AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Del Skrevet 12. juli 2023 Ja, hvilke er billigst og hvilke skal man unngå? Hva med Rema1000? Hvor handler man mat i Danmark for å spare penger? Anonymkode: 52225...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Del Skrevet 12. juli 2023 Lidl og Aldi er billigst. Netto og Fakta der etter. Så Føtex, Bilka. Rema 1000 i DK har mange flere varer i sortimentet enn i Norge. Hva du bør unngå mht pris, er f.eks Irma og SuperBrugsen. Ift varer, det er en annen historie. Anonymkode: e1545...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lidl og Aldi er billigst. Netto og Fakta der etter. Så Føtex, Bilka. Rema 1000 i DK har mange flere varer i sortimentet enn i Norge. Hva du bør unngå mht pris, er f.eks Irma og SuperBrugsen. Ift varer, det er en annen historie. Anonymkode: e1545...d58 Takk for svar. Jeg er ikke så opptatt av utvalg, men vil ikke betale for mye for samme produkt jeg kjøper billigere et annet sted. Dit jeg skal er det en Netto butikk i nærheten, så den regnes i billig-gruppen? Anonymkode: 52225...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Del Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Jeg er ikke så opptatt av utvalg, men vil ikke betale for mye for samme produkt jeg kjøper billigere et annet sted. Dit jeg skal er det en Netto butikk i nærheten, så den regnes i billig-gruppen? Anonymkode: 52225...7a7 Ja, det er det. Anonymkode: df797...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Del Skrevet 12. juli 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar. Jeg er ikke så opptatt av utvalg, men vil ikke betale for mye for samme produkt jeg kjøper billigere et annet sted. Dit jeg skal er det en Netto butikk i nærheten, så den regnes i billig-gruppen? Anonymkode: 52225...7a7 Netto er billig, ja. Flere danske varer der, enn på Aldi og Lidl, uten at prisen er så mye høyere. Så du er veldig heldig med å få en Netto i nærheten 🙂 Anonymkode: e1545...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå