AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Jeg har en kollega som kontaktet meg på some og foreslo at vi skulle møtes og lage mat sammen. Det er forsåvidt greit, men jeg begynner jo å tenke med en gang på motivet hans. Vi er single begge to. Er det innbilsk av meg å tro at dette er "romantisk" motivert av han, eller? Det er ikke sånn at vi er venner eller kjenner hverandre godt. Eller er det vanlig at menn foreslår sånt uten noen baktanker. Vet at tiden vil vise, men ville høre hva andre tenker om det. Anonymkode: 9d49a...d1c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Det er en date ja. Hjemmedate for å øke sjansen for sex. Anonymkode: 54734...4e9 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Det er en date ja. Hjemmedate for å øke sjansen for sex. Anonymkode: 54734...4e9 2 personer som lager mat, en *casual* stemning.......neimen har du sett, jeg fant visst en vinflaske, skal vi dele? Neste morgen ........ Anonymkode: 5f6e2...803 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Se tv sammen og, da? Anonymkode: e8f23...f88
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Se tv sammen og, da? Anonymkode: e8f23...f88 Vet ikke jeg, hva han har tenkt 😮 Anonymkode: 9d49a...d1c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er en date ja. Hjemmedate for å øke sjansen for sex. Anonymkode: 54734...4e9 Litt risky å holde på sånn med kollega da. Anonymkode: 9d49a...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 Hva svarte du da? Ville meldtlitt mer frem og til ake og fisket etter motivet hans. Om du ikke er interessert i sex med ham på første date. Eller 2 eller 3 date for den saks skyld, så ville jeg nok forsøkt å finne ut av det. Min erfaring er at en slik date er romantisk motivert, men likevel et like håp i bakgrunnen om noe mer. Kg set kan fort skape ubehagelig stemning om du ikke så for deg noe intimt. Har faktisk vært med på en lignende erfaring. Ble invitert på middag og film hos ham. Vi hadde chattet en del på forhånd og det var egentlig ingen åpenlys flørting eller seksuelle undertoner. Vi delt e are felles interesser. Så da jeg stilte op hyggelig middag (edru) og han sa han ville gi meg god massasje som dessert og bare gikk i gang med dette, ble ser bare skikkelig pinlig stemning. Jeg var jo ikke der i det hele tatt og klarte ikke slappe av. Etter 1 min måtte jeg bare bryte opp og si det ble litt ubehagelig. Ble for intimt for meg, for fort. Hadde jo k alt truffet ham. Så jeg dro hjem kort tid etterpå. Han meldte litt i etterkant, men det faset fort ut. Etter den massasjen føltes bare alt feil. Antagelig klarte jeg bare å ha vennskapelige følelser for ham i utgangspunktet. Anonymkode: a946a...786
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 Hva svarte du da? Ville meldt litt mer frem og tilbake for å fiske etter motivet hans. Om du ikke er interessert i sex med ham på første date. Eller 2 eller 3 date for den saks skyld, så ville jeg nok forsøkt å finne ut av det på forhånd. Min erfaring er at en slik date i utgangspunktet er romantisk motivert, men likevel da med et lite håp innerst inne om at det blir noe mer. Og det kan fort skape ubehagelig stemning om du ikke så for deg noe intimt selv. Har faktisk vært med på en lignende erfaring. Ble invitert på middag og film hos ham. Vi hadde chattet en del på forhånd og det var egentlig ingen åpenlys flørting eller seksuelle undertoner. Vi delte bare felles interesser. Så da jeg stilte på hyggelig middag (edru) og han sa han ville gi meg god massasje som dessert og bare gikk i gang med dette, ble det bare skikkelig pinlig stemning. Jeg var jo ikke der i det hele tatt og klarte ikke slappe av. Etter 1 min måtte jeg bare bryte opp og si det ble litt ubehagelig. Ble for intimt for meg, for fort. Hadde jo bare nettopp truffet ham og kjente ham ikke utenom chat. Så jeg dro hjem kort tid etterpå. Han meldte litt i etterkant, men det faset fort ut. Etter den massasjen føltes alt bare feil. Antagelig klarte jeg bare å ha vennskapelige følelser for ham i utgangspunktet. Anonymkode: a946a...786
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #9 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva svarte du da? Ville meldtlitt mer frem og til ake og fisket etter motivet hans. Om du ikke er interessert i sex med ham på første date. Eller 2 eller 3 date for den saks skyld, så ville jeg nok forsøkt å finne ut av det. Min erfaring er at en slik date er romantisk motivert, men likevel et like håp i bakgrunnen om noe mer. Kg set kan fort skape ubehagelig stemning om du ikke så for deg noe intimt. Har faktisk vært med på en lignende erfaring. Ble invitert på middag og film hos ham. Vi hadde chattet en del på forhånd og det var egentlig ingen åpenlys flørting eller seksuelle undertoner. Vi delt e are felles interesser. Så da jeg stilte op hyggelig middag (edru) og han sa han ville gi meg god massasje som dessert og bare gikk i gang med dette, ble ser bare skikkelig pinlig stemning. Jeg var jo ikke der i det hele tatt og klarte ikke slappe av. Etter 1 min måtte jeg bare bryte opp og si det ble litt ubehagelig. Ble for intimt for meg, for fort. Hadde jo k alt truffet ham. Så jeg dro hjem kort tid etterpå. Han meldte litt i etterkant, men det faset fort ut. Etter den massasjen føltes bare alt feil. Antagelig klarte jeg bare å ha vennskapelige følelser for ham i utgangspunktet. Anonymkode: a946a...786 Var så mange feil i teksten at jeg bare måtte redigere litt😅 Anonymkode: a946a...786
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #10 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva svarte du da? Ville meldtlitt mer frem og til ake og fisket etter motivet hans. Om du ikke er interessert i sex med ham på første date. Eller 2 eller 3 date for den saks skyld, så ville jeg nok forsøkt å finne ut av det. Min erfaring er at en slik date er romantisk motivert, men likevel et like håp i bakgrunnen om noe mer. Kg set kan fort skape ubehagelig stemning om du ikke så for deg noe intimt. Har faktisk vært med på en lignende erfaring. Ble invitert på middag og film hos ham. Vi hadde chattet en del på forhånd og det var egentlig ingen åpenlys flørting eller seksuelle undertoner. Vi delt e are felles interesser. Så da jeg stilte op hyggelig middag (edru) og han sa han ville gi meg god massasje som dessert og bare gikk i gang med dette, ble ser bare skikkelig pinlig stemning. Jeg var jo ikke der i det hele tatt og klarte ikke slappe av. Etter 1 min måtte jeg bare bryte opp og si det ble litt ubehagelig. Ble for intimt for meg, for fort. Hadde jo k alt truffet ham. Så jeg dro hjem kort tid etterpå. Han meldte litt i etterkant, men det faset fort ut. Etter den massasjen føltes bare alt feil. Antagelig klarte jeg bare å ha vennskapelige følelser for ham i utgangspunktet. Anonymkode: a946a...786 Jeg svarte bare litt svevende at "det kan vi sikkert", men det ble ikke avtalt noe. Jeg ble litt usikker, fordi det kom litt brått på. Ikke hvis det hele bare er vennskapelig, for det er hyggelig med selskap, men hvis han tenker noe annet, så må jeg... ja, venne meg til den tanken. Jeg har ikke fått noen særlig tegn på at han er interessert i meg, egentlig, så derfor lurer jeg veldig på hva dette er. Anonymkode: 9d49a...d1c
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #11 Skrevet 12. juli 2023 Jeg opplevde noe lignende for en stund siden. Det var mye annet også mellom oss som gjorde at jeg mistenkte ‘noe mer,’ men da jeg konfronterte han med det, ble han helt paff og nærmest skremt. Han hadde visstnok kun vennskapelige intensjoner, og beklaget hvis jeg tolket noe annet i oppførselen hans. Jeg, som hadde begynt å utvikle følelser for han, ble svært overrasket og forvirret. Nå er vennskapet vårt … litt rart. Synd, egentlig, jeg tror vi kunne blitt noe veldig bra sammen. 😢 Anonymkode: 10086...88c 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #12 Skrevet 12. juli 2023 Er ikke pulings bare en positiv bonus da? Ser ingen grunn til å nøle. Anonymkode: 24643...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 Ville nok tenkt det var en slags date ja, sjekke stemningen og kjemien i det minste. Anonymkode: fa3bf...a5f
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg opplevde noe lignende for en stund siden. Det var mye annet også mellom oss som gjorde at jeg mistenkte ‘noe mer,’ men da jeg konfronterte han med det, ble han helt paff og nærmest skremt. Han hadde visstnok kun vennskapelige intensjoner, og beklaget hvis jeg tolket noe annet i oppførselen hans. Jeg, som hadde begynt å utvikle følelser for han, ble svært overrasket og forvirret. Nå er vennskapet vårt … litt rart. Synd, egentlig, jeg tror vi kunne blitt noe veldig bra sammen. 😢 Anonymkode: 10086...88c Ja, nettopp dette jeg er redd for! Anonymkode: 9d49a...d1c 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, nettopp dette jeg er redd for! Anonymkode: 9d49a...d1c Uff ja. Det unner jeg ingen. Det var det mest forvirrende perioden i mitt liv. Jeg var helt overbevist om at han ønsket noe mer, jeg har aldri opplevd en slik ‘kurtisering.’ Men så da han bare: ‘Nei? Hæ? Beklager! Jeg er ikke der. Jeg ønsker deg kun som venn i livet mitt,’ da raknet det nesten for meg. Jeg sliter faktisk fremdeles med å forstå hva som skjedde. Jeg driver og lager forklaringer i mitt eget hode, og har vel egentlig landet på at han hadde følelser for meg (det må han ha hatt) og så feiget ut. Fikk panikk. Men han klarte å røre det til rimelig bra. Jeg savner han. Håper virkelig ikke du kommer ut for det samme. Anonymkode: 10086...88c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #16 Skrevet 13. juli 2023 On 7/12/2023 at 2:29 AM, AnonymBruker said: Jeg har en kollega som kontaktet meg på some og foreslo at vi skulle møtes og lage mat sammen. Det er forsåvidt greit, men jeg begynner jo å tenke med en gang på motivet hans. Vi er single begge to. Er det innbilsk av meg å tro at dette er "romantisk" motivert av han, eller? Det er ikke sånn at vi er venner eller kjenner hverandre godt. Eller er det vanlig at menn foreslår sånt uten noen baktanker. Vet at tiden vil vise, men ville høre hva andre tenker om det. Anonymkode: 9d49a...d1c Hva tror du romantikk betyr for en mann da? Det betyr noe som leder til sex. Det er den ypperste følelsen av romantikk for en mann. Men du bestemmer jo selv hva du vil gjøre sammen med han. Du må jo ikke være med på noe du ikke vil 🙂 Anonymkode: cc4f7...083
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #17 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Uff ja. Det unner jeg ingen. Det var det mest forvirrende perioden i mitt liv. Jeg var helt overbevist om at han ønsket noe mer, jeg har aldri opplevd en slik ‘kurtisering.’ Men så da han bare: ‘Nei? Hæ? Beklager! Jeg er ikke der. Jeg ønsker deg kun som venn i livet mitt,’ da raknet det nesten for meg. Jeg sliter faktisk fremdeles med å forstå hva som skjedde. Jeg driver og lager forklaringer i mitt eget hode, og har vel egentlig landet på at han hadde følelser for meg (det må han ha hatt) og så feiget ut. Fikk panikk. Men han klarte å røre det til rimelig bra. Jeg savner han. Håper virkelig ikke du kommer ut for det samme. Anonymkode: 10086...88c Er du hektet? ❤ Anonymkode: ba6a2...e9b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #18 Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du hektet? ❤ Anonymkode: ba6a2...e9b Vil nok kalle det mer forvirret…? Anonymkode: 10086...88c
exictence Skrevet 13. juli 2023 #19 Skrevet 13. juli 2023 ... Da tar jeg det som at han vil lage mat sammen.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #20 Skrevet 13. juli 2023 Det er ikke så lang vei fra lage mat sammen til at du plutselig har en pikk i rumpa😂. Kjør på hvis du liker fyren. Anonymkode: 1b69d...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå