AnonymBruker Skrevet 17. juli 2023 #41 Del Skrevet 17. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ekstrem rosemaling av situasjonen. Det er ikke "mange" dyrepleiere som har blitt daglig leder på klinikker! Det er ikke "mange" dyrepleiere som har fått jobb i Mattilsynet, innenfor legemidler osv. Kanskje som selger for Agria dyreforsikring, var det det du tenkte på? Bestevenninnen min er dyrlege og det du skriver over stemmer ikke for veterinærer, engang. Anonymkode: 9ad2e...f9c Enig. Dvs det er fullt mulig for veterinærer å få slike stillinger, men jeg må si jeg tviler sterkt på at Legemiddelverket ansetter dyrepleiere. Mattilsynet har jeg allerede nevnt i et annet innlegg. Det er endel dyrepleiere som blir daglig leder på smådyrklinikker, ja… så må man selv vurdere om man synes det er en ok jobb, ikke minst lønnsmessig mtp ansvar og stressnivå. Jeg hadde personlig aldri blitt daglig leder på smådyrklinikk, om du så hadde kastet jobben etter meg. 🙈 Men for rette person kan det være en fin jobb, men man må vite hva man går til. Forsikring vet jeg ikke noe om. Anonymkode: 1cdef...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå