Gå til innhold

Programmere fjernkontroll til t-we I dekoder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en t-we I dekoder med fjernkontroll. Da jeg kjøpte den stilte jeg inn hjulet til å spole 3 minutter fram og 1/2 minutt tilbake, eller noe lignende. Praktisk for å spole raskt over reklamepauser. Nå har fjernkontrollen stilt seg tilbake til grunninnstillingene, og jeg finner ikke ut hvordan jeg endrer det. 

Jeg finner kun ut hvordan man kobler kontrollen til dekoder, eller sammenkobler to fjernkontroller. 

Dette er jo en gammel dekoder, så det kan hende det ikke går an lenger, men jeg slenger ut et spørsmål her likevel. :) 

Anonymkode: a9cad...b47

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette er den gamle varianten (ADB 5743, står Canal Digital på den?) så er det en del funksjoner som ikke er tilgjengelig lenger som jeg har skjønt det. Går an å leie ny fra Telenor, men usikker på om man kan gjøre så mye spesifikk programmering på de nye fjernkontrollene. 

Anonymkode: 75c11...b3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis dette er den gamle varianten (ADB 5743, står Canal Digital på den?) så er det en del funksjoner som ikke er tilgjengelig lenger som jeg har skjønt det. Går an å leie ny fra Telenor, men usikker på om man kan gjøre så mye spesifikk programmering på de nye fjernkontrollene. 

Anonymkode: 75c11...b3b

Okei, ja, det ante meg at det var sånn. Synd det, da. Jeg beholder min gamle dekoder så lenge den virker, så da får jeg heller spole på vanlig vis. Tusen takk for svar! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Okei, ja, det ante meg at det var sånn. Synd det, da. Jeg beholder min gamle dekoder så lenge den virker, så da får jeg heller spole på vanlig vis. Tusen takk for svar! :) 

De har jo byttet ut alle de gamle boksene, er jo bare å ringe så får du en ny.

Anonymkode: 7dd45...802

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De har jo byttet ut alle de gamle boksene, er jo bare å ringe så får du en ny.

Anonymkode: 7dd45...802

Jeg vil ikke ha en ny. Jeg har masse opptak på den, blant annet. Den blir hos meg til den går i stykker. Dessuten er den min til odel og eie, den er ikke leid slik de er nå. :) 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bytt til Apple-TV så slipper du all reklamen :)

Anonymkode: c8cc1...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...