AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Jeg har blitt kalt helt sinnsykt stygge ting av en fyr etter jeg motsa og avviste ham. Alt fra at jeg er stygg, at jeg ser ut som ei rotte, at jeg måtte bli voldtatt, tisset på, at håret mitt var stygt og at jeg måtte "bli satt på plass" fordi jeg var en bølle som motsa ham og slikt, og at jeg fortjente å bli slått ihjel . Har snakket med venniner om det og de støtter meg veldig mye.❤️ har også en psykolog som støtter meg og sa sånn: han sliter med seg selv helt sikkert og tar negativiteten ut på deg. Jeg er absolutt ikke stygg, jeg ser bra ut og får høre det ofte, men likevel stygge ord er nok til at man kan huske det lenge har aldri i mitt liv fått så mye dritt av en fyr. Men akkurat disse ordene har ødelagt litt av selvtilliten min. Har dratt hos psykolog, for å bearbeide. Men hjelper litt, nå har ho ferie. Har noen tips til hvordan prøve glemme litt? Anonymkode: fd410...a28
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Og forresten han er ikke sånn veldig kjekk. Midt på treet Anonymkode: fd410...a28
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #3 Skrevet 12. juli 2023 Hvor gamle er dere, TS? Det er nok lettere sagt enn gjort å glemme dette. Men prøv å huske det psykologen din sa, det er han som sliter med seg selv. Psykisk friske mennesker holder ikke på sånn. Du har bare møtt på helt feil person. Ikke la det gå inn på deg. ❤️ Anonymkode: 45bb7...a93
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #4 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor gamle er dere, TS? Det er nok lettere sagt enn gjort å glemme dette. Men prøv å huske det psykologen din sa, det er han som sliter med seg selv. Psykisk friske mennesker holder ikke på sånn. Du har bare møtt på helt feil person. Ikke la det gå inn på deg. ❤️ Anonymkode: 45bb7...a93 24 og 36.😊 hadde tillit til ham at han var en grei fyr, siden han var litt eldre. Takk🥰 Anonymkode: fd410...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå