Gå til innhold

Det å holde seg godt og se yngre ut som dame i alder ca. 37-40..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker menn at dette har noe å si, eller blir man uansett oppfattet som godt voksen, 40 og «ferdig» på en måte? Tenker å spørre menn først og fremst på 45+ om dette. Dater dere damer mellom 35-40 år? 

Anonymkode: 558c6...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke mann, men de fleste av oss ser jo utseendet først og får vite alderen etterpå når man møter nye mennesker.

Tviler på at det er så mange som dumper en kvinne hvis de synes hun ser bra ut og kjemien stemmer, bare fordi hun er fem år eldre enn de trodde først ...

Skrevet

Som mann på 57, så er for min del alderen egentlig uvesentlig. Hun bør jo selvsagt ikke være alt for ung, men damer fra 35 og oppover er absolutt innafor. Det har ikke noe å si om hun har passert 50 heller (skulle bare mangle så gammel som jeg er...). Og uansett, hun på 35 blir forhåpentligvis også betydelig eldre etterhvert.

Kjemien er det som avgjør. Uansett om det er for fast forhold eller som fast sexpartner. Utseende og alder betyr da mindre. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, ti10 said:

Nå er jeg ikke mann, men de fleste av oss ser jo utseendet først og får vite alderen etterpå når man møter nye mennesker.

På datingapper er alderen det første man ser, og kanskje et søkekriterie som gjør at man ikke ser vedkommende i det hele tatt 

Anonymkode: cf9a3...47c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg matche bare med mye yngre og dater kun yngre menn. Nå holder jeg på med en som er 14 år yngre og han er veldig seriøs. Jeg ser bra ut og ser yngre ut for alderen og min erfaring er at menn ikke bryr seg om alderen, så lenge du ser bra ut. De er veldig utseendetfokusert.

Anonymkode: 2cd56...781

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Tenker menn at dette har noe å si, eller blir man uansett oppfattet som godt voksen, 40 og «ferdig» på en måte? Tenker å spørre menn først og fremst på 45+ om dette. Dater dere damer mellom 35-40 år? 

Anonymkode: 558c6...36a

Herregud, livet slutter ikke der. Vi trenger ikke å prøve å se yngre ut. Menn liker da kvinner på egen alder de også. Eller tror du faktisk at kvinner over 40 sitter hjemme alene? Hvem er du da??

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På datingapper er alderen det første man ser, og kanskje et søkekriterie som gjør at man ikke ser vedkommende i det hele tatt 

Ja, en god grunn til ikke å være der når man er i «utgått-alderen» …

Anonymkode: 4441c...3a8

• Liker 1
Skrevet (endret)

jepp, har dated damer på 40. ikke noe hindring i utgangspunktet. men valgte en yngre en til slutt. dvs hun valgte meg, egentlig. hadde mer å gjøre med personlighet og kjemi enn alder

Endret av Agaton
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (2 minutter siden):

Herregud, livet slutter ikke der. Vi trenger ikke å prøve å se yngre ut. Menn liker da kvinner på egen alder de også. Eller tror du faktisk at kvinner over 40 sitter hjemme alene? Hvem er du da??

Jeg er ikke TS, men erfarer at det er svært mye mindre oppmerksomhet nå enn for 5-10 år siden. Kanskje fordi det merkes at jeg har gitt opp også. Har ingen forventinger, men er ikke med på noe useriøst opplegg heller. Hvis det kommer en mann å overbeviser meg nå, så er det vel det de kaller «når du minst venter det». Men, nå har jeg vært i der i noen år da, så tror ikke alle får den såkalte uventede heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Det hjelper lite å endre farge på bilvraket, det er fortsatt et bilvrak selvom man later som noe annet. Vær den du er og aksepter den du er blitt. Du er ikke 20 lenger og kommer aldri til å bli det. Hvis du ikke brukte glansdagene dine på en god måte så er det for sent nå.

Anonymkode: fa834...1b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og, forresten; ja, jeg tror ikke, jeg vet at de fleste kvinner over 40 jeg kjenner iallfall, de sitter mest hjemme. Spesielt de med mann, men i tillegg de uten. Og alle uten små barn. De gidder bare ikke gå ut lenger. Og dating-apper, de har vel flest skjønt at ikke har noe for seg. 

Forøvrig så ser jeg yngre ut enn jeg er og det gjelder mine venninner også. 

AnonymBruker
Skrevet

gjesp .. ..

Anonymkode: 10c51...bbb

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det hjelper lite å endre farge på bilvraket, det er fortsatt et bilvrak selvom man later som noe annet. Vær den du er og aksepter den du er blitt. Du er ikke 20 lenger og kommer aldri til å bli det. Hvis du ikke brukte glansdagene dine på en god måte så er det for sent nå.

Anonymkode: fa834...1b4

Skjønner at du snakker om deg selv. Det er godt at du aksepterer deg selv, og sikkert brukte glansdagene dine på en god måte:) Kos deg videre i bilvraket! 

• Liker 2
Skrevet

Før i tiden mente jeg at de over 40 satt med beina i graven. Nå som 42 år selv har jeg byttet mening😅😂 Aldri følt meg bedre faktisk😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Forøvrig så ser jeg yngre ut enn jeg er

Tror nesten aldri i mitt liv jeg har hørt en kvinne si noe annet 😄

Bortsett fra tenåringsjenter da, de påstår alltid at de ser eldre ut enn de er.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Mulig jeg kjenner rare menn, men er endel som blir skilt om dagen mellom 40-50 år.

De ender opp med jevnaldrende, og var samboende/gift med jevnaldrende 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Navnet Mitt skrev (4 timer siden):

Som mann på 57, så er for min del alderen egentlig uvesentlig. Hun bør jo selvsagt ikke være alt for ung, men damer fra 35 og oppover er absolutt innafor. Det har ikke noe å si om hun har passert 50 heller (skulle bare mangle så gammel som jeg er...). Og uansett, hun på 35 blir forhåpentligvis også betydelig eldre etterhvert.

Kjemien er det som avgjør. Uansett om det er for fast forhold eller som fast sexpartner. Utseende og alder betyr da mindre. 

Er 41 og ser etter en på min alder. Hadde aldri datet en over 45 for å være dønn ærlig. Og det trenger jeg ikke heller.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

gjesp .. ..

Anonymkode: 10c51...bbb

gjesp...  det smitter visst..  

Mann 45

Anonymkode: 0d5ef...48f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man ser ung ut om man tar vare på seg selv, håret og huden og kler seg i klær som ser litt classy ut og passer til formen. 

Har to tre nabodamer som har bilringer og kort hår. Da ser man ut som en kar. 🤷

Anonymkode: c89b9...77c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...