AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Jeg er litt i overkant opptatt av Facebook, og burde egentlig avsluttet kontoen. Jeg legger merke til om andre får flere likes enn meg på innlegg, teller antall gratulasjoner på bursdager og sammenligner med hva jeg får osv. Det er flaut at dette skal bety så mye, jeg er ellers ganske oppegående, tror jeg. Nå har jeg lyst til å fjerne de fleste «vennene» og bare ha en bitteliten gruppe på vennelista, men er redd for hva kolleger som jeg treffer daglig vil tenke. Så det tør jeg ikke….Sikkert tåpelig av meg å ha så mye fokus på sånt tull. Anonymkode: 50c43...8be
Bombasi Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Det er ganske mange som rydder opp i vennelister nå til dags. Tidligere var det vanlig å legge til alt og alle man hadde kommunisert med eller var bekjente av bekjente, men nå er fler og fler opptatt av å ha kun de nærmeste. Dog er det mange som blir fornærmet av å oppdage at man er slettet som venn, så du bør ikke fjerne nære venner, nær familie eller nåværende kolleger. Og hvis antall gratulasjoner rundt bursdag bekymrer deg så kan du jo fjerne bursdagsdatoen din slik at du ikke får noen, og heller ikke har noe å sammenligne det med. Det er mange som har fjernet bursdagsdatoen på Facebook for å slippe dette med gratulasjoner og likes. Jeg vurderer faktisk å gjøre det samme selv neste gang. 2
norw Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Det fremstår som merkelig å slette venner. Greit nok om man har null felles venner og neppe kommer til å treffes noen gang, men spør deg selv hvorfor du trenger å slette venner. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 norw skrev (4 timer siden): Det fremstår som merkelig å slette venner. Greit nok om man har null felles venner og neppe kommer til å treffes noen gang, men spør deg selv hvorfor du trenger å slette venner. Neida. Ts: jeg fjerner ofte "venner" fra Facebook. Det er folk jeg ikke har eller ønsker å ha kontakt med lengre. Samtidig får jeg nye venner også. En ny venn = en "gammel" venn ut. Orker ikke å være venn med "alt og alle" på Facebook, vil helst ha en liten og privat gruppe. Det er slutt på den tiden hvor folk la til alle. Du kan også skjule hvor mange venner du har for andre. Sjekk ut innstillinger. Anonymkode: c821c...1c4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 For din egen helse bør du slette hele kontoen din. Ikke se deg tilbake, og lev i det virkelige liv. 🥰 Det er så mye bedre!! Anonymkode: d7be5...b49 1
norw Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida. Ts: jeg fjerner ofte "venner" fra Facebook. Det er folk jeg ikke har eller ønsker å ha kontakt med lengre. Samtidig får jeg nye venner også. En ny venn = en "gammel" venn ut. Orker ikke å være venn med "alt og alle" på Facebook, vil helst ha en liten og privat gruppe. Det er slutt på den tiden hvor folk la til alle. Du kan også skjule hvor mange venner du har for andre. Sjekk ut innstillinger. Anonymkode: c821c...1c4 Hva er det du ikke orker? Det er ikke slutt på noe. Folk er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå