Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang hatt problemer med nettleverandøren din?

Det har jeg nå for annen gang på et halvt år. I sommer kom jeg ikke inn på nettet og dette klaget jeg på.

Skulle få et nytt modem i posten. Det varte og det rakk og jeg sa tilslutt at nå måtte jeg få det før jeg reiste på hytta for en måned. Neida. Det kom noen dager etter. Mine foreldre fikk henta det. Da jeg kom hjem koblet jeg det på og det virket ikke. Etter tre uker kommer montør og måtte bytte det.

Så langt så godt..

For en uke siden sjekker jeg hastighet og det viser seg at jeg skulle hatt dobbelt hastighet fra september i fjor!

De skulle sjekke det og gi meg tilbakemelding innen onsdag. Selvsagt ikke i orden. Vi setter det på hastesak. Da kan det ta en til to dager. Fredag kom og fredag gikk.

I går sendte jeg en mail og skrev at jeg nå ønsket å betale halv regninga. Halv fart = halv pris.

Vi får se hva de sier.

Poenget er at så lenge alt er greit er alle vel fornøyde. Selskapene er høyst sannsynlig like lite til å stole på hvis noe er galt :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Det med hastigheten kjenner jeg meg igjen i. Jeg fikk beskjed i mai om at hastigheten skulle oppgraderes i løpet av 2005. Noe som selvfølgelig ikke skjedde. Jeg ringte og klaget og da ble hastigheten satt opp fra 700 /100 kbit/s til 1500 / 300 kbit/s etter noen dager. Noe som jeg var fornøyd med, men de siste dagene før oppjusteringen og dagen etter oppjusteringen hadde jeg ustabil linje om kveldene som datt ut rett som det var. Jeg klaget og dagen etter hadde de satt ned hastigheten min til 1000/200 kbit/s :overrasket: . Da ble jeg sur for jeg betaler for 1500/300 kbti/s. Jeg hadde også problemer med ustabilt internett et par uker i sommer og klaget da også, men selvfølgelig var ikke det Telenor som hadde problemer. Jeg er bundet til Telenor fram til begynnelsen av mars, men har vurdert sterkt å bytte leverandør når bindingen utløper.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har det typiske Telenor-problemet, med at linja detter ut og jeg må restarte modemet stadig vekk. Det er veldig irriterende, og jeg syns Telenor har tapt seg noe voldsomt. Jeg har hatt ADSL hos Telenor helt fra de først begynte å tilby det, og de første årene var alt mye bedre. Og servicen var bedre. Men nå er de mer opptatt av å få flest mulig nye kunder istedet for å ta vare på dem de allerede har. :sur:

Jeg har vurdert å skifte leverandør, men den eneste andre leverandøren som leverer her i område, liker visst ikke at man driver for mye med ned/opplasting. Har flere kamerater som har fått telefon fra denne leverandøren med spørsmål om å dempe belastningen på linja, og det er jeg ikke interessert i. Jeg vil gjerne bruke linja for alt den er verdt når jeg først betaler for den ;)

Skrevet

Opplevde noe morsomt i dag :)

Etter jeg skrev mail om halv hastighet= halv pris, fikk de fart på seg!

Sjekka mailen min på jobben og da drev de plutselig med linja mi, gitt!

Så da jeg kom hjem var det i orden.

Som venninnen min sier: Man må snakke som en mann. Det skjønner de!

Og penger skjønner de selvsagt. :ler:

Gjest Madeline
Skrevet
Opplevde noe morsomt i dag :)

Etter jeg skrev mail om halv hastighet= halv pris, fikk de fart på seg!

Sjekka mailen min på jobben og da drev de plutselig med linja mi, gitt!

Så da jeg kom hjem var det i orden.

Som venninnen min sier: Man må snakke som en mann. Det skjønner de!

Og penger skjønner de selvsagt. :ler:

Lurer på om jeg skal prøve med den halv hastighet=halv pris? De fikk fortgang på seg sist jeg klaget på hastigheten, men jeg likte ikke at de satte hastigheten ned igjen. Jeg har skrevet en mail der jeg sier klart fra hva jeg mener om det, men hjelper ikke det så får jeg prøve med redusert pris.

Skrevet
Lurer på om jeg skal prøve med den halv hastighet=halv pris? De fikk fortgang på seg sist jeg klaget på hastigheten, men jeg likte ikke at de satte hastigheten ned igjen. Jeg har skrevet en mail der jeg sier klart fra hva jeg mener om det, men hjelper ikke det så får jeg prøve med redusert pris.

Det var jo sånn jeg holdt på også! Etter at min kjære venninne tipsa meg, gikk det jo bra. De skjønner ikke (og gidder ikke) å høre på den jentesutringa vår :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...