Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å være morsom, impulsiv, tok sjanser, dro på fester og happenings, reiste for å få med meg konserter - alt det der. Jeg var som regel initiativtaker og limet i vennegjengen(e). 

Så fikk jeg 3 barn og ble 40. 

Jeg er fortsatt morsom når jeg har overskudd og er blant folk jeg kjenner godt. Og jeg er fortsatt utpreget impulsiv og tar sjanser, men jeg har blitt skikkelig kjerring sammenlignet med mitt tidligere jeg. Jeg er på jobb, tar meg av barn/hus/familie, spiser, dusjer, sover. Repeat. 

Etter å ha byttet jobb til en bransje med folk på samme alder som meg selv, ser jeg dette tydeligere. De er mye hippere enn meg, i mangel av bedre ord. Og så er det ikke det at jeg vil være så hipp heller. Jeg ønsker ikke å være 27 igjen og fly på byen, men jeg ser vel kanskje at jeg har glemt å beholde meg selv oppi alt. Jeg ER jo tross alt ganske ung til sinns, men jeg tror jeg har blitt kjedelig.

Noen som kjenner seg igjen? Er det bare sånn livets gang er, eller finnes det konkrete ting jeg kan gjøre for å være LITT mindre kjerring?  Jeg skjønner at det er naturlig å bli voksen etter 40, det ser bare ut som mine kolleger på samme alder har håndtert det på en litt sprekere måte.

Anonymkode: 2a465...969

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...