Gå til innhold

Nabo bråker fryktelig fra 07-13 hver eneste mandag og tirsdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver eneste søndag starter han gressklipping klokken 07-13, som altså er et par timer. Jeg vet at jeg bor i leilighet, og bor i blokk, men det vekker barna mine tidlig når de har sommerferie. Og barnet mitt som er yngst får ikke sove før gressklipperen er av. Hun er et par måneder og har behov for å sove noen timer på dagen❤️. Dette er kjempeslitsomt. Er det nødvendig å klippe gress såpass lenge flere dager på rad? Til dere som har hage osv. Går det an å gjøre det på en litt mer stillere måte? Jeg er ute i mammaperm og våkner jevnt og trutt i løpet av natten pga minstemann som nå. Og fra nå av (03.50) er det bare tre drøye timer til gresset skal klippes. 

Anonymkode: ba221...fb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mandag-onsdag*

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er å snakke med mannen. Spørre pent om han kan endre tidspunkt. De fleste ønsker å være hensynsfull dersom man blir spurt på en hyggelig måte.

Anonymkode: 4c916...95d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hver eneste søndag starter han gressklipping klokken 07-13, som altså er et par timer. Jeg vet at jeg bor i leilighet, og bor i blokk, men det vekker barna mine tidlig når de har sommerferie. Og barnet mitt som er yngst får ikke sove før gressklipperen er av. Hun er et par måneder og har behov for å sove noen timer på dagen❤️. Dette er kjempeslitsomt. Er det nødvendig å klippe gress såpass lenge flere dager på rad? Til dere som har hage osv. Går det an å gjøre det på en litt mer stillere måte? Jeg er ute i mammaperm og våkner jevnt og trutt i løpet av natten pga minstemann som nå. Og fra nå av (03.50) er det bare tre drøye timer til gresset skal klippes. 

Er det søndag er det en politisak. Er det mand-lørd er det lov

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er en fin mulighet til å lære barnet ditt til å sovne med støy rundt? 

Problemet ditt nå er naboen som bråker og du vil treffe på flere bråkete naboer etterhvert eller større barn i nabolaget. Bare et tips☺️

Anonymkode: 51c7b...1b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig med dagene når man troller? 

Anonymkode: 930c3...d5e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mitt beste råd er å lære å takle det. Barnet ditt er så lite at det bør klare å sove på tross av lyder. Er det søndager kan du tinge politiet, det ble litt rotete hvilke dager du mener. 

Anonymkode: 7f21c...43e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette var mildt sagt utydelig. Snakker vi om mandag og tirsdag, eller om søndag, eller om mandag-onsdag (som betyr mandag til og med onsdag)? 

Og 07-13 er ikke et par timer, men seks timer. 

Er det søvnmangelen som har tatt deg, TS?

Anonymkode: 8b390...8cb

• Liker 3
Skrevet

Kontakt psykologer og be de ta med menn i hvite frakker og observer han (de må gjerne ta med niste og termos og møte 06:30 disse 2 dagene) 

AnonymBruker
Skrevet

Sett på radio inne hos dere, så har dere litt egen støy.

Anonymkode: 9c38d...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et par timer? Hva mener du? 🤔

Anonymkode: 39e97...a37

AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (På 13.7.2023 den 3.25):

Kontakt psykologer og be de ta med menn i hvite frakker og observer han (de må gjerne ta med niste og termos og møte 06:30 disse 2 dagene) 

:klaske:

Anonymkode: e4ef2...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...