Gå til innhold

Senior dating - blir ikke tent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dame seksti. Jeg litt yngre. Slutten av førtiårene. Traff henne på en fest. Aldri datet en såpass gammel dame, men vi hadde så god kontakt.

Hjemmedate med overnatting for en uke siden. Ingen sex, men mye klining. Meget snill og generelt imøtekommende dame. Type tradisjonell husmor. Omsorgsfull. sånt er jo behagelig.

Jeg tente ikke. Hun fremsto som en kjerring. Jeg hadde gitt tydelig uttrykk for mine preferanser. Liker damer i skjørt eller kjoler. Det man kan kalle glamour. Hun var en "grå mus".

Jeg er svært lei meg for å såre denne kvinnen som åpenbart er veldig forelsket i meg (sms). Orker bare ikke å treffe en ny liksom søster. Har en fra før. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 0143a...a4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier fra at du ikke føler de rette følelsene og ønsker henne lykke til videre 

Anonymkode: 927b3...87b

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ble litt for gammel for deg? Jeg hadde aldri giddet å date eller å ha sex med en ti år eldre mann.

Kvinne 50.

Anonymkode: b61aa...a62

• Liker 2
Skrevet

Seriøst. Jeg er en del yngre enn deg, og menn på seksti er uaktuelle for meg. Det er faktisk lov til å sette seg en øvre aldersgrense. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som en annen skriver over her; bare si at du ikke har de rette følelsene, og at du håper hun finner en hun passer bedre sammen med. Ikke nevn alder, det er noe ingen kan endre og vil bare gjøre henne trist.

Anonymkode: 8fb1f...199

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Dame seksti. Jeg litt yngre. Slutten av førtiårene. Traff henne på en fest. Aldri datet en såpass gammel dame, men vi hadde så god kontakt.

Hjemmedate med overnatting for en uke siden. Ingen sex, men mye klining. Meget snill og generelt imøtekommende dame. Type tradisjonell husmor. Omsorgsfull. sånt er jo behagelig.

Jeg tente ikke. Hun fremsto som en kjerring. Jeg hadde gitt tydelig uttrykk for mine preferanser. Liker damer i skjørt eller kjoler. Det man kan kalle glamour. Hun var en "grå mus".

Jeg er svært lei meg for å såre denne kvinnen som åpenbart er veldig forelsket i meg (sms). Orker bare ikke å treffe en ny liksom søster. Har en fra før. Hva gjør jeg?

Ble det ikke noe sex fordi hun ikke var elegant nok antrukket?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (8 minutter siden):

Seriøst. Jeg er en del yngre enn deg, og menn på seksti er uaktuelle for meg. Det er faktisk lov til å sette seg en øvre aldersgrense. 

Selvfølgelig! Jeg har draget på kvinner i tredveårene. Nå er saken at jeg har rotet meg bort i en eldre, men det er vel ikke tema i denne tråden. Kjerringer finner man i alle aldre!

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (21 minutter siden):

Ble det ikke noe sex fordi hun ikke var elegant nok antrukket?

Det blir for enkelt.  Jeg så bare ikke noe sexy ved henne eller at hun ga uttrykk for noe som pirret meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det blir for enkelt.  Jeg så bare ikke noe sexy ved henne eller at hun ga uttrykk for noe som pirret meg.

Hvorfor alle disse unødvendige opplysningene? Har du ikke lært å avvise en date? Hun skiller seg vel ikke fra andre voksne kvinner.

Anonymkode: 2edf6...6fa

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da sier du bare at kjemien ikke stemte hos deg og ønsker henne lykke til videre :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Selvfølgelig! Jeg har draget på kvinner i tredveårene. Nå er saken at jeg har rotet meg bort i en eldre, men det er vel ikke tema i denne tråden. Kjerringer finner man i alle aldre!

Ok. Jeg trodde alderen spilte inn. Men helt enig - uavhengig av det så er det en helt fair sak at du ikke kjenner den nødvendige kjemien med henne. Det holder at du sier det til henne, mer skylder du ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...