AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #1 Skrevet 12. juli 2023 Godt voksen mann spør. Ingen fetisjme. Er bare vant med damer som er nøye med både neglelakk på tær og fingre. Min første samboer sa at å unnlate tærne var som å fremstå velstelt, men å liksom gå med simpelt undertøy. Nå for tiden ser jeg stadig yngre kvinner som lakkerer fingerneglene, men ikke tærne. er dette en trend? Anonymkode: d91d1...fb0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #2 Skrevet 12. juli 2023 Ytterst få damer lakkerer tånegler så det er ingen trend som har kommet nå nei. Mindretallet lakkerer i det hele tatt håndneglene Anonymkode: e7ae2...77e 4
Peanut Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Ytterst få damer lakkerer tånegler så det er ingen trend som har kommet nå nei. Mindretallet lakkerer i det hele tatt håndneglene Anonymkode: e7ae2...77e Da har man ikke kommet ut for en nøtt. Lakkerer begge, og har sett flere som gjør det ^^, 2 3
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 Enig med eksen din. Tærne mine er uten lakk 10 min hver uke, mens jeg klipper og steller neglene. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #5 Skrevet 12. juli 2023 Jeg lakkerer mine på tærne fra vår til høst, om vinteren gidder jeg ikke, da jeg ikke ser noe vits. Men det peneste man ser om sommeren er ikke bare lakkerte håndneglene men også tær. Anonymkode: 20820...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #6 Skrevet 12. juli 2023 Peanut skrev (6 timer siden): Da har man ikke kommet ut for en nøtt. Lakkerer begge, og har sett flere som gjør det ^^, "Flere" ja. Langt fra halvparten eller alle. Ikke engang kvartparten Anonymkode: e7ae2...77e 1
Peanut Skrevet 12. juli 2023 #7 Skrevet 12. juli 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: "Flere" ja. Langt fra halvparten eller alle. Ikke engang kvartparten Anonymkode: e7ae2...77e Og? Må man følge etter strømmen?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #8 Skrevet 12. juli 2023 Peanut skrev (2 minutter siden): Og? Må man følge etter strømmen? Nei overhodet ikke. Jeg lakker selv både fingre og tær. Trådstarter spør om det er en trend at damer ikke lakkerer tåneglene, og jeg svarer at det ikke er en trend fordi sånn har det alltid vært at det bare er mindretallet som faktisk gjør det. Anonymkode: e7ae2...77e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #9 Skrevet 14. juli 2023 Lakkerer alltid tåneglene om sommeren siden jeg er mye i sandaler. Liker neglene på hendene korte med blank lakk innimellom. Jeg anser meg selv som lite forfengelig. Men sommertær uten lakk kan være litt trist... K50 Anonymkode: d2b63...392 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #10 Skrevet 14. juli 2023 Går i salong for fotbehandling og gel-lack hver 6.uke. Året rundt. Det gjør enormt mye når det kommer til å føle seg velstelt hele tiden. Og det bidrar jo til at man gidder å ta runden med hårfjerning, peeling, og så videre, når man står på badet og ser at resten av kroppen ikke matcher føttene. Anonymkode: baf5c...dfd 1
flusa Skrevet 14. juli 2023 #11 Skrevet 14. juli 2023 Lakker alltid tåneglene også,jeg🤭 Liker neglelakk på tåsene,syns de ser nakne ut uten🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #12 Skrevet 14. juli 2023 Jeg synes ikke lakkerte tånegler er så lekkert, så jeg lakkerer ikke tåneglene. Anonymkode: 77432...54a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2023 #13 Skrevet 14. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Lakkerer alltid tåneglene om sommeren siden jeg er mye i sandaler. Liker neglene på hendene korte med blank lakk innimellom. Jeg anser meg selv som lite forfengelig. Men sommertær uten lakk kan være litt trist... K50 Anonymkode: d2b63...392 TS på banen igjen. I din alder +- altså godt voksne kvinner er det i hvert fall i min omgangskrets vanlig å se damene med lakkerte tær om sommeren. Jeg tror det er en vanlig oppfatning at dette anses som velstelt og feminint i denne aldersgruppen. Det få har fått med seg er at jeg i HI nevnte unge damer. De som bruker tid på fingerneglene (og masse sminke) og helt dropper tærne. Det har overrasket meg litt. Derfor spurte jeg om en trend. Anonymkode: d91d1...fb0 1
skreppamedleppa Skrevet 14. juli 2023 #14 Skrevet 14. juli 2023 Jeg jobber i en jobb hvor jeg ikke kan ha neglelakk på fingerneglene, og å stresse med å ta av og på 2 ganger om dagen gjør jeg bare ikke så resultatet er jo at jeg svært skjeldent tar manikyr og lakker neglene på fingrene. Men pedikyr og å lakke tånegler derimot er noe jeg alltid gjør hele året igjennom. Jeg er 39, men har vel bedrevet dette siden jeg var 18-19, det mangler noe vesentlig om jeg mangler neglelakk på tottisene, og synes det er myye finere med et strøk på enn ikke noe, men smak og behag selvsagt 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #15 Skrevet 15. juli 2023 Jeg lakket begge før, ingenting nå. Jeg prøver å holde meg unna ting som ikke er bra for kroppen, og jeg tror ikke neglelakk er bra for oss. Syns også det er ganske mye stress å lakke, må sitte stille så lenge, pirkete osv. Hvert til sitt, men ikke noe for meg. Føler meg like fin uten. Anonymkode: ed4bf...3de
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #16 Skrevet 15. juli 2023 skreppamedleppa skrev (14 timer siden): Jeg jobber i en jobb hvor jeg ikke kan ha neglelakk på fingerneglene, og å stresse med å ta av og på 2 ganger om dagen gjør jeg bare ikke så resultatet er jo at jeg svært skjeldent tar manikyr og lakker neglene på fingrene. Men pedikyr og å lakke tånegler derimot er noe jeg alltid gjør hele året igjennom. Jeg er 39, men har vel bedrevet dette siden jeg var 18-19, det mangler noe vesentlig om jeg mangler neglelakk på tottisene, og synes det er myye finere med et strøk på enn ikke noe, men smak og behag selvsagt Av nysgjerrighet. Jeg vet dette med neglelakk er snakk om hygiene. Men jeg bruker gel-negler. De slipes bort når jeg bytter. Jeg forstår ikke at dette skal være uhygienisk? Eller er det da for syns skyld? Anonymkode: baf5c...dfd
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2023 #17 Skrevet 15. juli 2023 Bruker aldri neglelakk, hverken på fingre eller tær. Syns ikke det er fint. Og så er det litt... rart? Hvorfor smøre farge på neglene? Anonymkode: fdaee...856 2
Jaane doe Skrevet 15. juli 2023 #18 Skrevet 15. juli 2023 Jeg bruker ikke neglelakk på hverken fingre eller tær. Jeg syns såklart det er fint, men det blir også så fort stygt. Er så lett at man kommer borti noe mens det tørker så man får merker, eller at man klarer å komme borti etter det har tørket så man får riper eller mister deler av neglelakken. Jeg vil heller ha ingen neglelakk enn å ha negler med neglelakk som holder på å komme av og er full av riper og merker. Syns det ser mer ustelt ut. Det hender seg hvis jeg skal noe eller vil pynte meg at jeg kjøper billige løsnegler på normal med fine mønstre og farger. De er enkle å lime på og ser pene ut. De tåler også mer enn mine egne negler før de får riper eller knekker.
AnonymBruker Skrevet 15. mars #19 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 20.49): TS på banen igjen. I din alder +- altså godt voksne kvinner er det i hvert fall i min omgangskrets vanlig å se damene med lakkerte tær om sommeren. Jeg tror det er en vanlig oppfatning at dette anses som velstelt og feminint i denne aldersgruppen. Det få har fått med seg er at jeg i HI nevnte unge damer. De som bruker tid på fingerneglene (og masse sminke) og helt dropper tærne. Det har overrasket meg litt. Derfor spurte jeg om en trend. Anonymkode: d91d1...fb0 Lagt merke til det samme, virker som det er et genrasjon skifte der.. da takker jeg meg heller til kvinner over 40 som vet å være gjennomført velstelte enn de yngre med alt mulig kunstig klistret på.. er bare rart å se nakne tær med alt det dillet alle andre steder Anonymkode: cf32f...c6b
AnonymBruker Skrevet 15. mars #20 Skrevet 15. mars AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lagt merke til det samme, virker som det er et genrasjon skifte der.. da takker jeg meg heller til kvinner over 40 som vet å være gjennomført velstelte enn de yngre med alt mulig kunstig klistret på.. er bare rart å se nakne tær med alt det dillet alle andre steder Anonymkode: cf32f...c6b Dersom du er en godt voksen man så tror jeg «de yngre» syns det er helt greit. De bryr seg ikke om hva gamlingene mener uansett. Hvorfor skulle de det. Anonymkode: e8100...205 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå