M35+ Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Hei dere! Jeg har et årskort hos Ruter og bruker Ruter appen. Men så skal jeg billetknote litt. Jeg skal reise med tog med to barn (3 og 7) fra Oslo S til Lillehammer. Jeg har årskort i sone 1 (Oslo) og sone 2Ø, som Lillehammertoget går gjennom. I Oslo reiser barna gratis med meg. I 2Ø gjør de vel ikke det. Og Ruter selger ikke biletter for hele strekket. Så da tenkte jeg EnTur. Det er vel akkurat for disse tilfellene at EnTur ble opprettet. Men, hvordan får jeg EnTur appen til å forstå at jeg har årskort i sone 1+2Ø?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Jeg mener jeg har startet reisen på siste stasjon jeg har månedskort til. Yngstemann reiser vel gratis hele veien. Eldstebarn kjøper billett fra Lørenskog. Dersom det er et Vy-tog er det mulig det er enklere å kjøpe billett i deres app. Anonymkode: b6b55...dc6
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Du kan ha med 3 barn gratis på alle ruterbilletter, ikke bare i Oslo, men usikker reglene når dere skal til Lillehammer. Anonymkode: b6b55...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå