Gå til innhold

Meldte meg inn i en Facebook-gruppe for ensomme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg ikke er så ensom, og med falsk profil. Jeg har venner som jeg er med iblant, er med på fester, ringes osv, men skulle gjerne utvidet nettverket og med noen som er nærmere i alder.

Det vil jo naturligvis være mye rart i slike grupper, det må man forvente. Litt ymse mentalitet, aggressive mennesker, noen som utleverer sine nærmeste osv, så man må jo passe seg litt. Mange gamle og halvgamle. Ikke akkurat noe samlingssted for oss under 40.

Synd at det alltid er samlingssteder for de på 40+ og i mindre grad oss i 20- og 30-årene. Må være mange som er ensomme, eller som i hvert fall vil utvide nettverket, under 40? Hvor befinner disse seg? Finnes sikkert aktiviteter man kan bli med på, som er mer rettet mot yngre mennesker også, men ser ikke så mye til det. Facebook-gruppene er for de over 40, både singelgrupper og andre sosiale grupper, quizmiljøer er i praksis for de over 40...

Anonymkode: bd8c4...517

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Atte du oppsøkte gruppa fordi sa du? 

Endret av lillevill
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror fordi det er lettere å oppsøke folk, gjøre sosiale aktiviteter osv i 20-30 årene. Litt typisk for litt eldre å oppsøke facebook grupper for sånne ting.

Anonymkode: 0aca8...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...