Gå til innhold

Stalkere som ikke gir seg selv etter du er etablert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datet en periode en yngre gutt i mine yngre dager. Han var litt spesiell og slet litt psykisk, men harmløs slik jeg oppfattet han. Det ble naturligvis slutt etter en sommer da jeg flyttet for å studere. 

Han kom visst aldri over meg, fordi han fortsatte å ta masse kontakt og la ut om hvordan han feilet seg selv ved å la meg gå. 

Prøvde  å forklare han at han ikke feilet, men at det bare fungerte men var nesten som om han var i sin egen virkelighet (psykose?).

Det er gått 10 år siden vi ble kjent og han har fortsatt å stalke meg, selv når jeg ber han backe off fordi jeg har kjæreste. Jeg truet han til og med en gang med politianmeldelse, til ingen nytte.

Jeg trodde jeg hadde fått fred nå da jeg ikke hadde hørt fra han på ca 1 år, spesielt fordi det er overalt på sosiale medier at jeg har giftet meg og fått barn. Men nei, han dukker opp på sosiale plattformer og sender forespørsler like herlig.

Noen som har opplevd slike? Jeg har prøvd alt. Ignorere, anmelde og de siste 6 årene har jeg ignorert men likevel. Føler han virker ustabil og bare redd hva han  kan finne på?

Anonymkode: d060a...629

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...