AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #1 Skrevet 11. juli 2023 Hei, Jeg gikk gjennom en veldig tøff fase i livet mitt helsemessig, som ga meg en situasjonsbetinget depresjon som varte lenge. Ba fastlege om hjelp og fikk en stund hjelp fra psykisk helseteam i kommunen. Så sluttet min kontaktperson uten at de greide å erstatte hen. Resultatet var at jeg selvmedisinerte med alkohol. Nå har jeg det bedre, men det er skikkelig vanskelig å trappe ned. Det er jo veldig behagelig rus og jeg finner det vanskelig å bryte mønstre. Men jeg er redd for om legen tar sertifikatet mitt dersom jeg ber om naltrekson? Har fortalt at jeg drikker for å døyve, men ikke at det er så hyppig som det faktisk er. Har aldri kjørt i ruspåvirket tilstand, men er avhengig av lappen. Noen med erfaring? Anonymkode: 5d778...f99
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #2 Skrevet 11. juli 2023 Vil nok tro det er en stor risiko for at du mister lappen ja. Da mister du den i 6 måneder og du må vise til petH-prøver på under 0,3 i tre år. Anonymkode: 4ac16...9c8 1