Laini Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Heisann;-) Da ble jeg akkurat nytt medlemm på siden her, fant ut at her var mye utrolig bra dialoger og informasjon for en "stakkars" brud.... Kjolen min ser ut til å bli champagne farget, eller iallefall pittelitt mer farge i enn "ivory". Hadde sett for meg en superenkel bukett da med hvite liljer eller noe. MEN nå passer jo ikke det helt plutselig.... Vil ikke ha det for voldsomt og mulighet for å lage litt pynt til lokalet etc i samme type blomster som i brudebukett. Men hvilke blomster passer egentlig? Brudepike kjolen jeg har sett litt på har et belte i livet i chiffong som var lyst lakserosa, det ble pent. Ellers må jeg si jeg plukker opp veldig mye bra info her;-) Så takk alle som deler sine flotte ideer;.)))
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #2 Skrevet 14. januar 2006 champange roser, rosa roser med noe grønt i - skal se om jeg kan finne bilde av min - hadde champange kjole
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #3 Skrevet 14. januar 2006 Jeg hadde champagnefarget kjole og buketten min besto av oransje callaer. Det ble superlekkert. Du må ha varme farger, og ikke kalde.
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #4 Skrevet 14. januar 2006 Syns det høres lekkert ut med hvite blomster til champagnefarget kjole jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #5 Skrevet 14. januar 2006 http://www.eurofoto.no/show_album.php?aid=983081 he er bilder av buketten min ved siden av kjolen - fargen het champange hvite blomster kan no få kjolen til å se litt skittem ut tror jeg.
Gjest Brud, juli 2006 Skrevet 14. januar 2006 #7 Skrevet 14. januar 2006 Jeg har også champagnefarget kjole og har tenkt rosa blomster til. Se http://www.blomsterkonstnaren.se/brollop2.htm . Jeg synes buketten som står lengst til venstre i sjette rad er utrolig vakker! Fargene vil jeg tro er varme og fine til en champagnefarget kjole. Har du link til brudepikekjolen du snakket om? Jeg synes det er vanskelig å finne brudepikekjole som ikke er hvit eller pastellfarget... Noen gode tips her? Jeg kan tenke meg en brudepikekjole som macher min. Brud, juli 2006
Laini Skrevet 14. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2006 Det var en nydelig bukett altså;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå