male32 Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Hei Jeg har en dyr lydplanke fra Samsung, HW-K960. Den skrur seg av og på hele tiden. Det er ikke mulig å resette den. Har forsøkt alle metoder som listet på nett, samt tatt ut kontakten. Den ble kjøpt fra komplett.no 24.9.2017. Garantitiden er 2 år. Men er det ikke 5 års reklamasjonsrett? Noen som har erfaring på dette? Er det bare å kjøpe ny?
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 5 år reklamasjonsrett. Så bare ta det med komplett så får du nok ny eller kreditert kjøpspris om ikke den blir reparert. Anonymkode: 7a90c...d97
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Du kan prøve å oppdatere firmware på den, du trenger en USB pinne som er formatert i FAT32. Her er det forklart hvordan det skal gjøres: https://www.samsung.com/no/support/tv-audio-video/update-the-firmware-on-your-samsung-soundbar/ Her finner du filen (oppgradere fil USB type) og den nyeste er fra 2018. https://www.samsung.com/no/support/model/HW-K960/XE/#downloads Hva er koblet til lydplanken og bruker du HDMI, AUX eller Bluetooth?. Anonymkode: 780b5...756
newman01 Skrevet 15. juli 2023 #4 Skrevet 15. juli 2023 Kan være mye rart som er feil. Det kan være strømforsyning som svikter, eller et internt relè. Eller så er det noe rart med HDMI CEC, en ekstern enhet som er tilkoblet og sender feil signaler med CEC, eller en HDMI kabel som ikke fungerer som forutsatt lenger. Koble fra alt, og se om den fungerer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå