AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Er en rolig og snill fyr jeg jobber med, som alltid har vært singel, i følge noen kollegaer. De liker ham, sier de, men hvisker litt om at de syns det er rart at han er singel. Prøver å si at det ikke er deres sak, men de erså nysgjerrige. Hvorfor blander folk seg i sånt? Anonymkode: 10dfc...28d 1
Andro Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Det er veldig utidig å blande seg borti hvordan andre velger å leve. For alt de vet er han den hemmelige superelskeren til halve bygda. 1 3
RC Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Folk er så fæle til å sladre og spekulere. Det kan være tusen grunner til at han har vært enslig hele livet (om det enn stemmer at han har vært det). Håper de heller kan bruke energien sin på å bli kjent med han. Kanskje de alle ender opp med en ny venn? 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Det er mange som vil holde privatlivet sitt privat. Ikke alle orker å kakle seg gjennom lunsjen med at ungen min sa ditt og ungen min gjorde datt. Heldigvis. Med mindre kollegaene dine har satt en fast spaner på ham 24/7 så aner de jo ikke om han er i et forhold. Anonymkode: b2881...883 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #5 Skrevet 11. juli 2023 Det jeg ikke skjønner er at folk synes det er så rart at folk velger å være alene. Er selv selvvalgt alene og stusser over utbrudd over at JEG er singel. Vi lever i 2023, først og fremst må det være aksept for at folk lever akkurat som dem vil. Jeg anser folk som mener at det bare er en måte å leve livet sitt på som mindre intelligente, med manglende evne til å forstå at folk er ulike. Anonymkode: 20590...065 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #6 Skrevet 11. juli 2023 Han har antakeligvis ikke utseende og / eller selvtilliten til å få seg dame. Anonymkode: aa989...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #7 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har antakeligvis ikke utseende og / eller selvtilliten til å få seg dame. Anonymkode: aa989...b8c Han ser bra nok ut. Rolig, gjør ikke mye ut av seg. Selv liker jeg litt rolige mennesker. Anonymkode: 10dfc...28d 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #8 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jepp. I mange land nekter folk å tro at slike typer finnes. Men i Norge er damene så passive at menn som ikke er seksuelt agressive aldri får seg noe. Anonymkode: 33ff1...475 Hallo. Dette er ikke et norsk fenomen. Damene driver ikke å leter etter denne keitete, sjenerte typen over resten av verden heller. Anonymkode: 618d9...1b4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #9 Skrevet 11. juli 2023 At en 40 åring er singel hadde jeg ikke stusset på men om han omtaler seg som ungkar eller lever som en 25 åring i skitten leillgjet og pub hver helg hadde jeg tenkte han var stusselig og ikke rart han ikke hadde dame Anonymkode: ddd31...8f2 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #10 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han ser bra nok ut. Rolig, gjør ikke mye ut av seg. Selv liker jeg litt rolige mennesker. Anonymkode: 10dfc...28d Prøv deg på han? Anonymkode: c24bf...9a1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #11 Skrevet 11. juli 2023 Eh jeg kjenner en som er rundt 40. Vært singel hele livet. Kanskje han forpliktelsesangst, kanskje har noen egenskaper som kvinner ikke liker ved han, kanskje han er barnslig. Man kjenner ikke en person godt nok bare gjennom jobb, er bare en fasade. Han kan likeså være en voldelig og kontrollerende psykopat, de fleste er supersjarmerende mot de rundt seg, det er en fasade man er på jobb. 😊 Anonymkode: f154c...cf2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #12 Skrevet 11. juli 2023 De stiller ikke spørsmål ved det. De dømmer det. Anonymkode: 4f42d...a83 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #13 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Eh jeg kjenner en som er rundt 40. Vært singel hele livet. Kanskje han forpliktelsesangst, kanskje har noen egenskaper som kvinner ikke liker ved han, kanskje han er barnslig. Man kjenner ikke en person godt nok bare gjennom jobb, er bare en fasade. Han kan likeså være en voldelig og kontrollerende psykopat, de fleste er supersjarmerende mot de rundt seg, det er en fasade man er på jobb. 😊 Anonymkode: f154c...cf2 Han virker ikke som en kontrollfrik på jobb. Er hjelpsom, men ikke pågående Anonymkode: 10dfc...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #14 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er mange som vil holde privatlivet sitt privat. Ikke alle orker å kakle seg gjennom lunsjen med at ungen min sa ditt og ungen min gjorde datt. Heldigvis. Med mindre kollegaene dine har satt en fast spaner på ham 24/7 så aner de jo ikke om han er i et forhold. Anonymkode: b2881...883 Derfor må en finne ut mest mulig. Det er ikke en menneskerett å holde ting privat. Anonymkode: 638a9...545 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #15 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er en rolig og snill fyr jeg jobber med, som alltid har vært singel, i følge noen kollegaer. De liker ham, sier de, men hvisker litt om at de syns det er rart at han er singel. Prøver å si at det ikke er deres sak, men de erså nysgjerrige. Hvorfor blander folk seg i sånt? Anonymkode: 10dfc...28d Du blander deg jo nok i hva de sier til å skrive om det her - så da vet du vel hva som gjør de nyskjerrige og må snakke om det. Anonymkode: 5aa88...f6e
Hmmmmmm Skrevet 12. juli 2023 #16 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): De stiller ikke spørsmål ved det. De dømmer det. Anonymkode: 4f42d...a83 Nei, hun er interessert i han, men redd for å sjekke han opp🤭
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #17 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): At en 40 åring er singel hadde jeg ikke stusset på men om han omtaler seg som ungkar eller lever som en 25 åring i skitten leillgjet og pub hver helg hadde jeg tenkte han var stusselig og ikke rart han ikke hadde dame Anonymkode: ddd31...8f2 Vet ikke hvordan han bor privat eller hvor ofte ha går på pub Anonymkode: 10dfc...28d
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #18 Skrevet 12. juli 2023 Kjenner en slik en i 40 årene. Han liker kun 18-åring med kulerunde pupper. Så derfor han er singel. Alle over 25 er uaktuell. Anonymkode: 712d0...08d
Gliffy Skrevet 12. juli 2023 #19 Skrevet 12. juli 2023 Synd folk bør holde seg for gode til å spekulere og dømme. Det kan jo være mange grunner til at han ikke er i forhold, og det er ikke sikkert han ønsker forhold heller. Det irriterer meg at folk antar at alle er på utkikk etter forhold, og at hvis man er singel er det fordi man har mislyktes i å skaffe seg partner. Mange folk trives godt med å være singel og er ikke ute etter å endre på situasjonen sin. Trenger ikke å være noe galt av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #20 Skrevet 12. juli 2023 Hmmmmmm skrev (Akkurat nå): Nei, hun er interessert i han, men redd for å sjekke han opp🤭 Jeg er vel noe nølende med å sjekke opp en kollega. Og er noe yngre enn ham. Om jeg kunne vært interessert, kanskje☺️ Anonymkode: 10dfc...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå