AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #21 Skrevet 11. juli 2023 Kjetil E skrev (18 minutter siden): Jeg bruker ofte å bo på Quality Friends hotell, rett ved Friends arena og Mall of Scandinavia. Veldig greit og fint hotell å bo på. Et gigantisk kjøpesenter og scandinavias største fotballstadion som nærmeste nabo. Lett og ta seg inn til sentrum. Og gode parkeringsmuligheter i forbindelse med kjøpesenteret. Det er jo ikke Kista Anonymkode: 1412e...575 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #22 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): En venninne av meg bor i Stockholm, hun sa at kistad går fint altså, hun hadde ikke hatt problemet med det. Anonymkode: 4afb3...47d Har hun ikke sagt noe om ghettoene? Anonymkode: 1412e...575 1
Kjetil E Skrevet 11. juli 2023 #23 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har hun ikke sagt noe om ghettoene? Anonymkode: 1412e...575 Nei men oppfattet som om TS skulle bo på hotell. Og hvis hun vil bo på hotell men ikke i sentrum av Stockholm vil jeg si at Friednds er et bedre alternativ enn Kista. Er jo og mye nærmere byen enn Kista.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #24 Skrevet 11. juli 2023 Kjetil E skrev (10 minutter siden): Nei men oppfattet som om TS skulle bo på hotell. Og hvis hun vil bo på hotell men ikke i sentrum av Stockholm vil jeg si at Friednds er et bedre alternativ enn Kista. Er jo og mye nærmere byen enn Kista. Kista er nærmere enn Friends til dit jeg skal. Kjedelig da. Er det virkelig så ille der? Også med taxi? Anonymkode: 1412e...575
vinterskog Skrevet 11. juli 2023 #25 Skrevet 11. juli 2023 Kista helt ok, men kjedelig område. Sy es heller du skal tenke hva du ønsker av ferien, kort vei, til Arlanda? Kista ok. Samme med mall of scandinavia. Men vil du til centrum, östermalm, gamla stan, så er Kista langt borte. Tenker trygghet kommer mer ann på hvilket hotell du bor på.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #26 Skrevet 11. juli 2023 vinterskog skrev (3 minutter siden): Kista helt ok, men kjedelig område. Sy es heller du skal tenke hva du ønsker av ferien, kort vei, til Arlanda? Kista ok. Samme med mall of scandinavia. Men vil du til centrum, östermalm, gamla stan, så er Kista langt borte. Tenker trygghet kommer mer ann på hvilket hotell du bor på. Tror du det er ok å ferdes der på dagtid alene? Anonymkode: 1412e...575 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #27 Skrevet 11. juli 2023 vinterskog skrev (4 minutter siden): Kista helt ok, men kjedelig område. Sy es heller du skal tenke hva du ønsker av ferien, kort vei, til Arlanda? Kista ok. Samme med mall of scandinavia. Men vil du til centrum, östermalm, gamla stan, så er Kista langt borte. Tenker trygghet kommer mer ann på hvilket hotell du bor på. Jeg trenger bare å overnatte der. Kan ta taxi til og fra, hvis buss ikke er trygt Anonymkode: 1412e...575
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #28 Skrevet 11. juli 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Har hun ikke sagt noe om ghettoene? Anonymkode: 1412e...575 Kriminalitet finnes overalt, man trenger ikke gå ute alene kl 02 om natten overalt kanskje? Anonymkode: 4afb3...47d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #29 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kriminalitet finnes overalt, man trenger ikke gå ute alene kl 02 om natten overalt kanskje? Anonymkode: 4afb3...47d Neida, dagtid og senest kl.21 Anonymkode: 1412e...575 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #30 Skrevet 11. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Neida, dagtid og senest kl.21 Anonymkode: 1412e...575 Ville ikke bekymret meg altså. Anonymkode: 4afb3...47d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #31 Skrevet 11. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Men ikke langt fra Rinkeby da… Anonymkode: 1412e...575 Og? Anonymkode: f8069...097
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #32 Skrevet 11. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Mange plasser i Sverige som ikke er Sverige, men midtøsten. Ikke noe vits å snakke om Sverige slik det var for 40 år siden. Anonymkode: 6ccb6...0ac Har du vært i de områdene i Sverige eller har du bare lest om det ? Anonymkode: f8069...097 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #33 Skrevet 11. juli 2023 Hadde aldri turt å reise til Stockholm, og hvertfall ikke Kista. Du risikerer å bli drept og tvangsfingra. Selv om det skjer mest skyting og overfall rundt Fittja/Rinkeby etc, så er Kista også farlig. Noen kollegaer av meg måtte bli fulgt av en Securitas-vakt etter jobb til offentlig transport fordi det var så mange overfallsvoldtekter der. Og jeg er faktisk halvt svensk selv, vokst opp litt nord for Stockholm. Tør ikke dra dit (er en grunn til at vi flykta til Norge) Om du må, så ta taxi, gjerne sammen med flere. Anonymkode: f2bf7...332 1 1
Kjetil E Skrevet 12. juli 2023 #34 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kista er nærmere enn Friends til dit jeg skal. Kjedelig da. Er det virkelig så ille der? Også med taxi? Anonymkode: 1412e...575 Jeg vet ikke, har aldri vært i Kista. Men det første jeg tenker på når jeg hører navnet er et "industriområde" med masse kontorer og bedrifter. Kista beskrives jo gjerne som sveriges Silicon walley. 1
vinterskog Skrevet 12. juli 2023 #35 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde aldri turt å reise til Stockholm, og hvertfall ikke Kista. Du risikerer å bli drept og tvangsfingra. Selv om det skjer mest skyting og overfall rundt Fittja/Rinkeby etc, så er Kista også farlig. Noen kollegaer av meg måtte bli fulgt av en Securitas-vakt etter jobb til offentlig transport fordi det var så mange overfallsvoldtekter der. Og jeg er faktisk halvt svensk selv, vokst opp litt nord for Stockholm. Tør ikke dra dit (er en grunn til at vi flykta til Norge) Om du må, så ta taxi, gjerne sammen med flere. Anonymkode: f2bf7...332 Tull og tøys. Er ikke harlem på 70-tallet. Og selv der fikk vanlige folk gå i fred. Kista er mest kjedelig område, mye kontor og nybyggde leiligheter.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #36 Skrevet 12. juli 2023 vinterskog skrev (15 minutter siden): Tull og tøys. Er ikke harlem på 70-tallet. Og selv der fikk vanlige folk gå i fred. Kista er mest kjedelig område, mye kontor og nybyggde leiligheter. Men hvorfor så mange skumle kommentarer her da? Anonymkode: 1412e...575 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #37 Skrevet 12. juli 2023 Blir forvirret av at kommentarene her er så ulike Anonymkode: 1412e...575
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #38 Skrevet 12. juli 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Men hvorfor så mange skumle kommentarer her da? Anonymkode: 1412e...575 Fordi folk tror og synes og har hørt på rykter Anonymkode: f8069...097
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #39 Skrevet 12. juli 2023 Synes ts og flere andre her skal ta seg en bolle. Dere må virkelig skjerpe dere. Rasisme, fordommer og ikke minst mangel på kunnskap! Og ts bør selvfølgelig ikke basere seg på anonyme synsinger. Ts bør tenke gjennom hva hun er redd for - skyting på åpen gate? Svært lite sannsynlig, det kan skje overalt i hele verden. -voldtekt og overfall på dagtid? Samme som svaret foran. Voldtekt og overfall på natten? Det skjer, og mer i større byer som bla Stockholm og Oslo er. Man må passe på og prøve å gå der det er andre folk. Ser du ingen rundt deg, gå dit det er folk (selv om du må gå en omvei). -fare for å bli sett stygt eller skulle seg ut fordi det er mange ikke-hvite? Nå kjenner jeg ikke til andel ikke-hvite i Kista, men er ts opptatt av dette bør hun finne det ut. Eller avklare med seg selv hvor viktig dette er når man skal sove en natt på hotell. Lykke til ts, det trenger du. Anonymkode: 2e1bd...777 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2023 #40 Skrevet 12. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Synes ts og flere andre her skal ta seg en bolle. Dere må virkelig skjerpe dere. Rasisme, fordommer og ikke minst mangel på kunnskap! Og ts bør selvfølgelig ikke basere seg på anonyme synsinger. Ts bør tenke gjennom hva hun er redd for - skyting på åpen gate? Svært lite sannsynlig, det kan skje overalt i hele verden. -voldtekt og overfall på dagtid? Samme som svaret foran. Voldtekt og overfall på natten? Det skjer, og mer i større byer som bla Stockholm og Oslo er. Man må passe på og prøve å gå der det er andre folk. Ser du ingen rundt deg, gå dit det er folk (selv om du må gå en omvei). -fare for å bli sett stygt eller skulle seg ut fordi det er mange ikke-hvite? Nå kjenner jeg ikke til andel ikke-hvite i Kista, men er ts opptatt av dette bør hun finne det ut. Eller avklare med seg selv hvor viktig dette er når man skal sove en natt på hotell. Lykke til ts, det trenger du. Anonymkode: 2e1bd...777 Følger du med på nyhetsbildet i Sverige?, selv svenske myndigheter har innrømmet at de faktisk har store problemer som en følge av innvandringen. Du kan jo lese dagen saker fra Stockholm i Aftonbladet, det er eksplosjoner, knivstikkinger og knivdrap. https://www.aftonbladet.se/lokala-nyheter/stockholm Samme greien på SVT, skytinger og mordforsøk. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/ Fakta er ikke rasisme eller fordommer, men det er dessverre en del som stikker fingrene i ørene og roper LALALALA når de hører om kriminalitet som er en direkte følge av en hodeløs innvandringspolitikk. Akkurat samme greia vi ser i Norge og venstresiden utøver tidenes mentale gymnastikk for å vri seg unna det faktum at problemene er resultatet av fremmedkultur og religion som ikke er kompatibel med vårt vestlige samfunn. Anonymkode: 037e4...525 1 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå