Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet, den firkanta greia med fire hjul som står parkert utenfor hjemmet ditt. Blir du en del av den når du er ute å kjører eller klarer du å skille deg ut fra denne psykologiske bobla?

AnonymBruker
Skrevet

Bilen Min Er Ikke Firkanta.

Anonymkode: c82bb...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bil?

Anonymkode: cc1fb...5fd

Skrevet

Uffda, her traff jeg visst et ømt punkt..

Skrevet

Hva??  Kle på seg bil??

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lånt en veldig lav BMW en gang og den var så lav og stolen så smal at jeg ikke kunne sitte normalt oppreist i den og da hadde jeg følelsen av "å kle på meg" bilen. Helt fryktelig upraktisk og veldig dyr bil. 👎Uansett hvor rik jeg selvsagt kommer til å bli i dette livet; jeg skal ikke ha en sånn bil. 

• Liker 1
Skrevet
Djungelvrål skrev (8 timer siden):

Hva??  Kle på seg bil??

Hæ, skjønner folk virkelig ikke hva jeg mener med å kle på seg bilen sin? Det er snakk om et psykologisk aspekt det her altså. At man blir ett med bilen, at man havner i en helt egen sinnstilstand, at man mister litt bakkekontakten, at man blir litt hemningsløs...and the list goes on. Sånn, da fikk dere det inn med teskje. Jeg tror mange forandrer seg når de er ute å kjører, gjerne i mer aggressiv forstand. Så om det er noen som vil krype til korset så er toget fortsatt ikke gått.    

AnonymBruker
Skrevet
ThereGoesBob skrev (2 minutter siden):

Hæ, skjønner folk virkelig ikke hva jeg mener med å kle på seg bilen sin? Det er snakk om et psykologisk aspekt det her altså. At man blir ett med bilen, at man havner i en helt egen sinnstilstand, at man mister litt bakkekontakten, at man blir litt hemningsløs...and the list goes on. Sånn, da fikk dere det inn med teskje. Jeg tror mange forandrer seg når de er ute å kjører, gjerne i mer aggressiv forstand. Så om det er noen som vil krype til korset så er toget fortsatt ikke gått.    

Å kle på seg en bil pleier å hentyde til at bilen er liten. 

Anonymkode: c9fdd...3e4

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å kle på seg en bil pleier å hentyde til at bilen er liten. 

Anonymkode: c9fdd...3e4

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Tørker snørra i speilet før jeg bånner gass til jobben

Anonymkode: 7023d...4a1

AnonymBruker
Skrevet
ThereGoesBob skrev (3 minutter siden):

Nei.

Jo, det gjør faktisk det.

Det du spør om er vel egentlig "føler du at du og bilen blir ett når du kjører?" 

I mitt tilfelle er svaret som regel nei. Bilen er et transportmiddel, og jeg er en operatør. 

Anonymkode: 12411...b74

• Liker 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (36 minutter siden):

Nei, jeg skjønner ikke hva du mener.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jo, det gjør faktisk det.

Det du spør om er vel egentlig "føler du at du og bilen blir ett når du kjører?" 

I mitt tilfelle er svaret som regel nei. Bilen er et transportmiddel, og jeg er en operatør. 

Neida, det er ikke det jeg spør om selv om du sier det. Min oppbygging av setningen er 100% korrekt og skal være enkelt å forstå om man er gammel nok til det.

AnonymBruker
Skrevet
ThereGoesBob skrev (9 minutter siden):

Neida, det er ikke det jeg spør om selv om du sier det. Min oppbygging av setningen er 100% korrekt og skal være enkelt å forstå om man er gammel nok til det.

At noe er grammatisk riktig betyr ikke nødvendigvis at det er presist eller godt uttrykt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At noe er grammatisk riktig betyr ikke nødvendigvis at det er presist eller godt uttrykt. 

Det er et fantastisk godt uttrykk, selvfølgelig et billedlig uttrykk hvis du vet hva det er da..

Gjest Elooon
Skrevet

Trodde først du mente om jeg kler på bilen min, for nei det har jeg ikke gjort, men hadde vært kult med en slags bukse og genser til en bil da. Eller kjole. 

ThereGoesBob skrev (På 11.7.2023 den 19.24):

Blir du en del av den når du er ute å kjører eller klarer du å skille deg ut fra denne psykologiske bobla?

Det er klart jeg blir en del av den. Vi går i ett. Sånn som når jeg har sex.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere biler, med forskjellig stil og utrykk. Jeg tror ikke jeg skifter nevneverdig personlighet fra bil til bil… men opplevelsen av å kjøre dem er ulik. Slik som det er forskjell på rødvin og champagne. 

Anonymkode: 2810f...473

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, ThereGoesBob said:

Sånn, da fikk dere det inn med teskje.

🙄

Anonymkode: 052dc...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🙄

Anonymkode: 052dc...962

De som liker Transformers skjønner sikkert hva jeg mener, ikke at jeg er en av de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...