AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Må man ha henvisning eller ringer man å ber om en time? Jeg vil utføre en hemoroideoperasjon, altfor lang ventetid i det offentllge. Ber jeg om hemoroide operasjon på telefonen og får det første time, eller sier man bare at man vil ha en konsultasjonstime med kirurgisk? Litt flaut å si noe sånt på telefon syns jeg men vil heller ikke måtte betale for to timer om alt kan gjøres første timen Noen som vet? Anonymkode: 94eb6...bde
enkefru Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Du må nok ta kontakt for å få satt opp time til vurdering hos kirurg, og så ruller det videre derfra. Trenger ikke henvisning iflg nettsiden
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #3 Skrevet 11. juli 2023 Fjugur skrev (1 time siden): Du må nok ta kontakt for å få satt opp time til vurdering hos kirurg, og så ruller det videre derfra. Trenger ikke henvisning iflg nettsiden Men ringer man resepsjonen og ber om en konsultasjonstime eller sier jeg til resepsjonen hva det gjelder og at jeg vil ha den type operasjon? Anonymkode: 94eb6...bde 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #4 Skrevet 11. juli 2023 Volvat, ring eller bestill på nett. Du må ha konsultasjon først. Anonymkode: 6b616...57c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå