AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Det er mange år siden sist jeg var i legoland, og ønsker nå å ta med barnet mitt dit en tur. Men hvordan er det rimeligst å reise? Bør man ha med bil om man tar danskebåten? Er det bedre å ta fly til Billund? hvor mange dager må man ha i parken? Og hvor kan en bo relativt rimelig når man er i parken? Vi er 2 voksne og 1 barn. Vi reiser fra Bergen. Anonymkode: 7c7e7...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 (endret) Hvis du flyr, må du ta drosje fra flyplassen for det er ikke noe god kollektivtraffikk. Jeg har erfaring med bil og båten fra Larvik. Det er raskt med båten, den har lekeområde for barna og variert mat (anbefaler å reservere plasser på restauranten). Det er rimeligere å bo på hotell i de små byene i nærheten av Billund enn ved selve Legoland. Da har du noen minutter kjøretid, men sparer mye penger på overnatting. Vi klarer oss fint med 2 fulle dager i parken, så 3 netter totalt. Båten kommer til Danmark på kvelden, så kjører du ned i ca 3t og er der ved midnatt. Så drar du på formiddagen for båten drar tilbake rundt lunsj og så er du i Norge på ettermiddagen, tidlig kveld eventuelt. Dere får jo ekstra kjøring fra Bergen ... P.S. Når du først er ved Legoland kan du også sjekke Lalandia ved siden av Endret 12. juli 2023 av Drizzt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå