AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg er gravid, og selv om jeg er glad for det så kom det ubeleilig med tanke på vektnedgang. Jeg hadde nettopp begynt å ta skikkelig tak i kostholdet og trene, for jeg orker ikke å veie 110 kg... Og nå gruer jeg meg helt sinnsykt til å bli enda større og tyngre... Hvordan griper jeg dette an da? Anonymkode: 68713...e0c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Hvor stor er du da? Anonymkode: 4d656...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Del Skrevet 12. juli 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: jeg orker ikke å veie 110 kg... 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor stor er du da? Anonymkode: 4d656...c07 Anonymkode: 890bd...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Del Skrevet 12. juli 2023 Når du er så stor vil barnet i magen få det det trenger uansett, men trenger kanskje ikke sulte deg slank. Om du spiser "normalt" og ikke legger på deg mer enn fødselsvekten vil det bli letter etterpå. Anonymkode: 0166f...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Del Skrevet 12. juli 2023 Ta det opp med legen så kan hen rådgi deg. Å spise sunt og være i aktivitet er ikke feil selvom en er gravid og det vil da bli lettere å gå ned etterpå dersom du bruker månedene du er gravid på å lage deg gode vaner ❤️ Anonymkode: 06e34...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Del Skrevet 12. juli 2023 Noen gravide som er ganske store, kan fortsette å gå ned i vekt hvis de følges godt opp. Men da må du ta det med legen ikke her. Ikke alle legger på seg heller, jeg er i uke 38 og ikke fått noe annet enn magen, ikke hatt økt appetitt, så baby har jo tatt litt av lageret mitt, så blitt mindre over rompe og lår. Ikke har jeg hatt plager, så jeg trener enda. Svangerskap er ikke automatisk masse ekstra vekt og lite bevegelse! Det kan gå veldig veldig bra! Anonymkode: 444ff...e80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Anonymkode: 890bd...b5b Visste ikke om du var redd for å ende opp på 110 eller var der allerede. Anonymkode: 4d656...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå