Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en fyr jeg ble sammen ser ikke ut som 21 snarere mer på slutten av 30 årene. Har vist bilde av han til venninner og alle mener han kan være mellom 36-40 også er det noen punkter jeg ikke vet om det passer en 21 åring

- han har en ganske tung penis med mega testikler

- han har mye hår på kroppen, selv rumpa

- han har tunge muskler osv

med untak av alt annet som jeg selv mistenker at han kan være mye eldre

kan jeg spørre om å se ID eller blir det for pågående og kan ødelegge tillit?

Kvinne 23

Anonymkode: 60d10...23e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen punkter jeg ikke vet om det passer en 21 åring

- han har tunge muskler ....

Hæ?

Anonymkode: 8eeff...5a8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er han utenlandsk? Du kan spørre om å få se pass

Anonymkode: abf0e...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

en fyr jeg ble sammen ser ikke ut som 21 snarere mer på slutten av 30 årene. Har vist bilde av han til venninner og alle mener han kan være mellom 36-40 også er det noen punkter jeg ikke vet om det passer en 21 åring

Kvinne 23

🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet (endret)

"En fyr jeg ble sammen med"...? Du bør vel kjenne ham godt nok til å vite alderen hans før du innleder et forhold med vedkommende?

Men ja, selvfølgelig - er bare å be om å få se førerkortet eller passet hans, ikke noe galt i det :)

Edit: men jeg forstod ikke helt? Det du mistenker er at han ikke snakker sant?

Endret av micromaya
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har du veid musklene hans? 
Så utrolig merkelige ting å tro at er rent aldersrelatert. Muskler, penis, testikler, behåring og slikt er ikke aldersspesifikke ting, slikt er genetisk.

Du kan selvsagt be om å ID, du bør også sjekke han ut grundig på internett så langt det lar seg gjøre.

Anonymkode: ebffe...419

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinne 23

Har du nok erfaring med 36-40 år gamle testikler og peniser til å vite forskjellen? 

Anonymkode: dca6d...4e8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde det da gå an å google seg til, stalke sosiale medier etc. Bare på facebook er det vel gratulasjoner hvor alderen sikkert er nevnt på runde dager, det kan være informasjon om skolegang/utdannelse/jobb, sjekk ut alderen på vennene hans da de fleste 20-åringer ikke har sinnsykt mange FB-venner på 40, men en 40åring vil ha det.

På skattelistene står fødselsdato. Da må du ha navnet hans og kommune han bor i. Nå kan man se hvem som har søkt da, men jeg tror ikke du trenger å gå helt inn og søke engang. Evt: bruk sånn tjeneste hvor andre slår opp for deg, bare å google søk i skattelisene anonymt.

Anonymkode: b462f...717

• Liker 1
Skrevet

Tørr ikke å spørre om hva en tung penis er, men jeg har hatt fullt skjegg og hår på brystet siden jeg var 13…

Ikke at jeg måler årlig, men er ganske sikker på at ballene mine ikke har blitt noe større i 30åra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En litt villedende overskrift siden du der sier at du begynner å tro at han snakker sant.

Men for å svare på spørsmålet ditt:

Noen ser ut som om de er 40 hele livet, uansett om de er 21 eller 71. Om det gjelder han du er sammen med kan ikke vi vite.

Hvis dette plager deg kan du ikke gjøre noe annet enn å spørre.

Men jeg anbefaler at du legger vekt på modenhet fremfor utseende. 

"Du virker så mye mer moden enn andre på din alder, og virker så mye mer voksen " er bedre enn "du har så store baller, og har så mye hår".

Anonymkode: 784aa...435

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette burde det da gå an å google seg til, stalke sosiale medier etc. Bare på facebook er det vel gratulasjoner hvor alderen sikkert er nevnt på runde dager, det kan være informasjon om skolegang/utdannelse/jobb, sjekk ut alderen på vennene hans da de fleste 20-åringer ikke har sinnsykt mange FB-venner på 40, men en 40åring vil ha det.

På skattelistene står fødselsdato. Da må du ha navnet hans og kommune han bor i. Nå kan man se hvem som har søkt da, men jeg tror ikke du trenger å gå helt inn og søke engang. Evt: bruk sånn tjeneste hvor andre slår opp for deg, bare å google søk i skattelisene anonymt.

Det var kanskje dårlig forklart. Jeg mener at du kan legge inn navn og sånt og så få opp en liste med folk med bostedskkommune og fødselsår. Da vil han komme på den listen, men uten at han får beskjed om at du har slått opp hva han har tjent, for det er først et steg til. Mener jeg. Så du kan søke på navnet hans i skattelistene anonymt, han får bare beskjed om du velger han og får opp hva han tjente.

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er 33 og ser (hvis man skal være objektiv) mye eldre ut. Han mistet håret midt på hodet tidlig i 20-årene i tillegg til at det på sidene ble grått. Han har også dype rynker i panna. Han kunne glatt blitt tatt for å være minst 10 år eldre.

Noen ser ung ut lenge, andre ser gammel ut tidlig. Er du usikker så sjekker du det selvfølgelig opp. Å bedømme alder ut fra utseendet kan være svært vanskelig. 

Anonymkode: 8d3d6...5b3

Skrevet
Skjold skrev (2 timer siden):

Tørr ikke å spørre om hva en tung penis er, men jeg har hatt fullt skjegg og hår på brystet siden jeg var 13…

Ikke at jeg måler årlig, men er ganske sikker på at ballene mine ikke har blitt noe større i 30åra.

Vet ikke hvor gammel du er. Men jeg er 50. I tillegg har jeg en god del venner jeg har kjent hele livet. Og det er helt klart at de av oss som har en del hår på kroppen har fått mer hår jo eldre vi har blitt. Til tross for at vi fikk det tidlig.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj han er sikkert en av de grisene som lyver for å narre og ligge med unge jenter. Ja bare be om å få se IDen hans. Du trenger ikke si det er fordi du mistror han på alder, du kan snakke om bilde på ditt eget id og spørre om bildet på hans id er like fint/stygt og spørre på en tullete måte om å få se det eller bare ta lommeboka hans å ta det ut. Helt innafor det når dere er kjærester men du kan også si direkte at du vil se pga alder 

Anonymkode: dbe50...249

AnonymBruker
Skrevet

Altså, tung penis, og tunge muskler? 😅 Penis blir ikke tyngre, og muskler veier ikke mer med alderen. Og selv om man kan få mer hår med alderen, så trenger ikke det være en indikator heller, selv hadde jeg hår på brystet på ungdomsskolen 

Anonymkode: 07931...e24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Penis og baller har dessverre ikke blitt tyngre med årene, men jeg har mer hår i rumpa, ørene, og nesa😅

Anonymkode: 94395...01d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...