Gå til innhold

Ble forlatt på en restaurant ei jente, fortjener hun klask i trynet !?🤬🤬

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyf for en oppførsel, jeg ba henne ut på date og jeg betalte for alt, gjett hva hun gjorde? Hun spiste ikke engang så fort hun så vennene hennes gjennom vinduet forlot hun meg og gikk med dem, mens maten var betalt for og alt. Hun sa ikke engang hade, og idag vil hun late som ingeting har skjedd. Er dette virkelig en normal oppførsel mellom jenter? Hun sier jeg er sensitiv som reagerer på deg og sier jeg bare «Get over it». Hun bortkasta tiden og pengene mine!

Anonymkode: 91fda...db1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 0c7b8...ab5

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva? Hun hadde jeg bare gitt faen i

Anonymkode: 25cf6...090

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke normal oppførsel men det er ikke å klaske til en date heller så dere begge får holde dere unna hverandre før en ender opp i fengsel og den andre på psykiatrisk

Anonymkode: 40fe4...b41

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan nok rolig avslutte dette. 

• Liker 6
Skrevet

Hadde uironisk sendt et Vipps-krav og bedt henne om å ikke kontakte meg mer.

• Liker 2
Skrevet

Sorry du du har blitt ghostet. Life goes on😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fyf for en oppførsel, jeg ba henne ut på date og jeg betalte for alt, gjett hva hun gjorde? Hun spiste ikke engang så fort hun så vennene hennes gjennom vinduet forlot hun meg og gikk med dem, mens maten var betalt for og alt. Hun sa ikke engang hade, og idag vil hun late som ingeting har skjedd. Er dette virkelig en normal oppførsel mellom jenter? Hun sier jeg er sensitiv som reagerer på deg og sier jeg bare «Get over it». Hun bortkasta tiden og pengene mine!

Du må ha hatt en såpass avvikende adferd at du skremte henne bort. Overskriften din bekrefter dette.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om dette her er sant så er dette en veldig dårlig stil ja - helt uhørt i mine øyne. Og om du ikke har gjort/sagt noe som gjør at hun faktisk ble redd deg så var dette skikkelig stygt gjort. 

Anonymkode: 9efb1...1de

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig stil. Men om det er pengene du er opptatt av så er du en smålig gjerrigknark. Hvis du har lyst til å slå jenter så er du psycho. Begge er gode grunner til dumpe deg. 

Hvis du er en ok fyr og bare synes at adferden hennes var egoistisk og barnslig så er jeg helt enig med deg. Jeg ville droppet denne dama blankt og ikke sett meg tilbake. Holdninger endrer seg ikke så fort. 

Så, ja, "get over it" 😉

Anonymkode: 8a193...2b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Regel #1:

Første date er kun for å sjekke om det er aktuelt med en andre date, og at hun ikke f.eks er ufyselig eller batshit crazy.

… og som du nå har lært gjennom erfaring, som så mange unge menn før deg, drar vi altså ikke med oss damer på dyre middager og sånt før de har vist seg verdt det.

• Liker 1
Gjest Refreng
Skrevet

Vi merker jo at det er samme personen som skriver disse trådene når alle bruker emojis....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Neste førstedate kompis, tar du henne med på en tur i parken. 

Det er gratis og konsekvensene av at hun stikker er ikke så store. 

Ta dette som en læring. 

Anonymkode: c1983...a30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun bortkasta tiden og pengene mine!

Send henne vippskrav for hennes måltid. 

At hun kasta bort tiden din får du bare komme over, du kasta tydeligvis også bort tiden hennes siden hun bare stakk fra deg, 

Anonymkode: bd6b4...1a2

• Nyttig 2
Skrevet

Ganske vanlig å sende vippskrav til de man har datet, 3 dagers betalingsfrist for å unngå inkasso.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...