Gå til innhold

Seksuelt aktive damer i -60 - åra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv er jeg mann, og snart 60. Jeg er stadig seksuelt aktiv, og liker å bli kjent med nye mennesker (dette er ikke en kontaktannonse). Setter pris på om damer skriver litt her😊Dater dere ofte🤔

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er en viril kar

Anonymkode: 633fd...ea7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (3 minutter siden):

Selv er jeg mann, og snart 60. Jeg er stadig seksuelt aktiv, og liker å bli kjent med nye mennesker (dette er ikke en kontaktannonse). Setter pris på om damer skriver litt her😊Dater dere ofte🤔

Hvorfor vil du ha svar på det her? Er det ikke bedre på en datingside? Da vil du jo raskt få svar på hvor mange på 60+ som er på datingmarkedet🙂

Anonymkode: 87b00...1c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor vil du ha svar på det her? Er det ikke bedre på en datingside? Da vil du jo raskt få svar på hvor mange på 60+ som er på datingmarkedet🙂

Anonymkode: 87b00...1c3

sannsynligvis er det opptil flere. 60 er ikke gammelt.

Anonymkode: 40998...0be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Damer på den alderen bryr seg ikke om sex. Det kommer sikkert masse yngre damer her som påstår de gjør det da, men det er tull

Anonymkode: 69bf3...2a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Damer på den alderen bryr seg ikke om sex. Det kommer sikkert masse yngre damer her som påstår de gjør det da, men det er tull

Da kan jeg svare for meg selv. Er i 60-årene og nyter fortsatt sex. Sex er fortsatt viktig for meg i et forhold.

Anonymkode: 9b014...038

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er du som prater tull nå. Hilsen kvinne, 61.

Anonymkode: eb090...245

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får du lov av mamma til å bruke internett i dag, altså?

Anonymkode: 20366...44a

• Liker 3
Skrevet
Anonym11223344 skrev (13 timer siden):

Kjenner meg godt igjen det samme hos meg

• Liker 1
Skrevet

Staten skrur vel av seksualdriften dagen etter 40-årsdagen til alle?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

🤣🤣🤣

Skrevet

I flere måneder i år så har jeg faktisk vært i kontakt med en dame på 74 år fra USA. 

Hun er ofte veldig kåt. Og hun hadde gjerne hatt sex med meg hvis hun kunne. Vi har cammet en del osv. Hun er gift, men med en tilling som hun egentlig misliker men allikevel ikke vil skilles fra nå, fordi hun ikke har hjerte til å forlate ham, fordi da kommer han til å sulte ved matfatet. 

Han er visst en egoistisk ekkel fyr. Null hygiene nedentil og omtrent tvinger henne til å gi bj. Selvom han er cheesy af. Også har han vært utro en gang i tiden. Hun vae også utro en stund etter det med noen unge menn. 

Så jo, pensjonerte damer er også fortsatt ganske seksuelle. Men vil tippe de som er singel er best å oppsøke for sånt hvis man er interessert. 

Gammel mus er bedre enn ingen mus 🤣

Skrevet

Ekkelt innlegg. 60+ - mus er den deiligste musa🤩

Skrevet (endret)
TB1895 skrev (5 timer siden):

Gammel mus er bedre enn ingen mus 🤣

Helt enig, men jeg synes er den beste musa, for de smaker og dufter såå mye bedre også😉

Og "Gammel musa" er 3 grader varmere pga omsorg, begjær og lidenskap i sexen. Hun klorer meg på ryggen med neglene.. som ei umettelig kåtsara som bare vil ha mere og mere. Klitten har blitt mye større.. lengre og ulike labiaer, så hun ser mere innbydende saftig moden ut..

Orgasme ansiktet har blitt mye vakrere, for hun synes ikke det er flaut lengre å vise sine følelser pga selvsikkerhet.. Selvsikkerhet og alderstegn er så utrolig vakkert.. så jeg har enkelt valgt bort 3 unge damer på 20 år samtidig.. fremfor ei på 60 år slik jeg beskriver henne❤️🤭 De er iallfall mye enklere å prate med, for vi har mye til felles. Enkelte av dem er kjempeflink til å lage god mat, pjuske meg på ryggen og gode kyssere😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...