AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Første date i dag. Vi har pratet mye den siste uka over tlf. Han har mast lenge om at vi skulle møtes. Jeg kjørte 1.5 time for å møte han. Vi visste begge at jeg ikke kunne være så lenge, grunnet at jeg måtte rekke å hente barnet mitt i bhg. Jeg vet ikke hvor ofte jeg hørte setninga «sorry, hehe, måtte bare svare på en snap» ila halvannen time. Ene gangen ble jeg egentlig ganske irritert. Vi skulle se på et humorprogram, mens han holdt fjernkontrollen for å finne en episode sammen med meg, måtte han legge fra seg fjernkontrollen for å svare en jævla snap. Etter noen minutter kommer han plutselig på at jeg faktisk sitter å venter på han, så da gir han meg fjernkontrollen sånn at jeg kan finne en episode å se på mens han trykker på mobilen. Når jeg sier at jeg faktisk må dra, merker jeg at han blir litt lei seg. Han sier «så utrolig kjipt at du må reise nå. Du skulle kommet litt før» Han har skrevet at han likte meg veldig godt, at jeg er nydelig, bla bla bla. Men det faktum at mobilen var viktigere enn meg på tross av at jeg kjørte 1.5 time til han og bare fikk 2 timer sammen, synes jeg rett og slett var frekt av han. Til dere som mest sannsynlig kommer til å skli ut hele tråden om at jeg ikke må dra hjem til en date på første date, så har vi snakket mye før. Ingenting skjedde, annet en en casual adjø klem. Anonymkode: fd5e8...720 3 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Totalt oppslukt av tlf er vistnok et sammfunnsproblem. Anonymkode: 08ede...1c2 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 2 timers første date og dere glodde på TV? Det er jo bare en annen skjerm å være opptatt av. Anonymkode: 152b7...be9 22 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): 2 timers første date og dere glodde på TV? Det er jo bare en annen skjerm å være opptatt av. Anonymkode: 152b7...be9 Det er da noe helt annet, og ikke poenget her. Ikke alle er komfortable med å sitte ansikt til ansikt og bare prate på første møte. Før i tiden gikk man på kinodate liksom.. Han var kanskje bare veldig stressa? Frekt ja, men jeg ville tatt det opp med han. Han vet kanskje bare ikke bedre.. Anonymkode: 76f67...031
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 Samma hvilken skjerm han ser på vel? Du virker urimelig og kontrollerende Anonymkode: f5298...a68 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 Vel, da lærte du at dere ikke passer sammen. Han skuffet deg med oppførselen sin. (Alle kvinner burde han skuffe der. Du svarer ikke på mobilen under første møte som er så kort) Med barn i barnehagealder,bor dere uansett for langt unna hverandre. Anonymkode: 62a06...1fd 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Samma hvilken skjerm han ser på vel? Du virker urimelig og kontrollerende Anonymkode: f5298...a68 Menn som foretrekker skjerm, kan ikke date eller ha kjærester Anonymkode: 62a06...1fd 2 1
Kalikalinka Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Samma hvilken skjerm han ser på vel? Du virker urimelig og kontrollerende Anonymkode: f5298...a68 Det gjør hun virkelig ikke. Det er utrolig frekt å sjekke mobilen hele tiden mens man er på date. Hadde jeg opplevd det selv, hadde jeg sagt tydelig i fra og neppe vært interessert i en date nr to. 11
Gjest ti10 Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): 2 timers første date og dere glodde på TV? Det er jo bare en annen skjerm å være opptatt av. Anonymkode: 152b7...be9 På en måte skjønner jeg hva du mener, samtidig er det jo ikke så uvanlig å dra på kino på første date ...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 Han kan ikke være særlig interessert når mobilen er viktigere enn ts i 2 t. Det var sikkert de andre datene han måtte betjene, når han skjønte det ikke ble noe på han, har alltid en utvei. Anonymkode: 887a9...ff4 3
Carrot Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 Tenker at han i allefall viste seg fra sin rette side, litt hengt opp i some og ikke i selskapet han har irl.. 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 Har du sagt det til han TS? at du synes det ble litt mye mobilstirring mtp at dere bare hadde ett par timer sammen? Anonymkode: bd98e...f67 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 Dette er en skikkelig turn off. Så skjønner godt at du fikk sjokk. Å svare på en snap , kan man gjøre når man er alene og ikke sammen med noen. Mobilbruken tar jo helt av, ikke sunt i det hele tatt. En grunn til at jeg har slått av varsler på alt av apper. Vil noen meg noe, må de ringe på tlf min . Hadde sagt i fra til han , at jeg synes at mobilbruken hans tok helt av og at jeg ikke synes noe om det når man er på date for å bli kjent, at man sitter på tlf .
Drizzt Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Første date i dag. Vi har pratet mye den siste uka over tlf. Han har mast lenge om at vi skulle møtes. Jeg kjørte 1.5 time for å møte han. Vi visste begge at jeg ikke kunne være så lenge, grunnet at jeg måtte rekke å hente barnet mitt i bhg. Jeg vet ikke hvor ofte jeg hørte setninga «sorry, hehe, måtte bare svare på en snap» ila halvannen time. Ene gangen ble jeg egentlig ganske irritert. Vi skulle se på et humorprogram, mens han holdt fjernkontrollen for å finne en episode sammen med meg, måtte han legge fra seg fjernkontrollen for å svare en jævla snap. Etter noen minutter kommer han plutselig på at jeg faktisk sitter å venter på han, så da gir han meg fjernkontrollen sånn at jeg kan finne en episode å se på mens han trykker på mobilen. Når jeg sier at jeg faktisk må dra, merker jeg at han blir litt lei seg. Han sier «så utrolig kjipt at du må reise nå. Du skulle kommet litt før» Han har skrevet at han likte meg veldig godt, at jeg er nydelig, bla bla bla. Men det faktum at mobilen var viktigere enn meg på tross av at jeg kjørte 1.5 time til han og bare fikk 2 timer sammen, synes jeg rett og slett var frekt av han. Til dere som mest sannsynlig kommer til å skli ut hele tråden om at jeg ikke må dra hjem til en date på første date, så har vi snakket mye før. Ingenting skjedde, annet en en casual adjø klem. Anonymkode: fd5e8...720 Mobilen kommer først. Den kommer foran deg, foran eventuelle barn dere skulle få senere, osv. For meg er det en deal breaker. Slik avhengighet er det vanskelig å bli kvitt og han viser allerede nå hvor prioriteringene ligger. Jeg ville bare forklart at jeg ikke vil være med noen som prioriterer Snapchat og mobilen framfor å være med meg når jeg har kjørt så lenge for å være sammen. 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 TS her. Takk for mange fine ord og råd. Føler meg litt meg trygg i hva jeg skal gjøre. Jeg kom hjem i går, helt utslitt av all kjøringen. Etter at barnet sovnet, knakk jeg helt sammen. Kanskje på grunn av all kjøringen som var for ingen nytte og hvor jeg i tillegg ble så skuffet. Jeg har faktisk aldri opplevd en slik date. Skuffet over at han ikke kunne si til meg face to face at jeg var vakker, men måtte skrive det til meg senere. Jeg følte meg utilpass, lite pen og ikke den type dame som han kanskje foretrekker osv. Hadde han satt pris på hva jeg ofret for å møte han, og også vært mere tilgjengelig, så hadde jeg garantert hatt en helt annen opplevelse og følt meg mye bedre. Anonymkode: fd5e8...720 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 TS, jeg støtter deg. En gang var jeg på en date hvor han hele tiden sjekket mobilen. Jeg bare reiste meg og gikk. Anonymkode: b6ab4...6b6 3
Mykmann41 Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Første date i dag. Vi har pratet mye den siste uka over tlf. Han har mast lenge om at vi skulle møtes. Jeg kjørte 1.5 time for å møte han. Vi visste begge at jeg ikke kunne være så lenge, grunnet at jeg måtte rekke å hente barnet mitt i bhg. Jeg vet ikke hvor ofte jeg hørte setninga «sorry, hehe, måtte bare svare på en snap» ila halvannen time. Ene gangen ble jeg egentlig ganske irritert. Vi skulle se på et humorprogram, mens han holdt fjernkontrollen for å finne en episode sammen med meg, måtte han legge fra seg fjernkontrollen for å svare en jævla snap. Etter noen minutter kommer han plutselig på at jeg faktisk sitter å venter på han, så da gir han meg fjernkontrollen sånn at jeg kan finne en episode å se på mens han trykker på mobilen. Når jeg sier at jeg faktisk må dra, merker jeg at han blir litt lei seg. Han sier «så utrolig kjipt at du må reise nå. Du skulle kommet litt før» Han har skrevet at han likte meg veldig godt, at jeg er nydelig, bla bla bla. Men det faktum at mobilen var viktigere enn meg på tross av at jeg kjørte 1.5 time til han og bare fikk 2 timer sammen, synes jeg rett og slett var frekt av han. Til dere som mest sannsynlig kommer til å skli ut hele tråden om at jeg ikke må dra hjem til en date på første date, så har vi snakket mye før. Ingenting skjedde, annet en en casual adjø klem. Anonymkode: fd5e8...720 Ja, dette var en veldig dårlig start. Se for deg hvordan et evt forhold er om et års tid, når nyforelskelsen er over. Da vil du ikke få noe som helst kontakt med han, hvis ikke du snapper til han da. JEg hadde være svært skeptisk til å bygge videre på dette.
norw Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 Neppe noen vits i å treffe han der igjen. Litt mangel på sosiale antenner, men dette er nok ikke helt uvanlig i 2023. 2
Entern Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Bare dropp han, ikke noe manne-emne det der. Herregud for en dust 🤣
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 Jeg er veldig ening med mange at det er trist at mobilen tar så over i dagens samfunn. Men av og til, trenger folk faktisk en påminnelse om at "hei, nå er vi faktisk i samme rom, vi skal ikke legge fra oss mobilene og faktisk være sosiale da?" Dette sier jeg ofte på fest, eller i andre sosiale settinger, de fleste blir flaue, ler og er helt enig. Mange takker også for påminnelsen. Så jeg ønsker bare å poengtere at noen ganger, så trenger man bare å si ifra Trist du hadde denne opplevelsen uansett ts, men jeg tror det er verdt å si ifra, om du faktisk ønsker å fortsette med denne fyren. Anonymkode: bd98e...f67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå