AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Vi er i 40 årene .. vi er alltid hjemme hos meg, jeg handler, jeg lager middager, jeg fikser ferieturer osv. Han har ALDRI invitert meg hjem, aldri invitert meg på middag, aldri overnattet hos han, aldri en eneste fin overraskelse. Han sier han elsker meg over alt på jord, at familien hans elsker meg, at han vil være med meg resten av livet. Kysser og klemmer og er veldig god kjæreste når vi er sammen .. men jeg føler jeg gir mye mer innsats enn han .. vært sammen i snart 2 år. Hvorfor legger han ikke inn litt innsats? Vet at andre damer ble invitert hjem, på konserter, på hotellovernatting, på middag .. føler meg såret over dette faktisk Anonymkode: 874df...720 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Hva med å..... snakke med han? Anonymkode: 34168...94e 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Inviter deg selv hjem til han? «Du, neste gang foreslår jeg at jeg kommer til deg og at du lager middag til oss». Anonymkode: 6dc8e...0a9 4 1
Mykmann41 Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å..... snakke med han? Anonymkode: 34168...94e Amen!
Carrot Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 Hvorfor forvente at han skal ta tak når du ikke sier noe?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 Litt spesielt etter to år... Og når han selv har fortalt om at han ikke var slik mot sine eks-kjærester, ja så er det jo ekstra rart. Nei, synes ikke du skal la dette gå. Altså, dette kommer til å bli et veldig skeivt forhold! Anonymkode: 1ffbb...54d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 Høres lite givende ut. Han tror sikkert at du ønsker å ha det sånn her. Jeg starta et forhold slik som deg og han syns jeg ble en sliten og gretten heks når jeg ønsket mer gjensidighet. Det ble selvsagt slutt. Anonymkode: c48d2...4a1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva med å..... snakke med han? Anonymkode: 34168...94e Har sagt det til han .. spurt hvorfor han ikke inviterer .. han sier han liker seg hos meg .. at det ikke var ofte han gjorde det med ekser heller .. at det er rotete, at han skal skjerpe seg .. men det skjer ingenting .. jeg elsker jo å lage mat til kjæresten min, tenne lys osv. Ville elsket om han gjorde det også .. Når han forteller om ting han har gjort tidligere skjærer det meg i hjertet. Jeg har ikke sett soverommet hans engang 🙈 Hva pokker skal jeg gjøre for at han skal våkne litt .. hotellweekender har JEG ordnet .. Anonymkode: 874df...720
Gjest Lars1009 Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 Han må bare oppdras. Han er nok tilbakestående akkurat på det området.
Macro Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 Lars1009 skrev (Akkurat nå): Han må bare oppdras. Han er nok tilbakestående akkurat på det området. Litt sent å oppdra en på 40. Du har overtatt oppgavene til mor. Slike mennesker ser ikke selv hvor mye de får før de mister det, da finne de en ny som kan styre og stelle for de. Jeg tror ikke du skal ha noe særlig med håp for forbedring. 3 4
Mykmann41 Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 Macro skrev (9 minutter siden): Litt sent å oppdra en på 40. Du har overtatt oppgavene til mor. Slike mennesker ser ikke selv hvor mye de får før de mister det, da finne de en ny som kan styre og stelle for de. Jeg tror ikke du skal ha noe særlig med håp for forbedring. Enig. Steng igjen blomsterbutikken og si fra om at dere møtes hos han neste gang. så får han ta seg sammen og ta i et tak dersom han vil mer med dette. 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 Høres veldig ensidig ut, men enig med de andre om å snakke med han om det. Fortsetter det så må du bestemme om du ønsker ett slikt forhold. Jeg brøt ut av ett slikt forhold, begynte greit med at jeg ville gjøre alt for han og gjorde som du gjorde. Men mistet mer og mer følelser jo lengre tid det tok. Brukte år på å trygle etter det du også spør etter, og krevde svært lite. Men han var ikke villig til å møte meg på halvveien, brukte mye tårer før jeg tilslutt gjorde det slutt. I etterkant har jeg ikke hørt en lyd fra han, så jeg fikk på mange måter rett at jeg ikke var verdt det i hans øyne. Anonymkode: 3c513...e26 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 Du er en mamma for han. Hadde dumpet en sånn mann etter max en måned selv Anonymkode: 1685e...814 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med å..... snakke med han? Anonymkode: 34168...94e Lettere å spørre KG 😂 Anonymkode: e7679...3c5 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 Slutt å ta alt ansvaret! Nå venter du til han tar iniativ til å gjøre noe! Anonymkode: 13fac...b38 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 Litt rart at du ikke tar opp dette med han? Anonymkode: 64afd...22c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er i 40 årene .. vi er alltid hjemme hos meg, jeg handler, jeg lager middager, jeg fikser ferieturer osv. Han har ALDRI invitert meg hjem, aldri invitert meg på middag, aldri overnattet hos han, aldri en eneste fin overraskelse. Han sier han elsker meg over alt på jord, at familien hans elsker meg, at han vil være med meg resten av livet. Kysser og klemmer og er veldig god kjæreste når vi er sammen .. men jeg føler jeg gir mye mer innsats enn han .. vært sammen i snart 2 år. Hvorfor legger han ikke inn litt innsats? Vet at andre damer ble invitert hjem, på konserter, på hotellovernatting, på middag .. føler meg såret over dette faktisk Anonymkode: 874df...720 hva med litt direkte kommunikasjon, si nøyaktig hva du mener til han på en ordentlig måte og se hva han svarer Anonymkode: e1509...8a4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Jeg er en kvinne på 22år og jeg har vert sammen med drømme mannen min i 6 år nå å vi kommuniserer fantastisk når det kommer til problemer. Men det er et problem som vi sliter med som kommer opp igjen og igjen. Jeg letter etter jobb. Og han har en skade som gjør at han ikke kan jobbe. Så han skriver bøker. Probleme er at han skriver på natten å leger seg når jeg står opp. Det varigjerer til tider. Vi har begynt å snakke om å stifte egen familie sammen men ved at han er hjemme med små barn som trenger rutiner og alt som kommer med det. Menst jeg jobber vekke fra hjeme. Og er også snak om hjemme undervisning. Er det noen som har en lignende situasjon og hvordan får derre det eventuelt til å funke? Setter pris på alle råd. Anonymkode: 65afd...256
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 Han trenger jo ikke så lenge du gjør det. Du får slutte med ting, og trekke deg litt tilbake. Antyde at du er litt lei. Da tar han seg vel i skinnet. Kan godt være han gjorde ting ett par ganger for ekser for å imponere, men så gav han seg. Så gikk de lei av han. Anonymkode: d6c61...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå