AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Jeg bryr meg ikke om det er umodent, jeg vil ta hevn, han har ødelagt barndommen min på SÅ MANGE MÅTER, han har knust selvtilliten min og gitt meg mange problemer, har fått litt glow up nå og han viser mye intresse (jeg spiller selvsagt bare med å later som jeg har glemt alt han har gjort mot meg, fordi jeg har lagt til en plan å såre han skikkelig) han sa han nesten ikke kjente meg igjen, da jeg sa hvem jeg var. Først tenkte jeg bare å ignorere han og bare være en bedre menneske. Men jeg klarer ikke, han fortjener ikke noe godt i det hele tatt, så burde jeg late som jeg liker han for så deretter såra han og leke med følelsene hans? Kan dette være min hevn? Jeg vet det høres barnslig ut, men vær så snill og se ting fra min side, dette er en dritsekk som har ødelagt mye for meg på barneskolen og gitt meg truma, jeg kommer ALDRI til å glemme hva han har gjort mot meg. Og nå vil han plutselig bli sammen med meg? Haha spar meg’a. Anonymkode: bf040...677 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Farlig plan. Her kan du fort gå ut som taperen. Anonymkode: 167c9...747 14 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Farlig plan. Her kan du fort gå ut som taperen. Anonymkode: 167c9...747 Hvordan? Anonymkode: bf040...677
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Han vil ikke bli sammen med deg, han vil på en date med deg. Han kan like gjerne leke med følelsene dine, som du gjør med han. En date betyr ikke at han noen gang vil bli forelsket i deg. Om noe betyr det at han kanskje kunne tenkt seg sex med deg. Så nei, «hevnen» din er ikke særlig gjennomtenkt. Om noe burde du sagt nei til date og forklart han hvorfor. Da ser du i det minste om han angrer på det han gjorde mot deg, eller om han ikke bryr seg. Anonymkode: 87b31...a8e 10 6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Siden du overhodet vurderer å bli sammen med ham tror jeg selv du har litt lyst. Kan også godt hende grunnen til at han mobbet deg på den tid var at han var ukomfortabel med nye følelser, og det var hvordan de ble uttrykt på. Man mobber ikke de man er likegyldige til. Tror også eventuell sex kommer til å bli nokså intens. Ønsker dere et lykkelig ekteskap Anonymkode: 58397...856 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han vil ikke bli sammen med deg, han vil på en date med deg. Han kan like gjerne leke med følelsene dine, som du gjør med han. En date betyr ikke at han noen gang vil bli forelsket i deg. Om noe betyr det at han kanskje kunne tenkt seg sex med deg. Så nei, «hevnen» din er ikke særlig gjennomtenkt. Om noe burde du sagt nei til date og forklart han hvorfor. Da ser du i det minste om han angrer på det han gjorde mot deg, eller om han ikke bryr seg. Anonymkode: 87b31...a8e Nei, han har direkte spurt meg om å bli sammen, og sagt han elsker meg, jeg vet at dette stemmer og at det ikke er noe han bare sier pga vennene hans. Anonymkode: bf040...677
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan? Anonymkode: bf040...677 Fordi det kan ende med at han sårer deg. Han vil kanskje ha en date, kanskje sex, og deretter kanskje forkaster deg. Anonymkode: 167c9...747 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han har direkte spurt meg om å bli sammen, og sagt han elsker meg, jeg vet at dette stemmer og at det ikke er noe han bare sier pga vennene hans. Anonymkode: bf040...677 Om han har sagt at han elsker deg og vil bli sammen med deg før dere i det hele tatt har datet, player han deg. Han prøver å sjarmere deg til sengs. Anonymkode: 87b31...a8e 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden du overhodet vurderer å bli sammen med ham tror jeg selv du har litt lyst. Kan også godt hende grunnen til at han mobbet deg på den tid var at han var ukomfortabel med nye følelser, og det var hvordan de ble uttrykt på. Man mobber ikke de man er likegyldige til. Tror også eventuell sex kommer til å bli nokså intens. Ønsker dere et lykkelig ekteskap Anonymkode: 58397...856 Han hadde ingen grunn til å mobbe meg i det hele tatt, jeg har ikke gjort noe mot han. Han rev i stykker buksene mine og kasta matboksen min i doen, han har også slått meg flere ganger i magen og grov mobbing. Anonymkode: bf040...677
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Skrevet 11. juli 2023 Denne planen din som du tror vil rettferdiggjøre mobbingen du ble utsatt for, vil istedenfor bli en trigger som roter rundt i gamle sår. Jeg tror heller at du bil få deg en solid psykisk smell om du gjennomfører planen. Det er bedre at du heller tar et oppgjør med han på skikkelig vis. Da står du opp for deg sjøl Anonymkode: e8fb9...6e2 4 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det kan ende med at han sårer deg. Han vil kanskje ha en date, kanskje sex, og deretter kanskje forkaster deg. Anonymkode: 167c9...747 Les det jeg skrev øverst Anonymkode: bf040...677
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #13 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han hadde ingen grunn til å mobbe meg i det hele tatt, jeg har ikke gjort noe mot han. Han rev i stykker buksene mine og kasta matboksen min i doen, han har også slått meg flere ganger i magen og grov mobbing. : bf040...677 Han likte deg da og han liker deg nå. Dette er ekte kjærlighet. Anonymkode: 58397...856
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #14 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han likte deg da og han liker deg nå. Dette er ekte kjærlighet. Anonymkode: 58397...856 Hva faen? Anonymkode: bf040...677 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #15 Skrevet 11. juli 2023 Du vet noen menn sier dette for å få sex og deretter forlate deg. Men for alt jeg vet kan det også være genuint. Men er DU interessert? Hvis du uansett vet du aldri ville vært sammen med han, så ha for all del ikke sex med han. For å hevne deg kan du legge opp til at han skal få sex og la han leve i håpet en liten stund, for deretter å avvise han. Bare ikke drøy det for lenge, da du selv kan bli for mye involvert i han og det blir vanskeligere. Du kan evt legge til at du har truffet en annen, og vise at du overhodet ikke har interesse av han lenger pga den andre. Anonymkode: fd872...3fc 1
kissmequick Skrevet 11. juli 2023 #16 Skrevet 11. juli 2023 Jeg tror du kommer mye bedre ut av det ved å anerkjenne at det han gjorde mot deg ikke er noe du har et ønske om å tilgi. Bare si pent og pyntelig at han ikke er den type menneske du ønsker å tilbringe tid med, og avslutt all kontakt. Det er den beste hevnen, jeg lover. 4 3
Paneera Skrevet 11. juli 2023 #17 Skrevet 11. juli 2023 Jeg tror du tjener mer på å gi tydelig beskjed om at han skal holde seg langt unna deg pga det han har gjort. Slett og blokker deretter, og ikke innby til dialog hvis du treffer ham. Ignorer, rett og slett. 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #18 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet noen menn sier dette for å få sex og deretter forlate deg. Men for alt jeg vet kan det også være genuint. Men er DU interessert? Hvis du uansett vet du aldri ville vært sammen med han, så ha for all del ikke sex med han. For å hevne deg kan du legge opp til at han skal få sex og la han leve i håpet en liten stund, for deretter å avvise han. Bare ikke drøy det for lenge, da du selv kan bli for mye involvert i han og det blir vanskeligere. Du kan evt legge til at du har truffet en annen, og vise at du overhodet ikke har interesse av han lenger pga den andre. Anonymkode: fd872...3fc Jeg liker det du sier takk for tips, men det du nevner er ikke nok eller så sårende, jeg har laget til en mye større plan og mer sårende. Han sier ikke dette for å få sex fordi jeg har allerede sagt til han at jeg er Kristen og venter. Beste kompisen hans har også fortalt meg hvor betatt han er i meg, og at han elsker meg bla bla bla, jeg merker selv at han liker meg eller har følelser. Det eneste som kan gå galt her er at jeg kanskje ender opp med å falle for han, men for håpe det aldri skjer. Anonymkode: bf040...677
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #19 Skrevet 11. juli 2023 Samfunnsengasjert skrev (3 minutter siden): Jeg tror du tjener mer på å gi tydelig beskjed om at han skal holde seg langt unna deg pga det han har gjort. Slett og blokker deretter, og ikke innby til dialog hvis du treffer ham. Ignorer, rett og slett. Da får han ikke kjent på hvordan det føles å bli såret. Anonymkode: bf040...677
Paneera Skrevet 11. juli 2023 #20 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg liker det du sier takk for tips, men det du nevner er ikke nok eller så sårende, jeg har laget til en mye større plan og mer sårende. Han sier ikke dette for å få sex fordi jeg har allerede sagt til han at jeg er Kristen og venter. Beste kompisen hans har også fortalt meg hvor betatt han er i meg, og at han elsker meg bla bla bla, jeg merker selv at han liker meg eller har følelser. Det eneste som kan gå galt her er at jeg kanskje ender opp med å falle for han, men for håpe det aldri skjer. Anonymkode: bf040...677 Hva er planen din da, sånn konkret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå