. Vårt fly er neste som skal fly med wizz air tidlig i kveld. Jeg blir nå bekymret for at vårt fly også skal bli kansellert fordi vi har gledet oss så utrolig mye til dette og jeg er redd barna skal bli sluffet. Jeg løper ikke hysterisk rundt her, men bare luftet til samboeren min om at jeg var bekymret for dette. Han ble så sur fordi han mente jeg ikke skulle ta sorgene på forskudd, men det er jo ikke rart når jeg ser de kansellerer masse i dag og vårt ettermiddagsfly allerede en satt til forsinket. Jeg vil legge til igjen at jeg ikke  er hysterisk, men trenkte å snakke om det. Nå går jeg og samboeren min rundt og er sure på hverandre. Han er sur fordi han synes jeg er teit som er redd før jeg vet hva som skjer, og jeg er sur fordi jeg kunne trengt litt forståelse og evt bare en god klem. 

Er det jeg som er teit her, eller burde jeg forvente meg at en samboer ikke skal bli sur for en sånn liten ting at jeg ble litt stresset? Jeg stresset visst opp han også mente han, men han skal jo ikke være med på flyet så han bryr seg jo ikke personlig. Jeg er overbevist om at han også hadde vært stresset hvis det var han som skulle ut å fly.  

Jeg sa til barna som er tenåringer at hvis flyet ble kansellert så skulle vi ta en annen koselig tur til Sverige eller noe sånt, for at det evt skulle være et plaster på såret. Det mente samboeren min var teit å si, men jeg synes at når de er så store barn at jeg kan snakke med dem og evt forberede dem på at noe evt kan skje. Jeg snakket bare rolig med dem. 

Nå skal jeg også gå rundt å være lei meg for at samboeren min er småsur på meg, og jeg synes ikke det er fair.

Anonymkode: d5d2d...902

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg skal ut på fly med barna mine, vi har aldri reist til utlandet før. Vi fikk beskjed i dag om at flyet var forsinket, vi flyr med wizz air. På flyplassen sin nettside kan man se alle avganger for dagen, og der ser vi at to fly i dag allerede er kansellert fra wizz air. Vårt fly er neste som skal fly med wizz air tidlig i kveld. Jeg blir nå bekymret for at vårt fly også skal bli kansellert fordi vi har gledet oss så utrolig mye til dette og jeg er redd barna skal bli sluffet. Jeg løper ikke hysterisk rundt her, men bare luftet til samboeren min om at jeg var bekymret for dette. Han ble så sur fordi han mente jeg ikke skulle ta sorgene på forskudd, men det er jo ikke rart når jeg ser de kansellerer masse i dag og vårt ettermiddagsfly allerede en satt til forsinket. Jeg vil legge til igjen at jeg ikke  er hysterisk, men trenkte å snakke om det. Nå går jeg og samboeren min rundt og er sure på hverandre. Han er sur fordi han synes jeg er teit som er redd før jeg vet hva som skjer, og jeg er sur fordi jeg kunne trengt litt forståelse og evt bare en god klem. 

Er det jeg som er teit her, eller burde jeg forvente meg at en samboer ikke skal bli sur for en sånn liten ting at jeg ble litt stresset? Jeg stresset visst opp han også mente han, men han skal jo ikke være med på flyet så han bryr seg jo ikke personlig. Jeg er overbevist om at han også hadde vært stresset hvis det var han som skulle ut å fly.  

Jeg sa til barna som er tenåringer at hvis flyet ble kansellert så skulle vi ta en annen koselig tur til Sverige eller noe sånt, for at det evt skulle være et plaster på såret. Det mente samboeren min var teit å si, men jeg synes at når de er så store barn at jeg kan snakke med dem og evt forberede dem på at noe evt kan skje. Jeg snakket bare rolig med dem. 

Nå skal jeg også gå rundt å være lei meg for at samboeren min er småsur på meg, og jeg synes ikke det er fair.

Hvis flyet blir kansellert, skal Wizzair sette dere på en annen flyvning snarest mulig, uavhengig av flyselskap. Møt uansett på flyplassen og pass på at de følger opp dette så dere kommer dere på tur! Vær også obs på at hvis flyet er forsinket over 3 timer eller kansellert, kan dere kreve 250 euro i kompensasjon per reisende: https://www.forbrukerradet.no/forside/reise/fly/forsinket/. Dette selv om dere kommer dere av gårde.

Anonymkode: 6844e...7bc

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes din samboeren sin reaksjon høres kjip ut. Må være lov å bekymre seg litt når det er grunn til det også.

Anonymkode: 7f720...03e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er litt dramatisk.

Anonymkode: 8193f...2fe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis flyet blir kansellert, skal Wizzair sette dere på en annen flyvning snarest mulig, uavhengig av flyselskap. Møt uansett på flyplassen og pass på at de følger opp dette så dere kommer dere på tur! Vær også obs på at hvis flyet er forsinket over 3 timer eller kansellert, kan dere kreve 250 euro i kompensasjon per reisende: https://www.forbrukerradet.no/forside/reise/fly/forsinket/. Dette selv om dere kommer dere av gårde.

Jeg har lest det, men jeg leser også mange anmeldelser på Wizz air at selskapet verken ombooker eller gir pengene tilbake, det er altså sinnsykt mye tull med dem. Så jeg blir ganske bekymret. Vi møter opp på flyplassen uansett og håper på det beste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er litt dramatisk.

Anonymkode: 8193f...2fe

Synes du? Jeg har ikke vært dramatisk altså, har bare snakket helt rorig om det i kanskje sånn 10 min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rolig*

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er misunnelig fordi dere skal på ferie 

Anonymkode: 67604...613

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Synes din samboeren sin reaksjon høres kjip ut. Må være lov å bekymre seg litt når det er grunn til det også.

Anonymkode: 7f720...03e

Det tenker jeg også, det er helt naturlig å bli bekymret når man faktisk ser at de kansellerer mange fly. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje han er misunnelig fordi dere skal på ferie 

Anonymkode: 67604...613

Nei, tviler da han har reist jorden rundt og valgte selv og ikke bli med oss på tur.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, tviler da han har reist jorden rundt og valgte selv og ikke bli med oss på tur.

Kjernekar, dette

Anonymkode: 177e1...0c0

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjernekar, dette

Anonymkode: 177e1...0c0

Litt skuffet over han ja. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper han ikke hadde tenkt tanken engang før du sa det, og at det han egentlig går rundt og er sur for er at nå mister han kanskje "alenetid", siden han valgte å ikke bli med på tur med dere i tillegg. 

Anonymkode: 40e46...33a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har lest det, men jeg leser også mange anmeldelser på Wizz air at selskapet verken ombooker eller gir pengene tilbake, det er altså sinnsykt mye tull med dem. Så jeg blir ganske bekymret. Vi møter opp på flyplassen uansett og håper på det beste. 

Krysser fingrene! Lykke til og god tur!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Krysser fingrene! Lykke til og god tur!

Tusen takk! Jeg krysser alt jeg har 🤞

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende at du stresser mer enn du bør. Men da bør han heller smile og prøve å berolige deg i stedet for å bli sur!

Anonymkode: cf6d4...d40

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Synes du? Jeg har ikke vært dramatisk altså, har bare snakket helt rorig om det i kanskje sånn 10 min. 

Nei, jeg syns ikke du er dramatisk, det er helt vanlig å bekymre seg for utfall i sånne situasjoner. Uansett, vanlig eller ei, man å kunne være seg selv sammen med en partner, man må kunne lufte bekymringer og møte forståelse, så jeg syns partneren din er kjip.

Anonymkode: d4426...284

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er enda et fly fra dem kansellert, kun vårt som står igjen i rute, men er utsatt over 1 time. Jeg blir veldig bekymret. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på det som et godt tegn. Deres fly er bare litt forsinket!

Anonymkode: b9ab4...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...