AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Min er ikke helt ferdigtenkt ennå. Men jeg tror det blir noe med at kjæresten viser seg fram ved bassenget. Det er så utrolig hot når hun er frekk! Da kan vi ha verdens deiligste sex etterpå, etter en hel dag ved bassenget til å lade opp batteriene!! Anonymkode: e1ec7...45e
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Måtte være at samboeren knullet han store ne…en som ligger på solsengen ved siden av, og lot meg få slikke henne ren etterpå, før hun gir meg en deilig runde med sloppy seconds! 🍆💦 Anonymkode: c46ca...65a 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Lofoten! Og vikingmuseet der Anonymkode: 2f8ee...c8b 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min er ikke helt ferdigtenkt ennå. Men jeg tror det blir noe med at kjæresten viser seg fram ved bassenget. Det er så utrolig hot når hun er frekk! Da kan vi ha verdens deiligste sex etterpå, etter en hel dag ved bassenget til å lade opp batteriene!! Anonymkode: e1ec7...45e Du får skrive mer når du har tenkt ferdig da. Jeg fantaserer mer om de enkleste ting, lese bok sammen, tusle rundt i leiligheten naken, en god drink, å sovne sammen, våkne sammen, holde i hånden, linskjorter, minigolf, jordbær, flette bena sammen, at han smaker på meg, ofte, is, isbiter, å bare være sammen, sigarett, ikke trenge å prate hele tiden men likevel ende opp med å prate til langt på natt om hvem vi er og hvor vi kommer fra, bare være med noen som elsker alt ved deg også dine innerste hemmeligheter, armkrok, en viss ring, ankelsmykker, stillhet, kaffe, bare være sammen, faktisk sammen, løse kryssord sammen, kysse, smake på ham inn i mellom også. Alt det frekke kommer på toppen. Men for nå er fantasien om alt annet enda mer forlokkende Skal jeg vise meg frem er det helt avgjørende at det er kjæresten min som tar initiativ til det, at han velger hva jeg skal ha på for eksempel. Jeg kan nok godt være så frekk som han ønsker hvis han bare varmer meg opp litt først. Jeg elsker å være frekk, trenger å få være frekk, å slippe meg løs. Elsker at han kan ha ideer til hvordan jeg kan være frekk. At han har planer. En planlegger😍 Anonymkode: b7868...66e 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #5 Skrevet 19. juli 2023 For tiden er jeg seksuell redningsmann. Svigerinnen min er svært seksuelt frustrert i et skakkjørt ekteskap og har ikke hatt sex på flere år. Jeg trår til som en hjelpende engel. Nabojenta har aldri greid få orgasme - jeg stepper inn og viser henne hvordan det skal gjøres. Det lesbiske naboparet har slitt med sexlivet en stund, og trenger litt hjelp til å krydre det litt - det fikser jeg. Nabodama har kjærlighetssorg og trenger nærhet og bekreftelse - jeg stiller opp og byr på trøstesex. Delig å kunne være til hjelp, folk blir så takknemlige 🙂 Anonymkode: 62477...783 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #6 Skrevet 19. juli 2023 Min sommerfantasi er å ha utesex med min kone. Det blir som regel realisert hver sommer, minst 1 gang, men det avhenger av været selvsagt. I år har det blitt én gang, men da ble det kun at vi onanerte hverandre. Ønsker selvsagt en "full økt". Får håpe det lar seg gjøre. Det at det skjer såpass sjeldent, gjør det jo ekstra digg da. Utesex anbefales! Anonymkode: 9e2d6...2d3 1
Snok1 Skrevet 19. juli 2023 #7 Skrevet 19. juli 2023 Vi skal treffe en ny mannlig felles elsker neste uke på hytta, og vi gleder oss vilt!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #8 Skrevet 19. juli 2023 Fantaserer om at tidligere elsker, som jeg flyktet fra, tar kontakt igjen for at han savner meg og sexen så voldsomt. Og at det blir oss og bøttesvis med sex🤎 Anonymkode: 03805...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #9 Skrevet 19. juli 2023 7 hours ago, Snok1 said: Vi skal treffe en ny mannlig felles elsker neste uke på hytta, og vi gleder oss vilt! Kanskje det er meg? Anonymkode: 62477...783
Miss91 Skrevet 19. juli 2023 #10 Skrevet 19. juli 2023 Reise et sted hvor jeg og elskeren kan være bare oss to, uten å skjule oss. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #11 Skrevet 19. juli 2023 Jeg har lyst til å ligge flytende i havet, med armen hennes rundt hode mitt slik at jeg kan skifte mellom å bare slappe av med det meste av hode under vann og smått suge på brystene hennes. Mens hun runker ereksjonen min i fri luft. Vi har utført hennes mens vi utforsket den nye byen vi er i, hvor jeg kontrollerte vibratoren hun hadde plassert inni seg med en app. Det var det sykeste vi noen gang har gjort, hun sølte vann på skjørtet sitt med vilje fordi hun kunne ikke skjule hvor våt hun var når vi satt på en resturant. Så fant vi en klubb hvor musikken var så høy at ingen kunne høre at hun stønnet inn i munnen min etter hun dyttet meg ned på en sofa og klinte med meg på en måte vi ikke har gjort siden vi ble sammen. Så jeg føler sjansen min er stor for å få utført min. Anonymkode: 2f6a0...199
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #12 Skrevet 19. juli 2023 Miss91 skrev (1 time siden): Reise et sted hvor jeg og elskeren kan være bare oss to, uten å skjule oss. Elskeren? Som at du er i et forhold og har en på siden? Anonymkode: 8f6c6...f63
Miss91 Skrevet 19. juli 2023 #13 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Elskeren? Som at du er i et forhold og har en på siden? Anonymkode: 8f6c6...f63 Singel og har en hemmelig elsker, vi trives med å ha det slik
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #14 Skrevet 19. juli 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Min sommerfantasi er å ha utesex med min kone. Det blir som regel realisert hver sommer, minst 1 gang, men det avhenger av været selvsagt. I år har det blitt én gang, men da ble det kun at vi onanerte hverandre. Ønsker selvsagt en "full økt". Får håpe det lar seg gjøre. Det at det skjer såpass sjeldent, gjør det jo ekstra digg da. Utesex anbefales! Anonymkode: 9e2d6...2d3 En fantasi er vel strengt tatt ikke noe man gjør i ny og ne. Anonymkode: 99b44...800
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #15 Skrevet 19. juli 2023 Å ha på brudekjole og ha sex med den på. Anonymkode: 0f333...f4b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #16 Skrevet 20. juli 2023 Det er feriebildetid på Instagram. Say no more - rikelig med drivstoff til fantasien. Anonymkode: 62477...783
Snok1 Skrevet 20. juli 2023 #17 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kanskje det er meg? Anonymkode: 62477...783 Kanskje det!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #18 Skrevet 20. juli 2023 Mora til kompisen min, i den lette sommerkjolen uten bh. Anonymkode: 1aa18...9fa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå