Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Viser seg at mannen og ei nysingel dame som er flyttet inn i nabolaget har hatt daglig kontakt på snap over lang tid. Tok det opp med mannen som lover at alt er bare vennskapelig…. De har nå kuttet kontakten. Er såklart skuffet over mannen og usikker på hva jeg skal tro. Men er også så sint på denne dama som har hatt så mye kontakt med mannen. Hvorfor?? Hvorfor gjøre det når hun vet vi er gifte og har felles barn.. Hadde dere også vært sinte på naboen, ikke bare egen mann..

Anonymkode: d8371...74d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff😂😂😂

Anonymkode: 15561...c26

• Liker 2
Skrevet

Ingen dør av å ha venner. Er det bare vennskapelig ser jeg ikke problemet.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville blitt sint og skuffet over mannen. Aner ikke hva jeg ville følt overfor henne, men ville vært vanskelig å omgås.

Anonymkode: 58c25...4bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gifte, voksne mennesker burde ikke ha "snap".

Anonymkode: a2f56...63d

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Luring han der mannen din da. 

Anonymkode: 2bdb5...f51

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ts: nei, han har vært dum. Alle forstår vell at han ikke bare vil være bestis med den nye naboen… Skjønner bare ikke hvorfor vi damer må gjøre slikt mot hverandre også… 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er ikke galt i å ha venner, men jeg skjønner at du reagerer om du egentlig ikke vet hvorfor de har kontakt og om det er noe annet enn vennskapelige tanker bak kontakten.

Endret av Kinder
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kinder skrev (2 minutter siden):

Det er ikke galt i å ha venner, men jeg skjønner at du reagerer om du egentlig ikke vet hvorfor de har kontakt og om det er noe annet enn vennskapelige tanker bak kontakten.

Vennskapelig kontakt er en ting, men hver eneste dag over lang tid? Kan ikke se behovet for slik kontakt med «venner» man egentlig ikke kjenner. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vennskapelig kontakt er en ting, men hver eneste dag over lang tid? Kan ikke se behovet for slik kontakt med «venner» man egentlig ikke kjenner. 

Ja, om det er langt over vennskapelig kontakt, skjønner jeg at du reagerer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg reagerer.. Og det er så trått å bli minnet på det hver gang hun går forbi, kjører forbi osv.. Blir så sint på henne. 🤮

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Dust mann

Anonymkode: 2f3bc...f0f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde iallfall reagert med tanke på de har avsluttet kontakten 🙊 Det må jo være en grunn for det, eller gjorde han det for å respektere deg? 

Jeg forstår at du reagerer. Hadde reagert selv. Man skal ikke være så naiv å tro det er vennskapelig. Kanskje fra mannen din sin side, men ho nysingle, hva er hennes agenda, hvis ho ikke er intr I å bli kjent med deg også?

Anonymkode: 2a94e...430

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Gifte, voksne mennesker burde ikke ha "snap".

Anonymkode: a2f56...63d

Hvorfor burde ikke voksne, gifte mennesker ha snap? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde iallfall reagert med tanke på de har avsluttet kontakten 🙊 Det må jo være en grunn for det, eller gjorde han det for å respektere deg? 

Jeg forstår at du reagerer. Hadde reagert selv. Man skal ikke være så naiv å tro det er vennskapelig. Kanskje fra mannen din sin side, men ho nysingle, hva er hennes agenda, hvis ho ikke er intr I å bli kjent med deg også?

Anonymkode: 2a94e...430

Jeg tenker at det er en grunn til at de kuttet kontakten. Jeg sa klart ifra at jeg finner meg ikke i kontakt med andre damer på den måten som går utover det vennskapelige. Jeg tror det startet med vennskapelig og at det ballet på seg og var spennende for mannen med kontakten. 
Hun er ikke interessert i å bli kjent med meg nei. Jeg er også veldig skeptisk til hennes agenda… 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i en liknende situasjon. Min eks var betatt av en kollega. Dette var 20 år siden. Da gikk det i sms.

Lang historie kort så fikk han valget mellom meg og barna, eller kutte henne ut.

Han valgte meg, sa han. Jeg bestilte time til familierådgivning ved familievernkontoret. 
I mellomtiden var han på julebord.

Jeg fersket ham ved å sjekke mobilen. Vi leide bolig, Han hadde flere bekjente han kunne vært hos, men dro rett til henne. 10 mnd etter var han far på nytt.  (Selv om jeg kalte den nye en hore der og da, så har hun vært den av de som har tatt ansvar for mine barn). 

Jeg tror dere kan klare det. I et langt forhold er det normalt å bli betatt av andre. Men følg med på om de fremdeles holder kontakten. Bryter han dette, er han en løgner. Jeg mener at det holder med denne sjansen. 

Anonymkode: e3d97...c17

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.7.2023 den 0.31):

Viser seg at mannen og ei nysingel dame som er flyttet inn i nabolaget har hatt daglig kontakt på snap over lang tid. Tok det opp med mannen som lover at alt er bare vennskapelig…. De har nå kuttet kontakten. Er såklart skuffet over mannen og usikker på hva jeg skal tro. Men er også så sint på denne dama som har hatt så mye kontakt med mannen. Hvorfor?? Hvorfor gjøre det når hun vet vi er gifte og har felles barn.. Hadde dere også vært sinte på naboen, ikke bare egen mann..

Hadde nok tatt en samtale med mannen om hvordan han syns forholdet er. Om det er noe som mangler, mye krangling:/ diskusjoner? Mistet spenning og gnist? Lite intime over lang tid? Er ikke uvanlig at man søker litt spenning etter langvarig forhold. Utroskap (både fysisk og emosjonelt er nok mye mer vanlig enn man tror). Finn heller årsaken og jobb med det. Mange tror at forholdet er rosenrødt og ser ingen feil, plutselig er det over og man står der dum som et brød fordi man ikke har sett eller lyttet til partneren sin som har prøvd å signalisere at det ikke er så bra som det var. Alle forhold har oppturer og nedturer, det handler om å kommunisere og ta problemene på alvor. Hva du føler og ser er ikke nødvendigvis det samme som din partner føler på. Jeg sier ikke at det er okei å søke oppmerksomhet hos andre damer, men vi er bare mennesker. Vi har behov for å bli sett… 

Anonymkode: 4ce40...a2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde nok tatt en samtale med mannen om hvordan han syns forholdet er. Om det er noe som mangler, mye krangling:/ diskusjoner? Mistet spenning og gnist? Lite intime over lang tid? Er ikke uvanlig at man søker litt spenning etter langvarig forhold. Utroskap (både fysisk og emosjonelt er nok mye mer vanlig enn man tror). Finn heller årsaken og jobb med det. Mange tror at forholdet er rosenrødt og ser ingen feil, plutselig er det over og man står der dum som et brød fordi man ikke har sett eller lyttet til partneren sin som har prøvd å signalisere at det ikke er så bra som det var. Alle forhold har oppturer og nedturer, det handler om å kommunisere og ta problemene på alvor. Hva du føler og ser er ikke nødvendigvis det samme som din partner føler på. Jeg sier ikke at det er okei å søke oppmerksomhet hos andre damer, men vi er bare mennesker. Vi har behov for å bli sett… 

Anonymkode: 4ce40...a2b

Takk for fint svar. Har hatt mange samtaler med mannen etterpå, og syns nå vi har det bedre enn på mange år. Vi er enige om at livet vårt sammen er ikke noe vi vil miste, både for oss selv og barna. 
Derfor har jeg i stor grad tilgitt ham. Men kjenner jeg fortsatt er veldig sint på henne. Som vet om hele familiesituasjonen, men likevel bare kjører på…. Kanskje jeg må snakke med henne også for å kunne legge det bak meg, siden vi må forholde oss til hverandre og ser hverandre nesten daglig.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har vært i en liknende situasjon. Min eks var betatt av en kollega. Dette var 20 år siden. Da gikk det i sms.

Lang historie kort så fikk han valget mellom meg og barna, eller kutte henne ut.

Han valgte meg, sa han. Jeg bestilte time til familierådgivning ved familievernkontoret. 
I mellomtiden var han på julebord.

Jeg fersket ham ved å sjekke mobilen. Vi leide bolig, Han hadde flere bekjente han kunne vært hos, men dro rett til henne. 10 mnd etter var han far på nytt.  (Selv om jeg kalte den nye en hore der og da, så har hun vært den av de som har tatt ansvar for mine barn). 

Jeg tror dere kan klare det. I et langt forhold er det normalt å bli betatt av andre. Men følg med på om de fremdeles holder kontakten. Bryter han dette, er han en løgner. Jeg mener at det holder med denne sjansen. 

Anonymkode: e3d97...c17

Uff ja, kommer til å ha en veldig dårlig følelse i magen om de skal på samme fest. Kjenner jeg stoler ikke helt på den situasjonen.

Enig, denne sjansen er nok.. 

Skrevet

Det er vel ikke et problem å ha et vennskapelig forhold til en nabo.

Dersom man som enslig kvinne flytter inn i et nytt nabolag og alle kvinner er fiendtlige forstår jeg godt at en forholder seg til menn.

Hvorfor er alltid kvinner så fiendtlige mot andre kvinner? Dette har jeg som mann aldri forstått. Dere ser jo spøkelser på høylys dag!

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...